آشنایی با قطعات تابلو روان Led

در ادامه این بخش با انواع قطعات مورد استفاده در ساخت نمایشگرهای دیجیتال شهری آشنا خواهیم شد. این تلویزیونهای شهری که تلویزیون شهرهای متحرک نیز نامیده میشوند به راحتی قابل حملونقل و جابه جایی هستند. این تلویزیونها که استند تلویزیون نیز نامیده میشوند به این صورت کار میکنند که تصاویر ذخیرهشده مانکنها بالباسهای مختلف در داخل فلش قرار میگیرد و همراه با افکت را پخش میکنند. از کاربردهای جدید تلویزیون شهری استفاده از این تلویزیونها در داخل سالنها نظیر تالارها، نمایشگاهها میباشد. 11. نگهداری از این دستگاهها به خاطر نوع طراحی که ماژلار دارد و همچنین تعمیرات تلویزیون های شهری هزینهی کمتری را بر گردن مصرف کننده میگذارد.

هر ماژول وظیفه دارد که دستورات لازم را از برد کنترلر دریافت کند و با توجه به آن ها ال ای دی ها را روشن کند. به همین خاطر اگر بخواهیم مدل های مختلف فول کالر موجود در بازار نمایشگر شهری را بیان کنیم، باید به موارد ذیل اشاره کنیم. درواقع به این صورت تمامی افراد با هر نوع توانایی و بودجه ای، می توانند از قابلیت های نسل جدید تابلوهای دیجیتال برای تبلیغ و معرفی خدمات و کالاهای خود و یا اطلاع رسانی استفاده کنند.

Indoor : این تلویزیون ها ضد آب نیستند و به دلیل کیفیت پایین تر نمایش در فضاهای بسته مانند استادیوم های ورزشی، سالن های کنفرانس، سالن های آنفی تئاتر، سالن فرودگاه ها و سالن مترو استفاده می شوند. تمامی این قطعاتی که در بالا توضیح داده شده در یک باکس ( کابینت ) ضد آب و مستحکم ( فلز، آلومنیوم و … ) قرار داده می شوند. همچنین این تلویزیونها به دلیل اینکه بایستی در شرایط مختلف کار کنند، به صورت ضد آب و ضد ضربه ساخته میشوند. این ماژول ها با در کنار هم قرار گرفتن یک تابلو روان را تشکیل می دهند به این شکل که در یک باکس (کابینت ضد آب و با استحکام بالا ) با جنس فلز و … تابلو روان ها کلا ضد آب هستند و می توان در هر محیط بازی از این تابلو ها نصب و استفاده نمود. Outdoor : این تلویزیون ها ضد آب، تا حدی ضد ضربه و دارای قدرت نمایش خوبی هستند به همین دلیل از آن ها در میادین شهر، مجتمع های تجاری، سر در سازمان های دولتی و خصوصی، پارک ها، دانشگاه ها و غیره استفاده می شوند.

منبع تغذیه یا همان پاور وظیفه تأمین برق مورد نیاز تابلو را بر عهده دارد که با توجه به ماژول استفاده شده و ابعاد تابلو نوع و تعداد آن متفاوت می باشد. همچنین این مرکز تابلوسازی توانایی تعمیر انواع برندهای تلویزیون شهری در هراندازه و کیفیتی را دارد. تعمیر تلویزیون شهری در محل میتواند گزینه ایده آلی برای استفادهکنندگان از این محصولات باشد. در قسمتهای قبل گفته شد، برای اینکه نمایشگرها نور و روشنایی کافی داشته باشند از پیکسلهای LED در آن ها استفاده میشود. در این تلویزیونها برای هر کدام از پیکسلها، یک آفتابگیر در نظر گرفته شده است که این مانع از تابش مستقیم نور آفتاب به پیکسلها میشود. هر کدام از این تبلیغات محیطی می توانند کلی اطلاعات و تبلیغ برای هر نوع محصول یا فعالیتی خاص و نو معرفی کنند.

