کاتالوگ چیست؟ راهنمای خرید 2020 + کاربرد و مشخصات و قیمت-دی ال کاتالوگ

شاید بتوانید برخی از فرآیندها چاپخانه را مجبور کنید ، اما خطر غافلگیری های ناخوشایند را دارید. طرح بندی ها با استفاده از شبکه های پیش فرض ایجاد می شوند یا اگر می خواهید تغییراتی ایجاد کنید ، باید قوانین نرم افزار را دنبال کنید.یادگیری نحوه استفاده از این برنامه ها دشوار است و اسناد آنلاین زیادی برای پشتیبانی از آنها وجود ندارد. همچنین باید در نظر بگیرید که هر پروژه متفاوت است و به قوانین متفاوتی نیاز دارد. برای چاپ کاتالوگ همواره نکاتی وجود دارد که رعایت آن‌ها می‌تواند در رسیدن به یک کاتالوگ مطلوب موثر باشد. اولین نکته‌ای که برای تمامی محصولات چاپی به ویژه کاتالوگ وجود دارد کیفیت طراحی و نحوه ذخیره‌سازی آن جهت ارسال به چاپخانه است. این بدان معنا است که یک طراحی با کیفیت می‌تواند بر میزان کیفیت چاپ نهایی تاثیر به سزایی داشته باشد.

همچنین برای مراجعه حضوری با کلیک بروی آدرس شرکت و انتقال به صفحه Google Map می توانید کمترین زمان را برای طی کردن مسیر پیدا کنید. متن و تصویر با هم توازن داشته باشند و برای آگاهی بیشتر مخاطبان از آن ها استفاده شود. 6_ در قسمت انتخاب طلاکوب می توانید در پنل سفارش از گزینه های (دارد / ندارد) استفاده کنید. متن و تصاویر را متعادل کنید و از آنها برای آگاهی بیشتر مخاطب استفاده کنید.

تناسب طراحی کاتالوگ با زمینه کاری

کاتالوگ چیست؟ راهنمای خرید 2020 + کاربرد و مشخصات و قیمت-دی ال کاتالوگ

در حالت عادی تعرفه و قیمت طراحی کاتالوگ را میتوانید در صفحه طراحی کاتالوگ مشاهده بفرمایید. شما می توانید در صفحات کاتالوگ هوشمند خود تیزر های صوتی و تصویری خدمات و محصولات خود را درج نمایید. همچنین مجموعه خود را در قالب یک رپورتاژ به صورت کامل به مخاطبین خود معرفی کنید. این مزیتی است که در کاتالوگ های چاپی محقق نشده و شما در عین حال یک رسانه تصویری نیز دارید. شما با یک کاتالوگ حرفه ای و خوب می‌توانید به مشتریان کمک کنید تا محصول یا خدماتی را بهتر بشناسند و این فرآیند باعث افزایش قدرت تصمیم گیری و ایجاد اطمینان بین مخاطبان می‌شود و همین امر باعث افزایش فروش محصولات یا خدمات شما می‌شود. شما با انتخاب مناسب تصاویر و اطلاعات مهم در کاتالوگ این امکان را به مشتریان خود می‌دهید تا با محصولات آشنا شوند و هر زمانی که بخواهند به کاتالوگ مراجعه کرده و اقدام به خرید کنند.

هر چیزی تو ذهنته طراحی کن و پول دربیار!

در این مقاله عوامل مهم در هزینه چاپ کاتالوگ را با شما در میان می گذاریم، تا تصمیم های بگیرید که بتوانید این هزینه ها را بهینه تر کنید، بدون آنکه از تاثیرگذاری کاتالوگ دی ال کاتالوگ خود کم کنید. البته لازم به ذکر است که کیفیت چاپ افست کاتالوگ بسیار بالاتر از چاپ دیجیتال کاتالوگ است و پیشنهاد میشود برای چاپ کاتالوگ از چاپ افست استفاده نمایید. عموما اطلاعاتی که در کاتالوگ ها درج می شود میتوان به عکس های محصولات و توضیح در مورد چگونگی مصرف و تولید آنها و در بعضی اوقات به قیمت آن اشاره کرد .

  • سال 1997 شروعی بود برای تحولی بزرگ، رسانه های اجتماعی در حال شکل گیری بودند.
  • طراحی و چاپ کاتالوگ فوری برای نیازهای مشتری با ( 2 یا 3 اتد طراحی کاتالوگ) برای هر صفحه انجام می شود و هزینه تقریبی طراحی برای هر صفحه کاتالوگ 130 هزار تومان است ولی هزینه طراحی جلد کاتالوگ مبلغ 500 هزار تومان است.
  • هنر طراحی یکی از روش‌های موثر ارائه اطلاعات است که از ابزارهای گوناگونی برای این کار بهره می‌گیرد.
  • از این رو قالب طراحی کاتالوگ بسیار اهمیت دارد و افرادی که به دنبال طراحی کاتالوگ هستند باید در قالب طراحی کاتالوگ طرح خود را پیاده‌سازی و اجرا کنند تا بازخورد بهتر و مثبت‌تری نیز در نظر مشتریان داشته باشد.
  • رنگ ها یکی از عناصر جذب کننده و مهم هر طرح هستند که می‌توانند یک پل ارتباطی بین مشتریان با محصول و برند ایجاد کنند.

برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین هموطنان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید. اگر یک کاتالوگ چاپی می‌سازید، تصاویر بسیار باکیفیت محصولات (۲۰۰/۳۰۰ dpi) را هم لازم دارید. تصاویر باکیفیت برای تبدیل کاتالوگتان به یک سند حرفه‌ای ضروری است. تیم‌های گرافیک، فروش، بازاریابی و فناوری اطلاعات همگی در روند ساخت کاتالوگ مشارکت دارند. بخش گرافیک می‌تواند داخل سازمانی باشد یا کار به شخص دیگری (مثلا آژانس ارتباطات یا یک طراح گرافیک فریلنسر) واگذار شود. از این مزایا می‌توان به خوانایی، کاربرپسند بودن، حس مشاکت عمومی و حرفه‌ای بودن اشاره کرد.

بروشور راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و… می باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می گردد. کاتالوگ‌های لت دار معمولاً بین چهار تا شش لت دارند، زیرا لت‌ها بر روی هم قرار می‌گیرند و طراحی لت ‌های بیشتر سبب می‌شود که مطالعه کاتالوگ دشوار باشد و محصولاتی که در قسمت‌های انتهایی معرفی شده‌اند، به دست فراموشی سپرده شوند. ارائه اطلاعات جامع درباره محصولات و خدمات از جمله ویژگی‌های آن‌ها، روش استفاده از آن‌ها، کاربرد، مزیت‌ها و… البته خلاقیت بیش از اندازه هم نتیجه معکوس دارد؛ برخی از برندها برای خلاقانه‌تر شدن کاتالوگ، محتوای آن‌ را ابهام آمیز می‌نویسند.

نمونه کاتالوگ کارخانجات چینی مروارید

می توانید اطلاعات و جزئیات محصولات خود را در چند صفحه طراحی کنید و در کنار محصول قرار دهید تا مصرف کننده بتواند از آن استفاده نماید. شما می توانید خدمات یا طرز استفاده از دستگاه، دارو و دیگر محصولاتی که نیازمند کتابچه راهنما است تهیه نمایید. کاتالوگ ها صرفاً برای واسطان، طراحی و تهیه می شود؛ از این رو تمام جزئیات مورد نیاز محصولات مثل انواع محصولات، سایز، رنگ، تعداد، ترکیبات، سال تولید، قیمت و … در آن وجود دارد.