دریچه بازدید مزایای استفاده از دریچه بازدید تهویه مارکت دریچه بازدید

انواع دریچه های تنظیم هوا به صورت خطی،لانه زنبوری، بازدید های زیر دستگاه و دریچه های اسلوت و … جهت بازدید، سرویس و تعمیر دور‌ای تجهیزات دستگاه اصلی داکت اسپلیت از آن استفاده شده و در غیر این‌ صورت خاصیت نمادین و دکوراتیو جهت بهبود زیبایی محیط داخلی دارد. رایج‌ترین نوع کانال کشی در ساختمان‌های امروزی را می‌توان استفاده از انواع لوله خرطومی یا فلکسیبل نام برد. از خصوصیات بازر این نوع از لوله‌ها تنوع بالا در مدل‌های پلی اتیلن، الاستومری، پشم شیشه و کمبی اشاره داشت. هر کدام از انواع لوله فلکسیبل خصوصیات ویژه خود را داشته و وزن سبک، انعطاف بالا، نصب آسان و متناسب با شرایط متغیر از ویژگی‌های مشترک آن‌ها است. در ادامه به بررسی جزئی‌تر دو مورد از بهترین و پرمصرف‌ترین مدل‌های لوله فلکسیبل خواهیم پرداخت.

توجه کنید که انتخاب روش آزادسازی سهام عدالت تنها یک بار امکان پذیر بوده و مشمولان این طرح باید در گزینش روش آزادسازی سهام عدالت خود با مشورت و علم کافی اقدام نمایند. شایان‌ ذکر است بهره‌مندی از خدمات قابل ‌ارائه از جمله ایجاد امکان معامله‌پذیری سهام تخصیص‌یافته در آینده منوط به مراجعه به سامانه سجام، ثبت‌نام و احراز هویت در مراکز تعیین‌شده می‌باشد. دریچه‌های بازدید در برابر انواع ضربه مقاوم هستند و کمتر دچار آسیب می‌شوند.

آزاد سازی سهام عدالت

دریچه بازدید مزایای استفاده از دریچه بازدید تهویه مارکت دریچه بازدید

حتماً قبل از انتخاب و خرید دریچه، لوله‌های منتهی به آن را اندازه‌گیری نمایید. در غیر این صورت دریچه خریداری شده ممکن است بزرگتر یا کوچکتر از سایز لوله‌ها باشد. توصیه می‌کنیم پس از اندازه‌گیری دقیق لوله‌ها، به سایت آپادانا کالا مراجعه کنید و متناسب به اندازه لوله‌های فاضلاب، دریچه بازدید موردنظرتان را خریداری نمایید.

دریچه های زیر فن کویل خطی نیز از جمله پرفروش ترین و متنوع ترین مدل های این دریچه ها می باشند که نصب و راه اندازی راحت، مکش بالا و وزن مناسبی دارند که برای استفاده هم در سقف و هم در دیوار مناسب است و دارای درب دریچه بازدید لولایی می باشند. در صورتی که هوای بازگشت دستگاه داکت یا فن کوئل را خود کانال هوا تامین کند؛ دریچه های بازدید زیر فن کویل مورد استفاده ساختاری کاملا ساده خواهند داشت. اما در شرایطی که هوای بازگشت توسط کانال تامین نشود؛ دریچه بازدید فن کویل موظف به تامین آن می باشد. در چنین شرایطی، دریچه ها باید حاوی شیارهایی باشند که به عنوان منافذ عبور هوا عمل می کنند. در نتیجه، باید دریچه های زیر فن کویل را از نظر ابعاد متناسب با اندازه این دستگاه ها ( داکت ها یا فن کویل ها) انتخاب کرد. در غیر این صورت ممکن است نتوانیم از این دریچه ها به درستی استفاده کرده و دسترسی خوبی به فن کویل ها برای تعمیر، تعویض و… آن ها ایجاد نشود.

  • همچنین این مدل دریچه قابلیت نصب بر روی انواع دیوار اصلی، دیوار کاذب، سقف اصلی و سقف کاذب جهت ایجاد پوشش مناسب و بهبود جریان هوا دارد.
  • مرحله ی بعد ، نوبت ساخت درب دریچه بازدید فرا می رسد که باید یک تا دو میل کوچکتر از فریم ساخته شود تا به راحتی در داخل کادر فریم ، باز و بسته گردد .
  • آلیاژ به کار رفع در ساخت این دریچه از بروز گرفتگی، زنگ زدگی و سایر مشکلات احتمالی برای مدت زمان طولانی‌تری نسبت به سایر آلیاژ‌ها جلوگیری می‌نماید.

بوسیله نرم افزارهای دیجیتالی طراحی و سپس قطعاتِ ام دی اف بوسیله دستگاه “سی ان سی” بر اساسِ طرحِ اولیه شکل داده می شود و پس از مونتاژ، دریچه ،بوسیله رنگِ پی وی سیِ ضدآب پوشش داده می شود. تنوعِ رنگ و مدل و ماهیتِ چوبیِ این نوع دریچه، باعث شده کارفرمایان و مهندسین ناظر اقبالِ ویژه ای نسبت به کاربرد این نوع دریچه نشان داده اند. دریچه بازدید باید در انواع سایزها، رنگ ها و … در بازار وجود داشته باشد و طریقه ساخت آنها نیز آسان باشد تا در آینده در صورت نیاز موارد دیگر نیز بتوان سفارش داد. موارد مصرف در کلیه مکان هایی که باید دریچه ای جهت بازدید و دسترسی به تاسیسات و شیرآلات موجود باشد . گران ترین جنسی که برای دریچه فن کویل استفاده می شود جنس ام دی اف میباشد که ظاهر بسیار زیبایی به کار شما می دهد.

ویژگیهای عمومی دریچه بازدید تأسیسات