مورد استفاده قرار می گیرد

از این رو برای دریافت قیمت بروز با کارشناسان واحد فروش آرکا آسانبر تماس حاصل فرمایید. در نصب این مدل ها با طول مسیر متوسط یا بلند، نیاز به حفره در زیر جک یا اورهد اضافی وجود دارد که این امر محدودیت اصلی تلقی میشود. همانطور که قبلا عنوان شد، مشکل اصلی طول زیاد جک های مستقیم در مقابسه با جک های غیر مستقیم است. اگرچه معمولا بخش پوسته جک دچار مشکل خاصی نمیشود و ضرورت بالایی برای بازدید ادواری در شرایط عادی وجود ندارد.

معمولا این کار را در کف چاهک آسانسور انجام می دهند البته می توان از نقطه عمیقی در خارج چاه آسانسور نیز این سیم مربوط به چاه ارت را کشید البته باید طبق دستورالعمل ها باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از مهمترین و کاربردی ترین قطعات آسانسور آشنا کنیم با ما همراه باشید. به طور کلی، الزامات نصب اسانسور، به خصوص آسانسورهای خانگی، به فضایی که در دسترس دارید و مدل آسانسور مورد نظر شما بستگی دارد. بدینترتیب میتوان دستگاه را از نظر مسائل محیط زیست، سازگارتر قلمداد نمود. در این مدل ها که جک در مجاورت یکی از وجوه کابین بصورت مستتقیم نصب می شود، طول مسیر جابجایی و کورس جک برابر هستند. یک راهنمای عمومی برای محاسبه پایه جک آسانسور هیدرولیک توسط شرکت هوپاد لیفت تنظیم شده است که می تواند در این خصوص مورد توجه قرار گیرد. در این نوع نصب، یک فلکه روی جک آسانسور فیکس شده و سیم بکسل ها از یک سمت به پایه جک ثابت میشوند.

انواع اسانسور

برای بهبود این بخش می توانید سیستم تهویه را بررسی و تعمیر کنید. آسانسور هیدرولیک جک در زیر مستقیم مزایای قابل ملاحظه ای برای کاربردهای سنگین یا حجیم مانند آسانسورهای خودروبر و باری پیش رو قرار میدهد. آسانسورهای هیدرولیک با جک تلسکوپی در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد که محدودیت ارتفاع در فضای چاه آسانسور یا حفره جک پیش روی طراح آسانسور باشد. شایان توجه است که جک های تلسکوپی نسبت به جک های تک مرحله ای از نظر طراحی، محاسبات، ساخت و متریال پیچیده تر هستند.

پیش از بررسی انواع آسانسور هیدرولیکی، لازم است شرح خلاصه ای درباره این نوع آسانسور داده شود. در چهارچوب بحث پیش رو انواع آسانسور هیدرولیک بر اساس نوع و روش کارگذاری جک هیدرولیک مورد بحث قرار می گیرد. در این نوع طراحی، جک همراه با وزنه تعادل به کار گرفته میشود و جریان روغن، پیستون را به داخل سیلندر در جهت پایین فشار میدهد تا کابین آسانسور در جهت بالا حرکت کند. معمولا یک شفت توپر بهعنوان میله پیستون درنظر گرفته میشود که در این نوع سیستم، بهجای فشار، متحمل کشش است. آنها میتوانند در هر شرایطی که یک بالابر معمولی مسافربری استفاده میشود، به کار گرفت اما اغلب این نوع آسانسورها را به دلیل زیبا بودنشان انتخاب می کنند. جک در این مدل بر روی پایه جکی محکم می شود که باید مقاومت کافی داشته باشد. پایه موتور گیربکس آسانسور یا همان شاسی موتور گیربکس قطعهای است که جهت ثبات گیربکس نصب میشود.

طول پایه جک باید بر اساس ابعاد چاه و دستورالعمل های فنی شرکت سازنده محاسبه شود. با توجه به توضیحات ارائه شده، در سیستم های غیرمستقیم، چون طول جک نصف می شود، فضای قائم کمتری در چاه آسانسور مورد نیاز است. انواع آسانسور هیدرولیک با جک کنار مستقیم، در مقایسه با انواعی که پیشتر مورد بحث قرار گرفت رواج کمتری دارند. انواع آسانسورهای هیدرولیک با جک کششی رواج کمتری دارند و در کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. برای نصب اسانسورهای کارگاهی با روش های مختلفی می توان عملیات نصب را انجام داد . در جک های تک مرحله ای یک شفت در یک سیلندر جابجا می شود.

