معرفی 12 کتاب از بهترین و پرفروش‌ترین رمان‌های دنیا در تمام تاریخ مجله کوروش

در جای جای متن کتاب شعرهای متنوعی آمده که حس خوبی را به خواننده منتقل می‌کند. از روی کتاب فیلمی هم در دههٔ ۱۳۳۰ ساخته شد که بسیار پرفروش بود و یک سال بر پردهٔ سینماها بود. کتاب Little Women تاکنون به بیش از ۵۰ زبان مختلف ترجمه شده و یکی از بهترین کتاب های داستان ادبیات آمریکا به حساب می‌آید. مخاطب می‌تواند با خواندن این اثر به گذشته‌های دور برود و دغدغه دختران و زنان آن دوره را با بند‌بند وجودش لمس کند، به همین دلیل این کتاب را می‌توان جزو یکی از بهترین کتاب های حوزه زنان و فمینیسم دانست. گتسبی بزرگ آن‌قدر حرف برای گفتن دارد که نامش در لیست صد کتاب برتر جهان قرار گرفته‌است.

  • عامه پسند، داستانی است به زبان طنز، با رگه‌هایی از سبک علمی تخیلی و با چاشنی فلسفه.
  • برمبنای این کتاب فیلمی به همین نام با کارگردانی کارل رایط ساخته شده است.
  • فارنهایت ۴۵۱ داستانی پادآرمانشهری از بهترین‌های ادبیات آمریکا است.
  • «چیزهایی که در هم شکسته» داستان زندگی مردمان اهل قاره آفریقاست که با ورود مبلغان مسیحی و استعمارگران اروپایی زندگی‌شان دچار بحران می‌شود و گاهی از هم می‌پاشد.
  • درک آنها برای بسیاری افراد با توجه به نگاه نویسنده و حضور در این جامعه ساده‌تر است.
  • مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد.

کاتر، این رمان را براساس زندگی واقعی دو مبلغ مذهبی کاتولیک، اسقف لامی و دستیارش نوشته است. پرفروش‌ترین کتاب‌های زندگینامه ویژگی‌های مشترکی دارند و در تمامی‌شان به شما این فرصت را می‌دهند تا با زندگی و مشکلات بزرگان حوزه‌های مختلف از نزدیک آشنا شوید. این آثار زاویه‌‌ی دید شما را نسبت به دنیای پیرامون‌تان تغییر می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا به آسانی با موانع زندگی روبرو شوید. کل کتاب شامل 5 فصل هستش که دربرگیرنده کل دستور زبان فارسی تمامی پایه ها هست. کتاب دستور زبان فارسی نشر دریافت هستش که توسط استاد هامون سبطی تالیف شده به لحاظ درسنامه ای واقعا کتاب خوبیه که کلیه موارد هر سه پایه تماما تدریس شده و هیچ دستور زبانی جا انداخته نشده. در کل شبیه کتاب ادبیات موضوعی میکروطلایی هستش ولی اصلا درسنامه نداره.

معرفی 12 کتاب از بهترین و پرفروش‌ترین رمان‌های دنیا در تمام تاریخ مجله کوروش

فیلمی که از روی این سریال در سال ۱۹۳۹ ساخته شد، به یکی از فیلم‌های موفق و پرفروشی بدل شد که البته به شناخته شدن بیشتر کتاب هم کمک کرد. پیرمرد و دریا، یکی از اعضای ثابت تمام فهرست‌های کتاب‌های خوب و از معروف‌ترین کتاب های ادبیات آمریکا است. جایزه پولیتزر و جایزه نوبلی که این اثر برای نویسنده‌اش، ارنست همینگوی به ارمغان آورده است، خود دلیلی است برای خواندن این داستان. ماهیگیر پیری که روزهاست چیزی صید نکرده است و با این حال دست از تلاش نمی‌کشد و برای شکار یک نیزه ماهی بزرگ دوباره به آب می‌زند.

کتاب هدیه‌ای برای عشاق

1024 کتاب فیلم‌نامه و نمایش‌نامه در دسته فیلم‌نامه و نمایش‌نامه در کنار امکان دانلود کتاب‌های آموزش فیلمنامه‌ و نمایشنامه‌نویسی، امکان دانلود متن فیلم‌نامه‌ها و نمایشنامه‌های مهم و تاثیرگذار نیز فراهم شده است. 8825 کتاب رمان و داستان کتاب‌های رمان و داستان به دسته‌های درام، تاریخی، اجتماعی، عاشقانه، علمی- تخیلی، طنز، فانتزی، ترسناک و … در این یادداشت سعی کردیم توضیح کوتاهی درباره هر کتاب بیاوریم.

داستانی که از سرسختی یک پیرمرد می‌گوید و نبرد میان مرگ و زندگی. هر سرزمینی، شاخصه‌های خاصی دارد که در جهان با آن‌ها شناخته http://www.faraketab.ir می‌شود. ادبیات یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین این شاخصه‌ها به شمار می‌آید.

قهرمان و راوی داستان سلیم سینایی است که درست در لحظه اعلام استقلال هند متولد شده‌است. او قدرت‌هایی ماوراء طبیعی از قبیل تله‌پاتی دارد و آب دماغش همیشه آویزان است. خانه ای برای آقای بیسواس را می‌توان تلاش مردی دانست که سرشت انقلابی ندارد.

این کتاب با عنوان جذاب خود «صد سال تنهایی» مورد توجه بسیاری از نویسنده‌ها و منتقدان قرار گرفت. کتاب صد سال تنهایی کتاب قدرتمندی است و بیشتر مورد انتخاب علاقمندان به فلسفه قرار می‌گیرد. اگر تازه کتاب خواندن را شروع کرده‌اید، بهتر است آن را در آخر لیست کتاب‌های خود قرار دهید. برای کتاب‌خوانان ایرانی اقدامی پسندیده است که به ادبیات فارسی و آثار آن توجه ویژه‌ای داشته باشند اما نباید از ادبیات جهان غافل ماند.

کتاب دوست اجتماعی من

این در حالی است که انگلیسی‌ها که در آن زمان هندوستان را تحت سلطه خود داشتند چندان تمایلی به معاشرت هندی‌ها با انگلیسی‌های ساکن هند ندارند و به شدت با این قضایا برخورد می‌کنند. کتاب «گذری به هند» به عنوان یکی از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌‌های رمان دنیا هم در حقیقت داستان تنشی آشکار میان جامعه هند و بریتانیای‌هایی است که این کشور را اشغال کرده‌اند. چراکه این داستان در کنار متن قابل فهمی که دارد بسیار فلسفی، عمیق و ادبی می‌باشد.

بزرگ علوی نویسنده این کتاب را با توجه به دوران رضاه شاه می‌نویسد که در آن به داستان زندگی یک استاد بزرگ نقاشی پرداخته شده است. کتاب چشمهایش با اینکه در عین سادگی نوشته شده اما با قرار دادن قطعات منفصل یک ماجرا، ذهن خواننده را درگیر می‌کند و او را یکنواختی متن داستان نجات می‌دهد. این کتاب از آثار انگشت‌شمار ادبیات فارسی است که در آن به یک زن و تمام احساسات و افکار ذهنی او توجه شده است.

کتاب دستور زبان فارسی میکروطلایی گاج

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.