معرفی صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن نرخ لند

البته، کد کشور ایران در لیست این صرافی، وجود ندارد و کاربران ایرانی باید با ایمیل، مراحل ثبت نام خود را پیش ببرند. در قسمت Coin رمزارز مورد نظر خود که قصد انتقال آن را داریم انتخاب می‌کنیم و در قسمت Amount مقداری که قصد انتقال را داریم انتخاب کرده و روی گزینه Confirm کلیک می‌کنیم تا انتقال انجام شود. آدرس کیف پولی که به شما نمایش داده شده است را کپی کنید و آن را هنگام انتقال از کیف پول اختصاصی خود، یا خرید از صرافی های ایرانی، وارد کنید. خبر این بود که این صرافی می‌خواهد قوانین خود را سخت‌گیرانه‌تر کند، و به یک موسسه مالی تبدیل شود. به همین دلیل کاربرانی که احراز هویت انجام نداده‌اند، از این به بعد بیشتر از ۰.۰۶ بیت کوین در هر روز نمی‌توانند معامله انجام دهند.

در این بخش با انتخاب گزینه limit محدوده قیمتی که دوست دارید را وارد کنید و order خود را ثبت کنید. کوکوین یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است که از محبویت بسیار بالایی برخوردار است؛ این صرافی با سقف برداشت روزانه ۵ بیت‌کوین بدون احراز هویت یکی از بهترین صرافی‌ها برای کاربران ایرانی می‌باشد. با توجه به افزایش محبوبیت استراتژی هولدینگ ‘HOLDING’ در بین سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، ربات اسمارت ریبلنس کوکوین؛ روشی جدید برای هولد را به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌دهد. این روش به طور بالقوه با بهره‌گیری از نوسانات سریع بازار، بازدهی دارایی‌های موجود شما در کریپتو را افزایش می‌دهد. هنگامی که قیمت یک کوین تا آستانه مورد نظر بالا می‌رود، ربات ‘Smart Rebalance’ ارزش دلاری اضافی را حذف کرده و بین سایر دارایی‌های پرتفوی توزیع می‌کند. حتی اگر قیمت آن کوین خاص قبل از تعدیل مجدد به ارزش اولیه بازگردد، سود خالص حاصل شده و طبیعتاً مقدار کل دارایی‌ها افزایش یافته است.

مراحل ثبت سفارش توقف ضرر در صرافی Kucoin

کوکوین شایسته تقدیر است و بدون شک یکی از بهترین صرافی‌های در دنیای جدید ارز‌های دیجیتال است. کوکوین دارای پلتفرم پیشرفته برای معاملات مارجین با اهرم ده برابری است. بیش از ۵۰ دارایی مارجین وجود دارد که با BTC، ETH و USTD جفت می‌شوند.

توصیه کلی دنیای ترید در مورد ربات تریدر کوکوین

با توجه به ماهیت بلاک چین، یک توکن ممکن است روی شبکه‌های بلاکچین مختلف وجود داشته باشد. برای مثال، USDT در چندین شبکه مانند اتریوم، ترون و بلاک چین EOS صادر می‌شود. برای واریز موفقیت‌آمیز توکن‌ها، باید شبکه مدنظرتان را برای انتقال انتخاب کنید. با کلیک روی گزینه Active عملیات اتصال اپلیکیشن Google Authenticator و صرافی کوکوین پایان می‌یابد. البته، قبل از اینکه برای این روش، اقدام کنید، حتما باید با جزئیات کار، ریسک ها و منافع آن، به خوبی آشنا باشید.

  • روی گزینه ” ایجاد درخواست برداشت ” کلیک کرده و بعد از تایید برداشت از طرف نوبیتکس در عرض چندین دقیقه می توانید روی کیف پول حساب خود در صرافی کوکوین تتر واریزی را مشاهده نمایید.
  • به این ترتیب، می‌توانید وجه مدنظر را از حساب کاربری خود به کیف پول دیگری منتقل کنید.
  • امکان ثبت نام در این سایت با وارد کردن شماره تلفن همراه برای کاربران ایرانی وجود ندارد و لازم است که کاربران ایرانی فقط با وارد کردن ایمیل در این سایت ثبت نام کنند.
  • شما سپس می توانید تتر دریافتی را در قسمت مارکتس به هر ارز دیگری که مایل هستید تبدیل کنید.

داتیس نتورک فعالیت حرفه ای خود را در سال 1393 با هدف دسترسی آسان فارسی زبان ها به آموزش های حوزه فناوری و شبکه آغاز کرد و اکنون با حمایت شما عزیزان جزو 500 سایت برتر ایران هستیم. در صورت فراموشی رمز ترید یا Trading Password در صرافی کوکوین چه باید کرد؟ اگر شما هم رمز ترید کوکوین خود را فراموش کرده اید لا… علاوه بر تمامی موارد ذکر شده صرافی کوکوین توانسته جایگاه خود را بین 10 صرافی برتر دنیا قرار دهد. توجه کنید که بسترهای مبادلاتی مختلف، هزینه انتفال متفاوتی را به شما تحمیل می‌کنند؛ در حال حاضر، شبکه ترون برای انتقال تتر، کارمزد شبکه مناسب‌تری دارد. برای دریافت ارز در کوکوین یا (دیپازیت ارز به کوکوین)، باید روی گزینه Deposit که در سمت راست تصویر و با رنگ سبز مشخص شده کلیک کنید. دقت کنید که اپلیکیشن صرافی کوکوین برای اندروید و iOS در دسترس است و برای نصب صرافی کوکوین برای ویندوز، تنها امکان استفاده از نسخه تحت وب این صرافی را خواهید داشت.

  • در صورت نگهداری رمزارز بومی صرافی، تخفیف قابل‌توجهی در کمیسیون معاملات دریافت کرده و رمزارز بیشتری بدست می‌آورید.
  • در ادامه صرافی‌های دیگر مناسب برای ترید ایرانی‌‌ها را بررسی می‌کنیم.
  • در سمت راست ، می‌توانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید.
  • اکنون که ثبت نام را تکمیل کردید و می توانید از صرافی کوکوین استفاده کنید.
  • این ابزارها شامل مواردی مانند قراردادهای آتی ، اختیار معاملات و معاملات اهرم‌دار است.
  • پیش از این که به صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن بپردازیم، ابتدا یک توضیح مختصر و کامل در مورد صرافی‌ها، انواع آن و نوع فعالیت‌هایی که در هر کدام از آن‌ها انجام می‌شود را در اختیارتان بگذاریم.
در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت صرافی کوکوین.

معرفی صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن نرخ لند