سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room طراحی وب سایت سایت ساز آسان | allescape

گروه‌های بازی ۴ تا ۷ نفره است و برای سنین ۱۲ تا ۷۵ سال هم مناسب است. شما میتوانید این اتاق فرار را با تیم ۳ تا ۸ نفره خود تجربه کنید. ژانر اتاق فرار کوانتوم ترسناک و دلهره آور میباشد و مدت زمان بازی، ۷۰ دقیقه است. شما میتوانید این اتاق فرار را با تیم ۴ تا ۶ نفره خود تجربه کنید. ژانر اتاق فرار فوبیا ترسناک و دلهره آور میباشد و مدت زمان بازی، ۷۵ دقیقه است.

قیمت بلیط پارک آبی اوشن برای کیشوندان ۳۰٪ ارزان‌تر از نرخ مصوب است. از این رو کیشوندان عزیز حتماً بلیط خود را از گیشه خریداری کنند و نه به صورت آنلاین. رستوران کوه نور کیش یک رستوران لوکس در دل کوهی به ارتفاع ۲۷ متر است و با معماری بی‌نظیر و خاص و نورپردازی منحصربه‌فرد به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش تبدیل شده است. بعضی از تفریحات کیش خصوصاً در ایام نوروز امکان پر شدن ظرفیت دارند و برای مسافرانی که وقت کمتری دارند امکان پیش‌رزرو حتی از چند روز قبل از طریق وبسایت سفر ساز فراهم شده است. بعضی از تفریحات کیش خصوصاً در ایام نوروز امکان پر شدن ظرفیت دارند و برای مسافرانی که وقت کمتری دارند امکان پیش‌رزرو حتی از چندین روز قبل از طریق سایت سفرساز فراهم شده است. بعضی از تفریحات کیش خصوصاً در ایام نوروز امکان پر شدن ظرفیت دارند و برای مسافرانی که وقت کمتری دارند امکان این پیش رزرو از طریق سایت سفرساز حتی از چندین روز قبل وجود دارد.

معرفی ژانرهای اتاق فرار

شما میتوانید این اتاق فرار را با تیم ۴ تا ۷ نفره خود تجربه کنید. ژانر اتاق فرار اشک ترسناک و دلهره آور میباشد و مدت زمان بازی، ۶۰ دقیقه است. ژانر اتاق فرار فال نحس ترسناک و دلهره آور میباشد و مدت زمان بازی، ۶۰ دقیقه است.

  • اتاق فرار دقیقا برای همین مسئله شکل گرفته و باعث میشه شما دقیقا در یک فضای واقعی تجربه ی بازی ها و یا فیلم هایی که تاحالا دیدید رو داشته باشید …
  • در طول مدت حضور شما در مجموعه اتاق‌فرار و انجام بازی، داشتن و استفاده از ماسک الزامی می‌باشد.
  • برای اطلاعت بیشتر از مجموعه اسکیپ کیوب و سوالات متداول می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید.
  • شما میتوانید این اتاق فرار را با تیم 4 تا 9 نفره خود تجربه کنید.
سامانه رزرو آنلاین اتاق فرار ایران Iran Escape Room طراحی وب سایت سایت ساز آسان | allescape

رزرو بلیط اتاق‌های فرار این مجموعه فقط به‌صورت آنلاین امکان‌پذیر است. شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از مفقودشدن سئوی سایت اتاق فرار او می‌گذرد. دوست شما در خانه نیست، اما باتوجه‌به سرنخ‌های موجود می‌توانید از آن مکان خارج شوید. اتاق فرار سرقت از بانک در دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود، به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید.

سخت‌افزارهای بازی و اتاق فرار

در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. خیر، لطفا با در نظر گرفتن ترافیکِ منطقه در ساعات اداری و روزهای غیر‌تعطیل طوری برنامه‌ریزی کنید که در زمان مقرر در محل بازی حضور داشته باشید. همچنین می‌توانید از پارکینگهای پارک آب و آتش واقع در خیابان شهیدی (رو به روی خیابان دیدار شمالی) استفاده کنید.

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.