ضمن اینکه برخی از تنوع های موجود در این محصول به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ورود سیستم ها و ابزارهای جدید به این حوزه است. پیشتر نیز اشاره شد که سیستم غیر رنگی بیشتر برای تابلوهای کوچک مورد استفاده قرار میگیرد اما این به آن معنا نیست که تابلو روان بزرگ را نمیتوان به صورت تک رنگ ساخت. در واقع هرچه قیمت ماژول بالاتر باشد، قیمت نهایی تلویزیون نیز بالاتر است. این تلویزیون ها از مجموعه ای نقاط به نام پیکسل تشکیل شده و هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد، کیفیت تصویر نیز بیشتر می شود. کنترلر ها که اصلی ترین وظیفه یعنی نمایش اطلاعات بر روی ماژول ها بر عهده آنها می باشد، بردهای الکتریکی هستند که توسط یک پردازنده قوی این کار را انجام می دهند.این کنترلر ها با پردازش برنامه ها و انتقال آنها خروجی متن، تصویر، فیلم، افکت و … آوانمانور بــا در اختیـار گرفتـن برتریـن برندهـای دنیـا بـرای ارائـه بهتـر ایده هـا، تـلاش می کنـد کـه خدماتـی در خـور را بـه مشـتریانش در زمینه طراحی و نصب انواع تلویزیون های تابلو روان شهری ارائه کنــد.

تلویزیونهای شهری بعد از نصب در محل نیاز به سرویسهای مداوم و مکرر دارند و در بازههای زمانی مختلف باید کارکرد و کیفیت آن مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد. همواره به دلیل اینکه نمایشگرهای شهری در قسمت هیا پر رفت و آمد شهر نصب می وشند، از همین رو بازدید خوبی نیز دارند. در حال حاضر ماژول های تابلو روان با تراکم 10.000 پیکسل در هر متر مربع، بیشترین استفاده را در بازار ایران دارند. همچنین تیم متخصص ما در زمینه ساخت و تعمیر تلویزیون شهری، ساخت و تولید انواع تابلو روان LED در خدمت شما عزیزان می باشد. البته تابلوسازی مکاترونیک تمام سعی خود بر تعمیر تلویزیون شهری در محل را مینماید ولی در صورت مقدور نبودن تعمیر در محل و نیاز به انجام کارهای تخصصیتر و تجهیزات بیشتر برای تعمیر تلویزیون، نیاز به انتقال تلویزیون شهری به تعمیرگاه است. یکی از خدمات که تابلوسازی مکاترونیک ارائه میدهد تعمیر تلویزیون شهری شهری در محل است.

تی وی های شهری از نظر نوع پیکسل و کیفیت تصویر در دو گروه قرار می گیرند. یک نوع خاص از تلویزیونهای Indoor تلویزیونهای کِرو یا خمیده است که در نمایشگاه ها بسیار کاربرد دارد و علاوه بر داشتن جلوه گستره دید بیشتری دارد. اما در هر صورت می توان از این وسیله بزرگ که هم در دید عموم است و هم تاثیر خوبی دارد، تبلیغات گسترده و البته هدفمندی را انجام داد. گفتنی است که انتخاب مناسب برد کنترلر، تاثیر زیادی بر کیفیت تصاویر پخش شده بر روی این بیلبوردهای LED دارند.

این مجموعه از بهترین سیم و کابل های برق برای اتصالات استفاده می کند که در صورت رعایت نکردن موجب سوختن و آب شدگی در کابل ها و سیم های برق می شویم که در مطلب تابلوهای خراب و معیوب نخرید و استانداردهای مونتاژ به طور مفصل جهت آگاهی خریداران به آن پرداخته شده است . به طور مثال در این مطلب سایز ماژول16 در 32 سانتی متر را در نظر می گیریم. ژنراتورها در توانهای مختلف را میتوان درون یک اطاقک ایزوله قابل حمل قرار داد.

