خرید لوله فلکسی فلزی سایز 11 با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

میزانِ مقاومتِ دمایی در لوله خرطومی نسوز از ۳۶- تا ۲۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد. بیشترین کاربردِ لوله خرطومی نسوز جهتِ تخلیه هوا و بخاراتِ گازی با دمای بالا می باشد. ۵- وزن سبک و ساختارِ خرطومی و ارتجاعیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث گردیده نصبِ آن به راحتترین شکلِ و کوتاه ترین زمانِ ممکن انجام پذیرد.

لوله فلکسی روکش دار

ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود. این نوع کانال هوا را با نام های دیگری چون کانال کولر انعطاف پذیر یا کانال کولر خرطومی و کانال کولر فنری و موقت و منعطف و متحرک میشناسند. اگر کانال های قدیمی نیاز به عایق داشتند نصب عایق بسیار وقت گیر و طولانی بود.

خرید لوله فلکسی فلزی سایز 11 با بهترین قیمت و بهترین کیفیت

نمونه داخل دیوار و توکار لوله فلکسی با قرارگیری در درون دیوار آماده حفاظت از انواع کابل برق شده و برخی دیگر از انواع فلکسیبل با سایزهای متوسط و رو به بالا جهت تهویه هوا در قسمت‌های توخالی و سقف کاذب بنا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخی دیگر از لوله‌های خرطومی به شکل روکار جهت تهویه هوای هود، هواکش، تهویه هوا و حفاظت از قطعات خاص الکترونیکی و صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر بخواهیم به صورت ساده لوله ی فلکسیبل را تعریف کنیم، آن ها را به عنوان یک روکش محافظتی برای سیم ها و کابل ها می شناسند. اما به طور کلی لوله ی فلکسیبل، یک کانال فلزی با سطح مقطع گرد است و لوله هایی بلند، سبک وزن و انعطاف پذیر هستند که برای محافظت از سیم ها و کابل ها در پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه ی استفاده از این لوله ها و نصب آنها بدین گونه است که برای بستن لوله ی فلکسی به دیوار از بست های مخصوص این کار استفاده می شود و بست ها با توجه به لوله ی فلکسی مورد استفاده سایزهای مختلفی دارند. لوله فلکسیبل روکش دار PVC از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی که بیشتر در کابل کشی دوربین مداربسته استفاده میشود.

در صورتی که فشار وارده به فلکسی زیاد باشد؛ بهتر از لوله‌‌های فلکسیبل فلزی استفاده شود. این مجموعه با هدف همراهی در انتخاب، ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار شکل گرفته است. حضور 30 ساله در لاله زار، شناخت کامل بازار و برندهای معتبر به همراه تیم پشتیبانی قوی و متخصص به ما این امکان را داده است که علاوه بر فروش محصولات با بهترین قیمت بازار با ارائه مشاوره در تمامی مراحل قبل و بعد از خرید همراه شما باشیم.

مزایا استفاده از لوله فلکسی مرغوب

تسریع روند نصب در مسیر تهویه هوا و عدم‌نیاز به پوشش محافظ اضافی در کنار وزن پایین، قیمت مناسب به نسبت کارایی و مقاومت در برابر رطوبت از دلایل مهم به‌کارگیری این لوله خرطومی است. با استفاده از این لوله خرطومی فلزی هزینه‌های مربوط به خرابی احتمالی سیم و کابل، و تعویض آن‌ها، تا میزان قابل توجهی در پروژه کاهش می‌یابد. برای همین قیمت لوله فلکسیبل، یک توجیه کاملا اقتصادی دارد و می‌تواند امکان بروز هزینه‌های آتی به علت خرابی کابل را، به حداقل برساند.

  • این ویژگی شرایطی را برای پروژه شما به وجود می آورد که بدون استفاده از انواع اتصالات به هدایت و مسیریابی سیم های برق بپردازید.
  • لوله فلکسیبل هوا دارای انواع مختلفی می‌باشد که یکی از انواع آن لوله فلکسیبل ضد انفجار است از این لوله‌ها به دلیل مواد موجود در بافتشان که انواع فشار‌های ناشی از انفجار را تحمل می‌کنند در محیط‌هایی مانند پتروشیمی و یا کارخانه‌های تولیدی صنعتی استفاده می‌کنند.
  • با درود فراوان، وقت بخیر بست فلکسی بدی نیست، اما تعداد بالاتر مبلغ طبعأ نزول باید داشته باشد.
  • جنس این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و با ضخامت های گوناگون ساخته می شود.طبیعتاً هرچه قطر لوله فلکسیبل صداگیر بیشتر باشد، ضخامت ورقِ این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر نیز به همان نسبت افزایش می یابد.
  • این نوع لوله ها توان تحمل دمای ۳۰- تا ۱۶۰+ درجه سانتیگراد را دارند بنابراین برای کابل های برق داکتی مناسب و برای عبور مایعاتی چون نفت و بعضی از اسیدها مناسب است.
  • استفاده از متریال PVC در پوشش خارجی لوله فلکسیبل به حفظ سلامت لوله در برابر تابش نور خورشید، رطوبت محیط و آتش‌سوزی احتمالی کمک خواهد نمود.

