آموزش 0 تا 100 ثبت نام و ترید در صرافی کوکوین KuCoin + عکس استاک سرف

وضعیت در ابتدا روی تایید اولیه قرار دارد و باید منتظر باشید. اگر پس از چند دقیقه صفحه را رفرش کنید، قسمت وضعیت از تایید اولیه به ارسال شده تغییر می‌یابد. حال کارمان در صرافی نوبیتکس به پایان رسیده و باید مقداری صبر کنیم تا انتقال وجه به صرافی کوکوین انجام شود. پس از وارد کردن موارد خواسته شده برای ثبت نام در صرافی نوبیتکس، به پنل کاربری خود در وب سایت نوبیتکس ورود پیدا می‌کنید. مسلما در ابتدای ثبت نام و ورود خود به صرافی، وضعیت حساب شما احراز نشده است و روی سطح صفر قرار دارد. اگر به گوشه‌ی بالا و چپ تصویر دقت کنید، وضعیت سطح حساب خود را مشاهده خواهید کرد.

سپس با کلیک روی دکمه Sign Up، ثبت نام شما تکمیل شده‌است. برای افزایش امنیت حساب کاربری خود، وارد قسمت “Account Security” شوید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید، امکان تغییر رمز عبور وجود دارد. برای اضافه کردن تنظیمات امنیتی می توانید بر روی گزینه “set” کلیک کنید.

آیا صرافی کوکوین برای کاربران ایرانی گزینه مناسبی است؟

کلیه مقالات این وبسایت، متعلق به ایتسکا بوده و هرگونه کپی برداری از آن منع قانونی دارد. وبسایت ایتسکا، یکی از منابع آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است. برای مشاهده لیست کامل بهترین بروکر های فارکس به لینک زیر مراجعه کنید. ایتسکا – ایتسکا یکی از وبسایت های آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است. نام، ایمیل و وبسایت من را برای دفعه بعد در مرورگر ذخیره کنید. بعد از زدن کمه login مجدد ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

در این مرحله کد تایید دو مرحله‌ای را دوباره در کادر بالا وارد نموده و Next را بزنید. در این مطلب از راهنمای تبدیل، قرار است قدم‌به‌قدم بیاموزیم چگونه در صرافی کوکوین ثبت نام کنیم. جهت بستن پوزیشن های معاملاتی در فیوچرز صرافی کوکوین موارد زیر را دنبال کنید.

ممکن است فعالیت در این صرافی خطرناک باشد، چراکه هنوز نمی‌دانیم در صرافی کوکوین امکان برداشت موجودی پس از مسدود شدن حساب وجود خواهد داشت یا نه. برای انجام این کار در حساب کاربری خود در کوکوین، وارد بخش «Assets» شوید. در سپتامبر سال ۲۰۲۰ صرافی کوکوین هک شد و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال این صرافی به سرقت رفت. از آنجایی که این شرکت قبلا بیمه شده بود توانست از صندوق بیمه، سرمایه به سرقت رفته را به کاربرانش پس بدهد. در کادر دوم باید کد تایید ارسال شده از طرف سایت کوکوین به ایمیل خود را در آن وارد کنید. در این قسمت به بررسی مزایا و معایب صرافی کوکوین می‌پردازیم.

این صرافی توسط افراد Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت نام کوکوین وب سایت خود باشید.

آموزش 0 تا 100 ثبت نام و ترید در صرافی کوکوین KuCoin + عکس استاک سرف

وب سایت فکت کوینز مرجع آموزشی و خبری بلاکچین و ارز دیجیتال فعالیت خود را از سال 1398 در حوزه ی ارزهای دیجیتال آغاز کرد . مبحث مهم برای افراد تازه کار در این بازار آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری در بیت کوین و .. است که با مقالات و آموزش های رایگان فراهم شده در این سایت می توانند درآمد دلاری داشته باشند. در فکت کوینز به آموزش تحلیل تکنیکال می پردازیم و با ابزار تحلیل تکنیکال آشنا می شویم.

آموزش ثبت‌نام در صرافی کوکوین Kucoin

با وارد کردن رمز عبور انواع سفارشات برای شما باز می‌شود و می‌توانید معاملات خود را آغاز کنید. برای ترید در کوکوین ابتدا باید به مارکت ارز دیجیتال مدنظر خود مراجعه کنید. مثلاً اگر تتر دارید و می‌خواهید آن را به بیت کوین تبدیل کنید، باید وارد مارکت‌های دلاری یا همان «USD Markets» شوید. در صورتی که آدرس ایمیل و یا شماره تلفن خود را در حسابی دیگر در کوکوین آستفاده کرده اید، آنها دیگر قابلیت وارد کردن و استفاده مجدد در KuCoin را ندارند. در آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین اشاره شد که شماره همراه نیز در صورت پشتیبانی قابل اجرا می‌باشد. به محض کلیک بر روی این سایت صفحه‌ای مشابه صفحه‌ی زیر را خواهید دید.

ثبت نام و ایجاد حساب در صرافی کوکوین بسیار ساده و رایگان است. به طوری که می‌توان در عرض چند دقیقه در این صرافی ثبت نام نمود. صرافی کوکوین یک بستر مناسب برای مبادله و ترید رمزارزها است. این صرافی توسط افراد Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. خیبر خوب این است که افرادی که در تیم صرافی کوکوین هستند، افراد باتجربه و خبره در این زمینه هستند.

آموزش گام به گام واریز ارز دیجیتال به صرافی ارز دیجیتال کوینکس

تریدرهای ایرانی به دلیل وجود تحریم‌های بین المللی امکان ثبت نام از طریق تلفن همراه را ندارند، ایرانی‌های مقیم ایران، فقط می‌توانند به روش ایمیل ثبت نام کنند. شما می‌توانید با آموزش صرافی dydx، نحوه ثبت نام و ترید کردن را بیاموزید. صرافی kocoin یکی از محبوب ترین صرافی های ارزهای دیجیتال برای معاملات spot و فیوچرز می باشد.

با این حال، زمانی که منابع مالی کاربر کافی نباشد، این سفارش‌ها لغو خواهند شد. امیدواریم که بتوانید با آگاهی از جزئیات زیر، بهترین استراتژی توقف ضرر با استاپ لیمیت / برداشت سود را داشته باشید. هنگامی که Google Authenticator و حساب KuCoin شما متصل شد، یک کد ۶ رقمی منحصر به فرد برای دسترسی به حساب خود دریافت خواهید کرد. این کد برای یک بار استفاده معتبر است و هر ۳۰ ثانیه یکبار تغییر خواهد کرد.