لوله فلکسیبل صداگیر خرید اینترنتی و تلفنی لوله فلکسیبل صداگیر با تضمین کیفیت از تهویه مارکت

از دیگر کاربرد های لوله فلکسی برق، می توان به محافظت سیم ها و کابل های تجهیزاتی اشاره کرده که دائما در حال لرزش و حرکت هستند. به طور کلی زمانی که دستگاهی در حال حرکت و یا ارتعاش باشد، تمامی تجهیزات ثابت موجود در سیستم به خصوص لوله های برقی را تحت بارهای نوسانی و ارتعاش قرار می دهد. در صورتی که در این تجهیزات ار لوله ای معمولی به عنوان محافظی برای کابل ها و سیم های برقی استفاده شود، پس از مدتی این لوله ها آسیب دیده و باید تعویض گردند. این لوله به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالایی که دارد به خوبی ارتعاشات سیستم را جذب کرده و دیرتر دچار شکستگی می شود. لوله خرطومی ساده آلومینیومی STI در سایزهای 3 الی 24 جهت کانال داخلی هوای ساختمان تولیده شده و جهت انجام این نیز می‌توانید از لوله فلکسیبل برزنتی یا لوله فلکسی کومبی با روکش خرید لوله فلکسی PVC استفاده کنید. لوله های فلکسیبل در مقایسه با کانالهای گالوانیزه راحت تر نصب شده و سیستم انتقال هوا را به درستی بر عهده میگیرد فلکسیبل ها در سایز های مختلف تولید میگردد و بستگی با سایز و نوع دستگاه های هوا ساز و به سلیقه مشتری به فروش میرسد لوله فلکسیبل با رابط از جنس گالوانیزه و بست ها فلزی به هم متصل میگردند.

مواد اولیه‌ی تشکیل دهنده آن مانند بسیاری از وسایل موجود دیگر در صنعت برق، مثل ریل بست چنگالی گالوانیزه، از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده است. لوله‌های خرطومی بدون روکش در محیط‌های داخلی استفاده می‌شوند و فاقد روکش‌های پلاستیکی و پی وی سی می‌باشند. این لوله‌ها باید در مکان‌های خشک و دارای رطوبت کم استفاده شوند زیرا رطوبت به آن‌ها آسیب می‌رساند. انعطاف‌پذیری این لوله‌ها بسیار بالا می‌باشد و پوشش پی وی سی به آن‌ها مقاومت خوبی می‌دهد. کاربرد این دسته از لوله‌ها در پروژه‌های ساختمانی و تغییر دکوراسیون می‌باشد. متریال استفاده شده برای این لوله‌‎ها از فلز گالوانیزه است و سپس یک لایه روکش پلاستیکی که اغلب از PVC است؛ روی آن‎ها کشیده شده است.

لوله خرطومی نسوز برق برای انتقال کابل برق و سیم برق استفاده می شود و از جنس پلاستیک فشرده است اما جنس لوله فلکسیبل از فلزی است و قدرت محافظت بیشتری دارد. لوله خرطومی نسوز از جنس فایبرگلاس با روکش سیلیکونِ، که با نوار استیل تقویت شده، ساخته می شود. لوله خرطومی نسوز در شاخه های ۶ و ۱۰ متری بسته بندی و به بازارِ مصرف ارایه می گردد. میزانِ مقاومتِ دمایی در لوله خرطومی نسوز از ۳۶- تا ۲۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد. بیشترین کاربردِ لوله خرطومی نسوز جهتِ تخلیه هوا و بخاراتِ گازی با دمای بالا می باشد. ۵- وزن سبک و ساختارِ خرطومی و ارتجاعیِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث گردیده نصبِ آن به راحتترین شکلِ و کوتاه ترین زمانِ ممکن انجام پذیرد.

از این لوله ها برای مخفی کردن و محافظت از سیم ها و کابل های برقی در سیستم های روشنایی، تابلو برق ها، کف و سقف های کاذب، ایستگاه سوخت گیری بنزین و گاز، اتصال بین ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ها، سیستم های نظارتی مثل دوربین های مدار بسته و … استفاده میکنند. برای اطلاع از قیمت های روز لوله فلکسیبل برای پروژه های ساختمانی بزرگ و کوچک با ما تماس حاصل نمایید. جامع ترین و کاملترین نمونه کانال فلکسیبل عایقدار ،در میان انواع کانال فلکسیبل هوا، کانال فلکسیبل عایقدار الاستومری می باشد.

شرکت تولیدی سامان تهویه ایرانیان(stihvac.com) در سال 1388 و با هدف اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تأسیس و در همین راستا اقدام به تولید انواع لوله فلکسی، لوله خرطومی، کانال فلکسییا کانال فلکسیبل نموده است. این شرکت از سال 1395 خط تولید انواع کانال های فلکسیبل خرطومی یا لوله فلکسی را در محل کارخانه خود نصب و راه اندازی کرده است و ظرفیت تولید روزانه 4000 مترطول از انواع لوله فلکسی را داراست. خرید و فروش رنگ طوسی لوله های سوپر فلکسیبل نسبت به دیگر انواع خود بیشتر است. لوله خرطومی فلکسیبل سوپر برای عبور مواد نفتی ، آب و حتی کابل کشی برق استفاده می شود.

