اکسپرس انتری: IRCC از 700 نامزد در قرعه کشی غافلگیر کننده همه برنامه دعوت می کند | بهترین مشاوران مهاجرت در دهلی

IRCC 700 نامزد را در قرعه کشی اخیر Express Entry دعوت کرده است.

این یک برنامه قرعه کشی و نامزد عالی بود ضروری است حداقل درکامتیاز سیستم رتبه بندی عمقی (CRS) 511.

این قرعه کشی غافلگیرکننده است زیرا سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) گفته است که فردا، 5 ژوئیه، 1500 کارمند بهداشتی را از طریق یک انتخاب بر اساس دسته بندی دعوت خواهد کرد. در علم. مشاغل فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) در اولین قرعه کشی ا،پرس اینتری انتخابی مبتنی بر دسته بندی برای مشاغل STEM. باید دید که چه مقدار از حداقل نمره CRS برای داوطلبان مراقبت های بهداشتی و STEM مورد نیاز است.

هفته گذشته، در 28 ژوئن، IRCC اولین قرعه کشی مبتنی بر دسته بندی ا،پرس انتری را انجام داد و از 500 کارمند مراقبت های بهداشتی با حداقل امتیاز CRS 476 دعوت کرد. در همان تاریخ، IRCC اعلام کرد که از مشاغل STEM برای رقابت بر اساس دسته بندی دعوت می کند. . دور ا،پرس اینتری این هفته

امتیاز فعلی CRS 511 بالاترین امتیازی است که در قرعه کشی همه برنامه ها در سال 2023 مشاهده شده است. این به طور قابل توجهی بالاتر از قرعه کشی قبلی تمام برنامه ها در 27 ژوئن است که 4300 نامزد با حداقل امتیاز CRS 486 دعوت شده بودند. 35 امتیاز بیشتر از 476 امتیاز لازم در قرعه کشی رده بندی در 28 ژوئن.

قرعه کشی بر اساس دسته بندی

قرعه‌کشی‌های انتخابی مبتنی بر دسته، نوع جدیدی از قرعه‌کشی ا،پرس اینتری است که برای دعوت از نامزدهایی با رشته‌های شغلی خاص یا سایر ویژگی‌های مورد نظر طراحی شده است. شش دسته جدید وجود دارد که نامزدها ممکن است واجد شرایط باشند:

  • مراقبت های بهداشتی
  • حرفه های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضی (STEM).
  • مشاغلی مانند نجار، لوله کش و پیمانکار
  • حمل و نقل
  • کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی
  • تسلط قوی به زبان فرانسه

قرعه کشی بر اساس دسته بندی در ژوئن 2022 به دنبال تغییراتی در قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان امکان پذیر شد. این تغییرات به وزیر مهاجرت این اختیار را می دهد که از مهاجران اقتصادی بر اساس یک ویژگی خاص دعوت کند که با اولویت های اقتصادی کانادا مطابقت داشته باشد یا زبان فرانسوی را در خارج ترویج کند. کبک

ا،پرس اینتری چیست؟

Express Entry یک سیستم مدیریت برنامه است که توسط IRCC برای انتخاب نامزدهای اقامت دائم بر اساس امتیاز سیستم رتبه بندی جامع آنها استفاده می شود. CRS داوطلبان را بر اساس تجربه کاری، شغل، توانایی زبان، تحصیلات، سن و سایر ویژگی ها ارزیابی می کند. هنگامی که یک کاندید واجد شرایط ا،پرس اینتری نمایه خود را در وب سایت IRCC آپلود می کند، بر اساس این فاکتورها امتیاز CRS به آنها تعلق می گیرد و با سایر کاندیداها رتبه بندی می شود. کاندیداهایی که بالاترین امتیاز را دارند به احتمال زیاد دعوت نامه درخواست (ITA) را دریافت می کنند.

سه برنامه وجود دارد که توسط ا،پرس اینتری اداره می شود: برنامه کارگران ماهر فدرال، برنامه تجارت ماهر فدرال، و ک، تجربه کانادایی. شرایط واجد شرایط بودن برای هر برنامه متفاوت است، اما آنها با استفاده از یک سیستم ارزیابی می شوند.

منبع: https://www.worldoverseasimmigration.com/express-entry-ircc-invites-700-candidates-in-surprise-all-program-draw/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با