ماده HCL در اثر حرارت محیطی آزاده شده و از رسیدن اکسیژن به کابل‌‌های داخل لوله جلوگیری خواهد نمود. این ویژگی موجب محافظت از سیستم برق واحد ساختمانی در مواقع آتش‌‌سوزی شده و خطرات ناشی از گسترش خرابی ناشی از حریق را به‌‌شدت کاهش خواهد داد. لوله‌های فلکسی دارای انعطاف‌پذیری بالایی هستند و می‌توانند در کمتری زاویه ممکن خم شوند. رهاوردی برای استفاده در سیستم های تهویه مطبوع ، اسپیلت داکت ، گرمایش و سرمایشی ، انتقال آب و مایعات می باشد. برای مصارف کشاورزی حتی سیستم های گاز رسانی ، روغن ، نفت و انتقال دادن مواد شیمیائی از دیگر موارد استفاده این نوع لوله ها است. از کانال فلکسیبل نسوز مقاوم در برابر حرارت بالا و وزن سبک و قابلیت حمل آسان برای تخلیه بخارات گازی و هوا با دمای بالا استفاده می گردد.

لوله فلکسی فلزی روکشدار سایز 16 رهورد خراسان

، کاهش زمان نصب و اجرا پروژه را در پی داشته و انتخاب مناسبی جهت تخلیه هوا و آلودگی گرد و غبار است. کاربر گرامی به دلیل تغییرات ارز ، قیمت کالاها در سایت بروز نمی باشد.جهت موجودی کالا و قیمت کالا با شرکت تماس بگیرید. ۴- وزن سبک و آسان بودنِ حملِ این محصول در نهایت باعثِ نصب آسان و راحتِ آن می گردد. همچنین خرید اینترنتی که این سایت برای مشتریان خود قرار داده است را می‌توان به عنوان یک راهکار برای کاهش قیمت‌ها، حذف واسطه‌ها و رفع قیمت‌ها کاذب دانست. از درپوش پلاستیکی استفاده شده است که گرد و خاک به راحتی به داخل آن نفوذ نکند. اتصالاتی که برای این لوله استفاده می‌شود، به راحتی در دسترس هستند که این یک مزیت برای این لوله‌ها محسوب می‌شود.

با توجه به مقاومتِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی در برابرِ گازها و آلاینده های سمی و غیرسمی و دیگر آلاینده های کارگاهی و صنعتی، استفاده از این محصول در مکش و اگزاست(تخلیه) هوای محیط کارگاه ها، کارخانجات ،سوله ها،انبارها و…بطور روزافزون ، متداول شده است. به این ترتیب می توان گفت از لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی،جهت انتقالِ بخارات اسیدی و گازهای خورنده استفاده نمود. از دیگر مواردِ پُرکاربردِ مصرفِ لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی در تهویه ابنیه ی مسکونی،تجاری،ورزشی،اداری و… می باشد. این نوع لوله فلکسیبل صداگیر نیز از جمله لوله های عایقدار محسوب می شود که ساختارِ آن از سه لایه دورنی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است. لایه دورنی در واقع همان لوله فلکسیبل صداگیر با فویل آلومینیوم می باشد که در ساختارِ خود فنرفولادی را جای داده است.

لوله خرطومی فلکسیبل شیلدار از جنس فلز و روکش شیلددار بوده و جهت سیم کشی مخابراتی در داخل فضای بسته استفاده می شود تا عایقی برای جلوگیری از نفوذ امواج مغناطیسی لوله فلکسی باشد. خواهشمند است در زمان خرید و تهیه لوله فلکسی، لوله فلکسیبل وکانال های فلکسیبل به نام نشان تجاری محصول، استانداردهای کیفی و رزومه شرکت تولید کننده توجه نمایید تا مشکلی پس از استفاده کانال فلکسیبل خرطومی، کانال اسپیرال، کانال فلکسی و … لوله خرطومی نسوز برق برای انتقال کابل برق و سیم برق استفاده می شود و از جنس پلاستیک فشرده است اما جنس لوله فلکسیبل از فلزی است و قدرت محافظت بیشتری دارد. لوله خرطومی نسوز از جنس فایبرگلاس با روکش سیلیکونِ، که با نوار استیل تقویت شده، ساخته می شود. لوله خرطومی نسوز در شاخه های ۶ و ۱۰ متری بسته بندی و به بازارِ مصرف ارایه می گردد.

از لحاظ ساختار به چندین نوع مختلف طبقه بندی می شوند که هر کدام برای اهداف مشخصی بکارگیری می شوند. در واقع شما باید اتصالات لوله ها را جداگانه تهیه کنید و برای اجرای هر نوع پروژه مورد استفاده قرار دهید. اما لوله فلکسیبل سیم برق نسبت به لوله های فولادی برق هم ظریف تر هستند و هم وزن پایین تری دارند. لذا شما با سرعت بیشتری می توانید سیم های برق را در مسیرهای تعیین شده هدایت کنید.