لوله‌های خرطومی تابلویی نیز همانند انواع دیگر لوله‌های خرطومی انعطاف‌پذیر می‌باشند. این لوله همانند نامش بیشتر در تابلوهای برق مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای فضاهای داخلی بیشتر مناسب است. همچنین این نوع لوله‌ها دارای قابلیت فشردگی بالا جهت بسته‌بندی و حمل آسان هستند. لوله‌های فویلی آلومینیومی بسیار سبک بوده و در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم هستند. لوله‌های فلکسی روکشدار انواع مختلفی دارند که معمولا هر کدام را باتوجه به مشخصاتی که دارند، در محیط‎های مختلف مورد استفاده قرار می‌‎دهند؛ در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‎دهیم. لایه داخلی مخلوطی از آلومینیوم و پلیمر پلی استر است و لایه خارجی دارای عایق است.

بست لوله فلکسی روکش دار سایز 16 مناسب لوله فلکسی سایز 13

این لوله ها مانند لوله های پی وی سی برق خرطومی از انعطاف پذیری بسیاری بالایی برخوردار هستند. لوله فلکسی برق به علت وجود فولاد در ساختار خود، در برابر فشار ها و نیروهای خارجی مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد. به همین دلیل عمدتا این نوع از تجهیزات تاسیسات برقی در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. لوله فلکسیبل لوله خرطومی فلزی روکش‌دار می‌باشد که هدف آن محافظت از سیم‌کشی‌ و کابل‌های استفاده شده در تاسیسات برقی می‌باشد. این لوله‌ها که در بازار با نام لوله فلکسی شناخته شده‌اند یک کانال فلزی بلند، سبک و انعطاف پذیر هستند، که از تاسیسات الکتریکی در برابر رطوبت،‌گرد و غبار محافظت می‌کنند.

لازم به ذکر است برای تسهیل در فرورفتنِ استوانه های تبدیل در ساختار داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر ،قطر هر یک از استوانه ها از قطر داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر یه میزان نیم سانت کوچکتر از سایزِ اسمیِ استوانه ها کوچکتر در نظر گرفته می شود. پس از مونتاژ و رعایت نکات بالا نوبت به همپوشانیِ لوله فلکسیبل صداگیر بر روی دهانه های تبدیل می رسد.برای تثبیت نقطه ی اتصال تبدیل و لوله فلکسیبل صداگیر ، از بست هوابندی استفاده می شود که این بست هم وظیفه ی تثبیت تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر و هم وظیفه ی هوابندیِ این نقطه را ایفا می کند. توضیح اینکه عملیات هوابندی در نقطه اتصال، صرفا با بست هوابندی تکمیل نمیشود و برای اطمینان از هوابندیِ نقطه اتصالِ تبدیل به لوله فلکسیبل صداگیر لزوما به نوارچسب آلومینیومی یا برزنتی می باشد.

لوله خرطومی فلکسی 25 فلزی و استاندارد

لازم به ذکر است برق رسانی و سیستم راه اندازی شبکه در داخل یک لوله استاندارد نیست و بهتر است از دو مسیر داکت مجزا استفاده شود. ۷- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف را می توان با ضخامت های مختلفِ بدنه، از جنس پی وی سی شفاف برای کاربردهای گوناگون(سنگین و سبک) و حتی کاربردهای خاص تولید نمود. به‌دلیل قابلیت مقاومت بالا، استفاده آسان و قابلیت حمل بی‌دردسر به‌کارگیری از انواع لوله فلکسی در بخش کشاورزی نیز مرسوم شده است.

  • گستره و دامنه دماییِ لوله فلکسیبل صداگیر ifd ، بین ۲۰- تا ۱۰۰+ درجه سانتیگراد است.
  • بهترین استفاده و کاربرد اصلی لوله فلکسیبل برق در سیستم های سیم کشی شبکه ای تهویه سیستم ماینر و کابل کشی برق است.
  • به عنوان یک محافظ اصلی از هادی های جریان برق در سیم کشی درون دیوار کاربرد فراوان دارد.
  • قطرهای قابل تولید در لوله فلکسیبل صداگیری آلومینیومی بینِ ۵ تا ۴۵ سانتیمتر متغیر می باشد(قطرها شاملِ ارقامِ ۵-۱۰-۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰ و ۴۵ سانتیمتر می باشد).
  • با نایلونی که در قسمت لایه بیرونی دارد بهترین عامل برای نارسانا بودن جریانات برق هستند.
لوله فلکسیبل صداگیر خرید اینترنتی و تلفنی لوله فلکسیبل صداگیر با تضمین کیفیت از تهویه مارکت

از لحاظ ساختار به چندین نوع مختلف طبقه بندی می شوند که هر کدام برای اهداف مشخصی بکارگیری می شوند. نوع دیگری از لوله های برق پر کاربرد در تاسیسات برقی، لوله های پی وی سی هستند. در ساختار این نوع از لوله های برق، به هیچ عنوان از فلز استفاده نشده و تمام آن از مواد پلیمری ساخته شده است. به طور کلی این دسته از تجهیزات برقی، به نسبت لوله های فلزی و فلکسیبل، وزن کمتری دارند و به راحتی قابل نصب هستند.