در صورتی که میخواهید از این شیوه برتر تبلیغاتی استفاده کنید و به نتایج رضایت بخش برسید، کافی است به وب سایت شرکت فنی مهندسی سپهر صنعت آداک مراجعه کرده و از کارشناسان فنی و فروش مشاوره گرفته و از خدمات این شرکت استفاده نمایید. بسیاری از مشکلات نصب تلویزیون شهری یا سایر تابلوهای تبلیغاتی ممکن است در هنگام نصب بروز نکند و مدتها بعد از نصب نمایان شود. تلویزیونهایی که توسط وانت، نیسان یا ماشینهای نظیر خاور حملونقل میشوند بایستی بهصورت محکم و مطمئن در پشت ماشین بسته شوند. البته همه این تلویزیونها در محیط باز استفاده نمیشوند و برخی از تلویزیونهای شهری در محیطهای بسته مانند سمینارها و مراکز مختلف مورداستفاده قرار میگیرند.

تلویزیون شهری کلیپهای تصویری را با وضوحبالا نمایش میدهد. منابع تأمین درآمد خانوارهای روستایی نشان میدهد که ٣٣.٩ درصد از مشاغل مزد و حقوق بگیری، ٣١.٢ درصد از مشاغل آزاد کشاورزی و غیر کشاورزی و ٣٥.٠ درصد از محل درآمدهای متفرقه خانوار تأمین شده است. از نگاهی دیگر، بررسی اطلاعات مرکزی آمار ایران به تفکیک امکانات و تجهیزات عمده مورد استفاده خانوارهای روستایی حاکی از این است که در سال ۱۴۰۰نسبت به سال ۱۳۹۹، خانوارهای روستایی استفادهکننده از اجاقگاز از ۹۸.۳به ۹۸.۵، تلویزیون رنگی از ۹۵.۶به ۹۵.۱، جاروبرقی از ۶۷.۵به ۶۸.۹، ماشین لباسشویی از ۵۸.۱به ۵۹.۸، یخچالفریزر از ۵۲.۷به ۵۵.۲، اتومبیل شخصی از ۳۴.۱به ۳۵.۹، ماکروویو و فرهای هالوژن دار از ۱.۶به ۲.۱و ماشین ظرفشویی از ۰.۴به ۰.۵درصد تغییر یافته است. برد کنترلر U62 از سری محصولات سال ۲۰۱۶ شرکت چینی HD است که قابلیت نمایش تصویر به صورت وکتور را دارد و یک برد کنترلر طیف دار محسوب می شود.

4-تلویزیون شهری قابلیت تغییر برنامه و آنلاین و آفلاین کار کردن با کامپیوتر را دارد. عموماً پیک تقاضای۱۰۰٪ رتبه اولیه ekW را با ۱۰٪ ظرفیت بار اضافی برای استفاده در موقعیتهای ضروری برای ماکزیمم یک ساعت در ۱۲ ساعت را داراست. استفاده می شود. این تلویزیون ها برای نمایش پخش زنده فیلم و سریال های تلویزیونی، مسابقات حساس ورزشی، پخش زنده، متن و فیلم های معرفی خدمات و محصولات استفاده می شوند که از جذابیت زیادی برخوردار هستند. علاوه بر این نکات اگر می خواهید از تبلیغات در تلویزیون های شهری به طور جامع بهره مند شوید بهتر است تبلیغات خود را به طور پیوسته به روز رسانی کنید چرا که نمایش تبلیغات تکراری می تواند برای مشتریان کسل کننده باشد و آن بازدهی لازم را نداشته باشد. چرا که به دلیل ابعاد گسترده این نمایشگر، می توان چندین تبلیغ را به شکل همزمان انجام داد. این تلویزیون های غول پیکر رنگی بوده و قابلیت پخش انواع تصاویر و ویدئو ها را دارند.

