خرید 50 مدل کتابخانه دیواری شیک خانگی و اداری برای قفسه کتاب یا دکوری +بهترین قیمت یام

قفسه کتاب فلزی برای دکوراسیون مدرن مناسب است و مقاومت بالایی دارد، طرح های مختلف از ترکیب چوب و MDF و فلز، بسیار زیبا هستند. کتابخانه یا قفسه کتاب‌، بهترین ایده برای نگهداری کتاب ‌ها و همچنین سایر وسایل تزیینی است. استفاده از کتابخانه علاوه بر نظم دهی به کتاب ‌ها باعث می ‌شود هر زمان به آن ‌ها نیاز داشتیم، بتوانیم به آسانی کتاب مورد علاقه خود را برداریم و مطالعه کنیم. اما افزون بر این مزیت، نمی ‌توان از نقش چشم ‌گیر این قفسه‌ ها در دکوراسیون منازل و محیط‌ های اداری غافل شد. کتابخانه فانتزی هم یکی از بخش های کامل کننده این دکوراسیون محسوب می شوند که در مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند. اگر خانه شما سبک فانتزی دارد، اگر محل کار خود را برای شکوفایی کارمندان به صورت فانتزی طراحی کرده اید وقتش رسیده است که با یک کتابخانه فانتزی فضای ایجاد شده را بهبود ببخشید و در استفاده از فضای موجود قدم بزرگی بردارید.

خرید 50 مدل کتابخانه دیواری شیک خانگی و اداری برای قفسه کتاب یا دکوری +بهترین قیمت یام

اگر جزو علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی هستید، حتما ضرورت یک کتابخانه را در خانه‌تان حس کرده‌اید. کتابخانه خانگی یا کتابخانه دیواری یکی از مهم‌ترین وسایل در منازل کوچک امروزی محسوب می‌شوند. این محصولات محل مناسبی برای انواع کتاب، لوازم پرکاربرد و حتی وسایل دکوری هستند. از‌این‌رو انتخاب یک کتابخانه ساده خانگی یا قفسه کتاب از ایجاد آشفتگی در محیط جلوگیری می‌کند و فضایی روح‌نواز را در برابر دیدگان شما به تصویر بکشد. برخلاف تصور عموم، حتما نباید در منازلی با متراژ بالا از انواع کتابخانه چوبی یا ام دی اف استفاده کرد؛ بلکه در محیط‌های کوچک نیز امکان بهره‌مندی از این وسیله پرکاربرد وجود دارد. فراموش نکنید که هر شخص باتوجه‌به میزان بودجه و سلیقه خود، کتابخانه خانگی موردنظرش را خریداری می‌کند.

سبک دکوراسیون، رنگ دیوارها، رنج سنی استفاده کننده و سلیقه و علاقه شما، مواردیست که در انتخاب رنگ مناسب می‌توانید لحاظ کنید. کتابخانه مدل زیگزاک از ملامینه ضدخش با لبه های پی وی سی میباشد. این کتابخانه از جنس ملامینه ضد خش بوده که لبه های آن توسط نوارهای pvc پوشانده شده است. همراهان عزیز هنگام خریداری قفسه و کتابخانه به ابعاد متناسب، ارتفاع، عرض، شلف کتاب و ویژگی های خرید کتابخانه اتاق کودک آن و… توجه ویژه ای داشته باشد و ار خرید خود احساس رضایت داشته باشد. در حقیقت شما علاوه بر منظم کردن و بهبود چیدمان شکل کتاب ‌ها، می ‌توانید وسایلی دیگری را نیز به شکلی هنری داخل قفسه ‌ها قرار دهید. برای مثال می ‌توانید از سبد و یا صندوقچه‌ برای ذخیره وسایل زیر و درشت خود استفاده کنید و آن را در قفسه‌ های کتاب قرار دهید.

شما همچنین می توانید از نگهدارنده کتاب برای خواندن و مطالعه راحت و آسان استفاده نمایید. کتابخانه های خانگی علاوه بر جنس های مختلفی که دارند مانند چوب ، ام دی اف و فلز از نظر مدل نیز متفاوت هستند و امروزه انواع مدل کتابخانه وجود دارد که متناسب با هر سلیقه و ابعادی که مد نظر دارید می توانید انتخاب کنید . در قسمت قبل نیز به تنوع بالای قفسه ها و کتابخانه های موجود در بازار اشاره کردیم.

کتابخانه مدل Fh95

با این حال شاید شما دوست داشته باشید یک قفسه کتابخانه نفیس و با طرح پیشنهادی خودتان برای نگهداری کتاب ها داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا مطالبی به شما بگوییم که مطمئناً در خرید بهترین قفسه کتابخانه به شما کمک خواهد کرد. امروزه کمتر کسی وجود دارد که درخصوص ویژگی‌های ممتاز استفاده از چوب در ساخت محصولات خانگی مطلبی نشنیده باشد. اصالت، زیبایی و دوام بالای چوب از جمله فاکتورهایی است که یک کتابخانه دیواری را به محصولی ایدئال تبدیل می‌کند. به همین خاطر است که کتابخانه چوبی محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل موجود در بازار است. بااین‌وجود نمی‌توان در یک نسخه کلی، خرید محصولات چوبی را برای همه افراد توصیه کرد؛ زیرا قیمت کتابخانه چوبی همواره بیشتر از نمونه‌های MDF یا کتابخانه فلزی است.