همچنین اسانسور های حمل بار معمولا به نحوی اجرا می گردند که ایمنی لازم برای استفاده به عنوان اسانسور مسافر بر را نیز داشته باشند. منظور از کنار کابین، هر یک از وجوه آن است؛ بنابراین پشت کابین را نیز شامل میشود. پله برقی راه پله ی متحرکی است که به منظور حمل و نقل افراد و مسافر به بالا و پایین و در یک ارتفاع عمودی استفاده می شود . در صورتی که ساختمان در حال احداث باشد و دسترسی دقیق به ابعاد مورد نیاز چاهک امکان پذیر نباشد، نقشه های “تیپ طبقات شامل پارکینگ، زیر زمین و همکف”، “مقطع از چاهک آسانسور با ذکر اندازه های کامل از کف چاله آسانسور تا زیر سقف موتورخانه” و “پلان پشت بام ساختمان در محدوده چاهک آسانسور به منظور بررسی تأسیسات و تجهیزات احتمالی موجود در اطراف چاهک” مورد نیاز است. اجرای حفره جک و اندازه های آن باید مطابق روش های اجرایی ارائه شده از طرف تولیدکننده جک صورت گیرد.

یکی دیگر از مسائل پیش رو، عدم امکان بازرسی بصری از پوسته جک در سرویس های ادواری شستی آسانسور متا است. سیم بکسل ها با عبور از شیارهای فلکه از یک سمت دیگر به کارسلینگ بسته میشوند. از این رو متریال به کار رفته در این مدل آسانسور مقاومت و طول عمر بیشتری نسبت به مدلهای دیگر دارد. در این نوع کارگذاری جک، وزنه تعادل بخشی از این نیروی لازم را تامین نموده و بهره وری سیستم افزایش مییابد.در انواع آسانسور هیدرولیک کششی هوپاد لیفت، جرم وزنه تعادل، در حدود دو سوم جرم کابین خالی درنظرگرفته میشود. اما اگر نیروی محرکه الکترو موتور به صورت مستقیم به فلکه منتقل گردد، موتور آسانسور از نوع گیرلس می باشد.

تعمیر اسانسور

مزیت عمده انواع آسانسور هیدرولیک با جک مستقیم در کنار، سادگی آن است. یکی از قطعات مهم آسانسور ، گاورنر آن است. • در زمان خرابی آسانسور وحبس شدن مسافران در آن نیازی به حضور افراد متخصص و تکنسین نیست. بر خلاف مدل کششی، این آسانسور نیازی به موتورخانه هم ندارد و اکثرا برای مسافتهای کوتاه مورد استفاده قرار میگیرد. این چراغ های روشنایی باید با فاصله حداکثر 7 متر از یکدیگر بشرط تامین کامل روشنایی تعبیه شوند. آسانسورهای هیدرولیک با جک کششی با بهره گیری از وزنه های تعادل و مکانیزمی کاملا متفاوت عمل می کنند. جک های نوع کششی عملکردی کاملا متفاوت دارند.

این کابل تشکیل شده از یک رشته کابلهای بهم چسبیده که جریان برق از آنها عبور کرده و به مقصد می رسد. به علاوه نباید لوازم ثابت، متحرک، دائمی یا موقتی مانند کابل ها، ابزار و وسایل داخل چاه قرار دهیم. همچنین به جز فروش لوازم اسانسور نیروهای فنی برای تعمیر و نصب آسانسور دارد که به شما کمک شایانی در این امر میکنند. با توجه به این که نصب و راه اندازی آسانسور، کاری کاملاً تخصصی است، پیشنهاد می شود در این زمینه از افرادی که دارای دانش، تجربه و مهارت کافی می باشند کمک بگیرید. بهره مندی گروه صنعتی سازیان از واحد تخصصی بازرگانی، واردات تامین، مشاوره طراحی و مدیریت اجرایی انواع آسانسور و پله برقی در جهت ایمنی و اسایش مشتریان و تضمین ارائه خدمات نوین و موثر با محوریت بهره وری از آخرین تکنولوژی روز دنیا ،سازیان با سالها تجربه در زمینه آسانسور و پله برقی با به کارگیری نیروهای متخصص و همگامی با پیشرفت روز دنیا موفق به برداشتن گام های موثری در صنعت اسانسور ساختمان شده است.

بر این اساس باید در نظر داشت که جک های تلسکوپی از نظر قیمت در مقایسه با جک خهای تک مرحله ای بسیار گران قیمت تر میباشند. این روش عموما با یک جک شناخته می شود. اتصال غیرمستقیم با استفاده از طناب فولادی و فلکه اجرا می شود. در حالیکه در سیستم های ایندایرکت، این اتصال غیرمستقیم است. این امر اطمینان حاصل میکند که حداقل تغییرات قبل از تأیید آسانسور برای ساخت و شروع نصب آسانسور انجام میشود. پس از تعیین مدل نصب آسانسور هیدرولیک، می بایست مشخصات فنی اصلی جک و پاوریونیت هیدرولیک تعیین شوند. موقعیت نصب جک اولین گام در طراحی آسانسور هیدرولیک است و با توجه به شرایط ساختمانی و پارامترهای اصلی طراحی آسانسور تعیین میگردد.