LED در خدمت شما عزیزان می باشد.

بسیاری از مشتریان و یا تابلوسازان در شهرستانهای دور و نزدیک برای سفارش تولید و یا تعمیر تلویزیون شهری با این مرکز تماس میگیرند و سفارشها خود را به این مرکز ارائه میدهند. می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید. تمامی محصولات ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و با بهترین قیمت و کیفیت به شما ارائه می شوند و شما می توانید برای خرید و دریافت مشاوره با تیم ما تماس حاصل فرمایید.

قطعات تابلو روان

این تلویزیون ها مناسب برای تبلیغات محیطی هستند و تاثیر به سزایی بر روی مخاطبان می گذارند. کسب و کارهای بزرگ سعی میکنند تا به روشهای گوناگون برند یا محصولات خود را در معرض دید مخاطبان خود بگذارند. تلویزیونهای تولیدی این شرکت کاملا آفتاب دید . البته جهت عدم مزاحمت برای افراد و یا ساکنین نزدیک، همواره تنها تصویر این تلویزیون ها نمایش داده می شود. البته بردهای HD قابل برنامه ریزی توسط خود مشتری می باشد. برای مشاهده نمونه کارهای دیگر به صفحات ” دکور برنامه تلویزیونی ” ، ” دکور همایش ” ، ” غرفه سازی نمایشگاهی ” و یا ” دکور ال ای دی ” مراجعه فرمائید. توجه داشته باشید که باید برای پوشش پشت قاب از ورق های گالوانیزه استفاده کنید تا مقاومت آن در برابر عوامل محیطی افزایش پیدا کند. در برابر شرایط محیطی مثل آفتاب، باران و گرما مقاوم هستند.

این نوع ماژول با ترکیب رنگ های اصلی قرمز، سبز و آبی قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارند. این نوع ماژول با ترکیب سه و یا هفت رنگ ال ای دی قابلیت نمایش اطلاعات با رنگ های به کار رفته را دارد. خرید تلویزیون شهری باقیمت مناسب و کیفیت عالی را با ما تجربه کنید. این تابلوها باقیمت و کیفیت بالا شناخته میشوند. اکثر افراد از این تابلوها برای تبلیغ کسب و کار و محصولات خود استفاده می کنند. در کنار لزوم استفاده از تلویزیون شهری برای پخش کلیپهای تبلیغاتی، طراحی و ساخت کلیپهای تبلیغاتی زیبا و تأثیرگذار نیز میتواند بر جذاب بودن آگهی و برانگیختن مخاطب تأثیرگذار باشد. در برخی از تابلوهای تبلیغاتی پس از نصب و روشن کردن تابلو گرمای آزار دهنده ای در اطراف تابلو ایجاد می شود که در تابلوهای روان این ویژگی وجود نداشته و هیچ گونه گرمایی حتی در صورت روشن بودن 24 ساعته وجود نخواهد داشت.

تلویزیون شهری

تلویزیونهای شهری اندازههای مختلفی دارند آنها را میتوان توسط ماشینسواری، وانت یا نیسان و ماشینهای سنگین حملونقل کرد. این قابلیت از قابلیتهای بسیار مهمی است که نمونههای آن را تنها در تابلوهای ال ای دی باکیفیت میتوان یافت. اغلب نمایشگرها به شکل نمایشگر های آنلاین و آفلاین استفاده میشوند و دارایامکان را برقرار می نمایند که هر نوع عکس یا فیلم را در معرض نمایش بگذارند. در تلویزیون شهری آفلاین برای راه اندازی از بردهای کنترل استفاده می شود که تنها برای راه اندازی اولیه به کامپیوتر نیاز دارند و برای ادامه کار یعنی پخش فیلم ها و تصاویر نیازی به روشن بودن کامپیوتر ندارند.