عمق نیز در در خریداری کتابخانه جدید اهمیت بسیاری دارد باید مورد توجه قرار گرفته شود. همانطور که اطلاع دارید تفاوت های بسیاری بین قفسه های کتاب خانگی و کتابخانه های فروشگاه، کتابخانه دیواری خانگی و… وجود دارد از این رو باید عمقی را در نظر بگیرید که قابلیت استفاده کردن از آن را برای کتاب هایی با اندازه های مختلف را داشته باشد. در لیست زیر انواع کتابخانه در طرح ها و جنس های مختلف برای عاشقان کتاب و دوستداران دکوراسیون های جذاب قرار دارد. برحسب سلیقه و بودجه مورد نظر می توانید مدل های مختلف ارزان قیمت تا متوسط و رو به بالا را انتخاب کنید. زد دیزاین بهترین تجربه ی آنلاین بازسازی و طراحی منزلتان را به شما ارائه می دهد، مفتخریم که برای اولین بار در ایران صاحبان خانه و طراحان دکوراسیون داخلی به سبک روستیک امکان خرید لوازم خانگی را بدون واسطه از تولید کننده دارند.

به همین دلیل محصولات موجود در فروشگاه بلج ضمن حفظ کیفیت در بالاترین سطح ممکن، از گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی نیز برخوردار هستند. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های بلج یا از طریق همین وب‌سایت، برای خرید کتابخانه خانگی با طرح و رنگ دلخواه خود اقدام کنید. کتابخانه‌های ام دی اف در اندازه‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به ابعاد اتاق، نسبت به خرید کتابخانه خانگی ام دی اف مورد نظرتان اقدام کنید.

  • یکی از زیباترین و جالب ترین دکوراسیون ها، سبک فانتزی بوده که کاملا جوان پسند می باشد.
  • شک نداشته باشید که قفسه کتاب و کتابخانه خانگی جزء بهترین و مفیدترین قطعاتی هستند که برای خانه خود باید تهیه کنید.
  • کتابخانه باکسی پله ای که از جنس ام دی اف مرغوب و نوار لبه pvc در چوب فروش عرضه شده است .
  • شما می توانید با دیدن تصاویر مختلفی که از آن ها در اختیارتان قرار دارد بهترین نمونه که متناسب با دیزاین و دکوراسیون شما است را خریداری کنید.
  • در پایان هم به شما کاربران عزیز توصیه می کنیم برای مصارف خانگی و ساختن کتابخانه شخصی از قفسه کتاب چوبی استفاده کنید یا یک مدل کتابخانه ساده دیواری یک قفسه کتاب چوبی کوچک برای خود بسازید از آن لذت ببرید.

درب های کتابخانه به جای دستگیره از مگنت فشاری برای باز وبسته شدن آسان تر استفاده شده است. تنوع رنگی مربوط به فریم فلزی می باشد و رنگ mdf ثابت است.mdf روکشدار طرح چوب است.رنگ فریم ، الکترواستاتیک کوره ای است. اصولا در زمان طراحی و اجرا ، عمق کتابخانه را بین 25 سانتیمتر تا forty five سانتیمتر در نظر میگیرند. اگر از کسانی هستید که به کتاب و کتابخوانی علاقه مند هستید حتما یکی از کتاب های اساتید ایرانی مانند بوف کور صادق هدایت، هشت گانه سهراب سپهری و یا شاهنامه فردوسی را در خانه دارید. تمام لبه ها در این کتابخانه توسط نوار pvc پوشانده شده است که این مانع لب پر شدن این کتابخانه میشود.

قفسه های فلزی معمولاً در کتابخانه های قدیمی مدارس بسیار مورد استفاده قرار می گرفت. فلزی بودن این قفسه ها به خاطر آن است تا در مدت زمان بسیار زیادی بتوان از آن استفاده کرد. استفاده از فلز در ساخت قفسه های کتاب باعث می‌شود تا به مرور زمان این قفسه ها استهلاک زودرس مواجه نشده و سالیان سال و توان از آنها استفاده کرد. همانطور که گفته شد استفاده از قفسه های فلزی مناسب مکان های عمومی یا جاهایی مثل مدارس و مراکز آموزشی است.

خرید کتابخانه سایان هوم مدل Bx3

با این وجود سایت آف دکور با حذف واسطه و فروش مستقیم همچنین با تخفیف های فوق العاده ای که برای محصولات خود در نظر می گیرد امکان خرید کتابخانه ارزان را برای شما فراهم می کند. کتابخانه های مدرن در شکل و اندازه و طرح های مختلف تولید می شوند. این روزها دیگر کتابخانه ها آن طرح های قدیمی ساده را ندارند و حتی افراد می توانند با استفاده از خلاقیت خود با چوب و فلز کتابخانه ی مورد نظر خود را بسازند. کتابخانه سرواژ یک کار شرکتی زیبا و منحصر به فرد می باشد که به صورت کاملا قرینه و منظم طراحی شده است. این کتابخانه در قسمت پایینی خود دو درب کمد دارد و قسمت بالایی آن نیز شامل قفسه های کتاب می باشد که با دو درب شیشه ای پوشانده می شود.