نامزدهای H-1B ممکن است مجبور نباشند برای دریافت تمبر H-1B به خارج از کشور سفر کنند

l1-l2-ویزادر 17 اکتبر 2023، و، امور خارجه ایالات متحده (DOS) یک اعلامیه ثبت نام فدرال برای بررسی به دفتر اطلاعات و امور نظارتی ارسال کرد و پیشنهاد کرد که برخی از کاندیداهای H1-B برای تمدید روادید خود مجبور به سفر به خارج از کشور نباشند. ارسال اخطاریه به اداره اطلاعات و امور تنظیمی یک مرحله مقدماتی قبل از انتشار یک قانون پیشنهادی در ثبت فدرال است.

در حالی که این قانون هنوز منتشر نشده است، فقط می توان در مورد معیارهای واجد شرایط بودن و سایر جزئیات در مورد این قانون حدس و گمان زد. به نظر می‌رسد اجماع عمومی نشان می‌دهد که این برنامه آزمایشی از اوایل سال 2024 شروع می‌شود و فقط به متقاضیان ویزای H-1B محدود می‌شود که مشمول هزینه‌های متقابل نیستند. علاوه بر این، این برنامه آزمایشی تنها به تعداد خاصی از برنامه ها محدود می شود و به ،وان آزمایشی برای رفع مشکلاتی که ممکن است قبل از گسترش بیشتر برنامه شناسایی شوند، عمل می کند.

در این زمان، همه افراد غیرمهاجر (از جمله متقاضیان ویزای H-1B) باید برای دریافت مهر ویزا به کنسولگری ایالات متحده در خارج از کشور مراجعه کنند. این مهر ویزا به آنها اجازه می دهد تا به ایالات متحده سفر کنند، اما در بیشتر موارد، این فرآیند پرهزینه، طول، و سنگین است و اغلب منجر به تاخیرهایی می شود که هم ذینفعان و هم کارفرمایان ایالات متحده تجربه می کنند. هنگامی که این برنامه آزمایشی اجرا و گسترش یافت، باید به غیر مهاجران کمک کند تا قبل از ،وج از ایالات متحده ویزا دریافت کنند و سفرهای بین المللی را تسهیل کند.

ما به پیگیری این موضوع ادامه خواهیم داد و پس از انتشار اطلاعیه، به روز رس، را ارائه خواهیم کرد. در مهاجرت پولاک، ما به طور معمول به افراد و کارفرمایان ایالات متحده در مورد مسائل مربوط به سفرهای بین المللی، از جمله تهیه و تشکیل پرونده های ویزای ایالات متحده در کنسولگری ها، مشاوره می دهیم. اگر در حال برنامه ریزی برای سفر به ایالات متحده یا از ایالات متحده در شرایطی که در وضعیت غیرمهاجرتی یا ویزا هستید، می تو،د یک مشاوره برنامه ریزی کنید تا بتو،م در مورد گزینه من، برای شما صحبت کنیم.



منبع: https://www.pollakimmigration.com/blog/h-1b-candidates-may-not-have-to-travel-abroad-to-get-an-h-1b-stamp

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.