خرید و قیمت مودم ایرانسل همراه جیبی و سیم کارتی 7 آبان

در این مطلب قصد دارم تا بهترین مودم ایرانسل را به شما معرفی کنم. بنابراین اگر قصد خرید مودم همراه دارید و می خواهید بدانید بهترین محصولی که می توانید بخرید کدام است تا انتها همراه من باشید. مودم های ایرانسل همانند دو اپراتور رقیب آن یعنی همراه اول و رایتل معمولا تولید شرکت‌های TP-LINK و Huawei هستند. هر چند که، برخی از مودم‌های ارایه شده توسط این اپراتورها تولید شرکت‌های دیگری از قبیل D-LINK و ZTE نیز هستند.

مودم 4g/td-lte ایرانسل مدل Tf-i60 H1 همراه با 24 گیگابایت اینترنت 3 ماهه Lte و 1سیم دائمی و 1 سیم اعتباری

بهترین مودم ایرانسل برای گیم، مودم ایرانسل TF-i60 سری LTE با ارائه اینترنت نسل چهارم و TD-LTE (4 و four.5) است. مهم‌ترین دلیل این پیشنهاد، سرعت وایرلس این مودم است که به 300 مگابایت بر ثانیه می‌رسد و سرعت اینترنت برای گیمرها از هرچیزی در انتخاب مودم مهم‌تر است. همچنین شایان به ذکر است که شما می‌توانید به این مودم، 2 آنتن خارجی هم اضافه کنید تا از سرعت وای فای بیشتری برخوردار شوید.

مودم 4g/td-lte ایرانسل مدل Td Lte D350

این محصول دارای اتصالات بی سیم و باسیم می باشد و شما می توانید آن را از طریق کابل LAN به برخی از دستگاه ها متصل کنید یا اینکه از طریق WIFI مودم را به تلفن و لپ تاپ خود متصل کنید. این محصول امکان اتصال 30 نفر به صورت همزمان را دارد که واقعا عالی است و یکی از نقاط قوت آن به حساب می آید. ایرانسل یکی از بهترین و برترین اپراتور های ارائه دهنده سیم کارت و اینترنت در ایران به حساب می آید که در زمینه عرضه مودم های همراه پیشرو می باشد. شرکت خدمات ارتباطاتی ایرانسل در سال 1384 با سرمایه‌گذاری مشترک گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی (49%) و شرکت صنایع الکترونیک ایران (51%) راه‌اندازی گردید. مودم‌های جیبی دارای سه مدل هستند که به همراه سه آنتن جداگانه ارایه می‌شوند.

  • وجود پورت MicroSD را به عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت بهترین مودم ایرانسل جیبی، در کنار سایر ویژگی‌ها می‌توان ذکر کرد.
  • از این رو شرکت هواوی یک اداپتور برق با کیفیت در جعبه این محصول قرار داده است.
  • ناگفته نماند که طراحی نامناسب یکی از ایرادهای این مودم محسوب می شود.
  • این مودم به صورت رومیزی طراحی شده است و از چهار درگاه LAN برای اتصال تجهیزات به‌صورت باسیم به اینترنت بهره می‌برد.
  • ایرانسل یک مودم جدیدتر و ارتقایافته‌تر از TK-2510 به نام TK-2510 Plus هم روانه بازار کرد که زیاد مورد استقبال قرار نگرفت و از نظر آنتن‌دهی بسیار ضعیف‌تر از مدل اصلی بود.

مودم جیبی‌ از طریق یک کابل به گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و نوت بوک متصل می‌شود. امکانت آن برای استفاده در منازل و محیط‌های کاری کوچک و متوسط مناسب است. 32 کاربر به صورت بی سیم و 4 دستگاه هم با کابل شبکه به آن می‌توانند متصل شوند.

وزن این دستگاه ۳۳۰ گرم است و اندازه نسبتا کوچک‌ترین در مقایسه با دیگر مودم‌ها دارد ولی باز هم یک مودم رومیزی است و نمی‌تواند به عنوان روتر قابل حمل استفاده کنید. حداکثر ۳۲ نفر می‌توانند به طور همزمان از طریق وای‌فای به مودم متصل شوند. در طی این مدت شمار تعداد کاربران آن به طور فوق العاده عجیبی رشد کرده است به نوعی که یک خطر جدی برای اینترنت های خانگی به حساب می آید. برای اینکه بتوان از اینترنت های td-lte به صورت بسیار بهتری بهرمند شد خرید یک مودم همراه الزامی است. در ایران برند ایرانسل یکی از تولید کنندگان مودم های td-lte می باشد که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار می کند.

بعضی از آن‌ها فقط از سیم کارت TD-LTE و بعضی فقط 4G پشتیبانی راهنمای خرید ماشین اصلاح صورت می‌کنند. امکان استفاده همزمان از دو سیم کارت را هیچ مودمی تا به حال ندارد. اگر هم تفاوت این دو نوع سیم کارت را نمی‌دانید، مقاله زیر را مطالعه کنید.

خرید و قیمت مودم ایرانسل همراه جیبی و سیم کارتی 7 آبان

از ویژگی‌های این مودم، قابلیت اتصال همزمان 32 کاربر به آن است که GP-2101 را به انتخابی مناسب برای استفاده‌های حرفه‌ای تبدیل کرده است. در قسمت جلویی GP-2101 نشانگرهای LED تعبیه شده‌اند که می‌توانند اطلاعات خوبی به کاربر ارائه کنند. از ویژگی‌های این مودم، قابلیت اتصال همزمان 32 کاربر به آن است که GP-2101 plus را به انتخابی مناسب برای استفاده‌های حرفه‌ای تبدیل کرده است.

مودم 4g قابل حمل تی پی-لینک مدل M7200 به همراه سیم کارت 45g و 120 گیگابایت اینترنت

با این قیمت می‌تونیم گوشی‌های پرسرعت‌تری که همه‌ی سیم‌کارت‌ها رو قبول می‌کنن بخریم. مدت زیادی می گذارد که یک فناوری به نام اینترنت وارد زندگی ما شده است و کم کم تمام بخش های زندگی ما را درگیر خود کرد. این فناوری روز به روز رشد کرد و روز به روز زندگی ما بیشتر به اینترنت وابسته شد تا همین الان که بخش بزرگی از کارهای ما در بستر اینترنت انجام می شود.