دوربین مداربسته + بهترین قیمت دوربین مداربسته داهوا خانگی، هایک ویژن ۱۴۰۱-امن باش

دوربین مداربسته + بهترین قیمت دوربین مداربسته داهوا خانگی، هایک ویژن ۱۴۰۱-امن باش

منبع تغذیه‌ی دوربین و NVR را راه اندازی کنید و تصاویر را بدون نیاز به کابل و یا هر رابط دیگری دریافت کنید. آخرین پکیج ارائه شده در دوربین مارکت شامل 6 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد. این پکیج برای افرادی که قصد نظارت در منطقه نسبتا بزرگتری مانند باغ ها و عمارت ها را دارند مناسب می باشد؛ چرا که تعداد زیادی دوربین در این پکیج وجود دارد که می توانید در مکان های متفاوت محل مورد نظر خود نصب کنید. خرید به صورت پکیجی باعث می شود تا قیمت دوربین مدار بسته برای شما مناسب تر باشد. این روز ها برند های مختلف دوربین مدار بسته در بازار موجود است؛ اما ما کدام را انتخاب کنیم؟ برند های هایک ویژن، داهوا، شیائومی، و آیمو جزو برند های معروف و پر فروش هستند.

نویز گاوسی توسط یک تداخل تصادفی که ریشه در حرکت الکتریسیته در مدارهای دوربین مدار بسته وبسایت امن باش دارد، رخ می‌دهد. این نویز باعث می‌شود رنگ پیکسل‌های تصویر ضبط شده کمی با رنگ تصویر محیط واقعی فرق کند و باعث می‌شود تصویر ضبط شده تار و کدر بنظر برسد. حتما تا به حال دیده اید پارکینگ هایی که برای ورود به آن با خودرو توسط دوربین مدار بسته از پلاک شما عکسبرداری میشود ، از شما خواسته میشود که چراغ های ماشین را خاموش کنید یا این موضوع روی تابلویی در گوشه کنار حتما نصب شده . تمامی دوربین های مداربسته و محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای اصالت و ضمانت نامه می باشد. همچنین در دوربین استور انواع تجهیزات جانبی دوربین مداربسته از جمله سیم و کابل ، منبع تغذیه ، هارد و …

  • در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید.
  • منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد.
  • در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.
  • مانند میکروفن و قابلیت ضبط صدا در دوربین که می توانید دوربین ها را به دو گروه عمده با قابلیت ضبط صدا و بدون این قابلیت تقسیم بندی کنید.
  • اما در دوربین های EXIR این گونه نیست و بخاطر ساختار ال ای دی های آن تصویر شفافی ارائه می کند.
یکی از نکات مهم در هنگام خرید دوربین مداربسته توجه به محل نصب دوربین مداربسته با توجه به نیاز شما می باشد. دوربین dome معمولا در محیط های داخلی مانند اتاق ها، راهروها و فضاهای مسقف نصب می شود. جنس بدنه دوربین های دام به سه نوع فلزی، آلومینیومی و پلاستیکی تقسیم می شود که با توجه به نیاز شما، کارشناسان ما بهترین نوع دوربین مداربسته را به شما پیشنهاد خواهند داد. برای محاسبه هزینه نصب دوربین مداربسته باید ابتدا اطلاعاتی را جمع آوری کرد.

دوربین اسپید دام یونی ویو IPC6222ER-X30P-B

دوربین مدار بسته اسپید دام نسل جدید دوربین مدار بسته دام است که از لحاظ کاربرد امکانات بیشتری دارد. زوم دوربین مدار بسته اسپید دام یکی دیگر از قابلیت های آن است و این دوربین مداربسته می تواند در یک ثانیه 360 درجه بچرخد، که این یکی از قابلیت های منحصر به فرد آن است. یکی دیگر از کاربرد های نصب دوربین مداربسته دام برای نظارت بر محل کار است . قیمت دوربین مدار بسته با توجه به کیفیت تصاویر آن، که در انواع دوربین متفاوت است، تغییر می کند. کارشناسان دوربین مال با ارائه لیست قیمت دوربین مداربسته شما را در خرید دوربین مدار بسته دام راهنمایی می کنند. نصب دوربین های آی پی به نسبت انواع دیگر دوربین ها، بسیار ساده تر می باشد؛ چرا که همانطور که از نام این نوع دوربین ها پیداست، اتصال با کمک کابل شبکه برقرار می شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل W507

هر کدام از این پردازنده ها خود شامل چند نوع چیپ تصویر متفاوت می باشند. شاید خرید هارد دیسک برای Dvr دوربین مداربسته کار ساده ای به نظر بیاید، اما یکی از اصلی ترین اجزای استفاده شده در سیستمهای نظارت تصویری می باشد. اصطلاح IR Range یا برد دید در شب به توانایی دوربین مداربسته در نمایش تصویر در محیط های بدون نوری اشاره می کند که توسط چراغ های دید در شب مادون قرمز یا IR روشن شده‌اند. غالباً یک برداشت نادرست از دوربین‌های امنیتی IR وجود دارد بدین صورت که این دوربین‌ها با استفاده از تابش پرتوهای اسکن مادون‌قرمز عمل می‌کنند.

برند یونی آرک تازه وارد قدرتمند بازار دوربین مدار بسته محسوب می شود. برند Uniview ، دومین تولیدکننده بزرگ چینی در زمینه سیستم های مداربسته و نظارت تصویری است. برند یونی آرک زیر مجموعه برند یونی ویو است که دوربین های مداربسته را در جهت رسیدن به اهداف شرکت و توسعه آن تولید و به بازار عرضه کرده است.

دوربین مداربسته تحت شبکه:

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.