یکی از مهمترین مسائل در فرایند طراحی انواع آسانسور هیدرولیک، انتخاب جک و پاوریونیت مناسب است. ۳۴- شرکت ایده های هوشمند پیروز ارائه دهنده خدمات فروش آنلاین قطعات آسانسور در اهواز (خوزستان) می باشد. نصب جک در مرکز کابین یکی از ویژگی های اصلی این مدل است که باعث توزیع متقارن بار می شود. این نکته مهم یکی از اصلی ترین مزایای این نوع آسانسور هیدرولیک است. گاورنر سانتریفیوژی از یک بدنه اصلی تشکیل شده است که در آن یک چرخ دوار و یک اهرم به صورت افقی وجود دارد.

در ابتدای سال 1399 نرخ دلار در بازار آزاد کمی بالاتر از 15000 تومان بود. با قدیمی شدن آسانسورها، نقص و کارآیی آن مشهود تر شده و هر تکنسین با تجربه ای می داند که با جایگزین کردن تابلوی مدرن تر راندمان آسانسور بالاتر می رود. 3. سوما: به دلیل شیشه ای بودن این آسانسورها، امکان مشاهده نمای بیرونی برای مسافران وجود دارد. در این دسته بندی که بیشتر جنبه کاربردی دارد، انواع آسانسور هیدرولیک بر اساس تعداد، نوع، موقعیت و روش نصب جک تعریف می شوند. شیشه دور آسانسور یا کابین آسانسور شیشه ای قابی است که آسانسور در داخل آن حرکت نموده و از جنس شیشه لمینت است. اگر آسانسور هیدرولیکی از نوعی انتخاب شود که حفر چاه برای استقرار جک در آن ضروری باشد، پیش بینی های لازم جهت حفر آن باید به عمل آید.

عمده ترین انواع کفشک ها عبارتند از کفشک های غلطکی و کفشک های لغزشی. انتخاب شرکت معتبر و با تجربه در زمینه فروش آسانسور از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود. قبل از نصب آسانسور در ساختمان باید تمام مقدمات را فراهم کنید. امروزه، یکی از مسائلی که فکر صاحبان ساختمان را درگیر نموده است، قیمت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی آن ها می باشد. همچنین آدرس شرکت طنین آسانسور غرب جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت معراج فراز خلیج فارس جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

قطعات اسانسور

همچنین در زمینه تعمیر انواع آسانسور کارگاهی از جمله تعمیرات و نگهداری اسانسور های کارگاهی زیر به صورت حرفه ای به شما اماده ارائه خدمات می باشد . همانگونه که بسیاری از شما می دانید آسانسور کارگاهی از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که به صورت اختصار به ان قسمتها اشاراتی خواهیم کرد . اگر که آن فضایی که شما برای احداثاسانسور در نظر گرفتید را به شرکت آسانسوری اطللاع بدهید آن شرکت میتواند بگوید که کدام آسانسور برای شما مناسب می باشد،اگر از نظر ساختمان محدودیتی نداشته باشید هر دو اینها را میتوانید نصب کنید، در خیلی از مواقع ساختمان از نظر ابعاد یک سری مشکلات دارد که ما مجبور میشویم یکی از اینها رو انتخاب کنیم ، به عنوان مثال اگر که اسانسور شما از نظر ارتفاع مشکل داشته باشد یعنی شما در فضایی که روی پشت بام است برای ساخت موتور خانه فضایی را نداشته باشید. در چنین شرایطی اتصالات دچار مشکل شده و مسیر جریان الکتریکی کوتاه تر از حد استاندارد می شود.

در ساختمان های قدیمی که مجهز به فضای لازم جهت ساخت موتور خانه و چاله اسانسور نیست از آسانسور های خانگی یا هوم لیفت استفاده می گردد زیرا فضای کمی را اشغال می کند و علاوه بر آن تخریب زیادی را به دنبال ندارد.همچنین هزینه نصب آسانسور در ساختمان های سه طبقه به دلیل عدم نیاز به برق سه فاز دارای قیمت کمتری نسبت به ساختمان های 4 طبقه به بالاست که به برق سه فاز نیاز دارند. درنتیجه، انرژی کمتری در حرکت آسانسور صرف می شود. آسانسور پله راهی آسان برای افراد با توان جسمی کم، برای بالا رفتن و پایین رفتن از پلهها فراهم میکند. در حرکت جهت پایین نیز جریان روغن باعث حرکت جک می شود. آسانسورهای با بالابرهای هیدرولیکی و کابل های درام نیز به نوعی پنل دسترسی نیاز دارند که در داخل کابین ساخته شوند تا بتوان تعمیر و نگهداری را به طور منظم انجام داد.

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.