واکس لاستیک نانوسان آلمان بیز فروشگاه اینترنتی کالا مال

مطمئنا نانو بودنش باعث شده اینقدر براقیت لاستیک خاص و ماندگار باشه. جهت ماندگاری بیشترزمان بدهید واکس بر روی لاستیک خشک شود و سپس از اتومبیل استفاده نمایید. موجودی این محصول در 28 شهریور 1401 به روزرسانی شده و همین الان میتونید ثبت سفارش کنید. انواع شوینده های نانو برای خودرو و منزل را در اینجا مشاهده کنید. این محصول در ترکیب با سایر محصولات شیمیایی و شوینده امکان دارد که واکنش دهد و لذا واکنش آن می تواند بسیار خطرناک باشد، لذا به هیچ وجه این ماده با محصولات شوینده ترکیب و مورد استفاده قرار نگیرد. شرکت علم و صنعت نانوسان با بهره گیری از فناوری نانو تحت لیسانس شرکت آلمان یگلوبال پریفر محصولی را برای نگه داری و بالا بردن طول عمر تایر تولید کرده است.

واکس لاستیک نانوسان 300 میلی لیتر

که یکی از نکات مورد توجه خودرو تایر آن است که شما میتوانید با این واکس خودرو خودتان را بشدت جذاب کنید. با ثبت نام در خبرنامه ما از آخرین مقالات و محصولات به همراه تخفیف های ویژه باخبر شوید. با ورود یا ثبت نام در این چند شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت را می‌پذیرید. دیدگاه خود را به همراه سوالات خود درباره این کالا یا فروشنده آن بیان نمایید. از طریق سامانه ضمانت بازگشت پول اینچند ، کالای خریداری شده را دقیقا با همان مشخصات تحویل میگیرید.در غیر این صورت تمامی مبالغ پرداخت شده شما به حسابتان برگردانده میشود. معمولا قسمتی از خودرو که می تواند جذابیت خودرو را زیاد کند رینگ و لاستیک ماشین می باشد.

همکاران ما در فروشگاه اینترنتی در کم ترین زمان ممکن پس از نهایی شدن سفارش، سفارش واکس لاستیک برند نانوسان را آماده کرده و به نشانی شما ارسال خواهند کرد و شما می توانید این محصول را در جلوی درب منزل دریافت کنید و به لاستیک های خودرو خود درخشندگی و مقاومت بالا هدیه دهید. نظافت خودرو برای آقایان همواره یکی از مهمترین اولویت‌ها به شمار می‌ رود و آقایان به نظافت اتومبیل خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. یکی از مهمترین محصولات جهت زیبا نشان دادن ظاهر و جلوه خودرو واکس لاستیک نانوسان آلمان می باشد. این محصول با تکنولوژی نانو می‌تواند جلوه ی بسیار به براق و زیبا به تایرهای اتومبیل شما بدهد. همانطور که می‌دانید براق بودن و سیاه بودن تایرهای خودرو در ظاهر آن نقش بسزایی ایفا می‌کند. چنانچه از انواع واکس لاستیک استفاده کرده اید و این واکسن‌ها در مدت زمان کوتاهی تبخیر شده و یا براقیت خود را از دست می‌ دهند واکس لاستیک نانوسان آلمان یک گزینه ای بسیار مناسب با ماندگاری بالا برای افرادی است که قصد دارند تا خودروی خود را در تمیزترین و زیباترین حالت ممکن نگهداری کند.

واکس لاستیک نانوسان آلمان بیز فروشگاه اینترنتی کالا مال

این محصول با ماندگاری بسیار بالایی دارد و در مواجهه با گرد و خاک و غیره بسیار دیرتر از سایر واکس های لاستیک کمرنگ می شود. روش استفاده از واکس لاستیک برند نانوسان بسیار آسان است، برای استفاده از این محصول، پیش از استفاده حتما لاستیک ماشین را به صورت کامل بشویید تا گرد و خاک موجود بر روی آن، چربی و سایر آلودگی ها از بین برود در صورتی که این مرحله را انجام ندهید، واکس لاستیک نانوسان تاثیری در حفاظت و براق بودن لاستیک ها نخواهد داشت. پس از این مرحله، می توانید واکس لاستیک نانو را بر روی لاستیک اسپری کنید و از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن برخودار شوید. هر چند واکس لاستیک برند نانوسان متعلق به یکی از برندهای مشهور دنیا است و در واقع یک محصول برند می باشد اما قیمت واکس تایر نانوسان بسیار مناسب است در واقع در برابری مقاومتی که برای تایرها ایجاد می کند و از تخریب آن جلوگیری می کند می توان گفت که قیمت واکس تایر نانوسان بسیار، منصفانه است. البته شما این محصول با کیفیت و بسیار مفید را می توانید با قیمت مناسبی نیز خریداری کنید کافی است قیمت واکس لاستیک نانوسان در سایت ما را با دیگر فروشگاه های فیزیکی و اینترنتی مقایسه کنید و از قیمت عالی آن مطمئن شوید.

علم به یقین همه افرادی که به شست و شو و تمیزی اتومبیل خود اهمیت میدهند انتظار دارند تمامی نقاط خودرو حتی لاستیک خودرو نیز زیبا و تمیز باشد. رضایت شما باعث انگیزه هر چه بیشتر تیم کالا اکسیر برای خدمت رسانی هرچه بهتر میشود. دقیقا دوست عزیز از جمله خواص محصولات با تکنولوژی نانو افزایش طول عمر کالاست.

(نمایش صفحه فروشنده)

برای محافظت بهینه توصیه می شود حداقل دو بار در ماه لاستیک ها را واکس بزنید. با توجه به این که ماده به کار رفته در ترکیب واکس لاستیک از ترکیبات نانو و شیمیایی است لذا دور از دسترس کودکان نگه داری کنید. قبل از استفاده از این محصول لاستیک خودرا کامل بشویید و از گرد و غبار و گل و لای کامل پاک کنید .

گرما و اصطکاک شدید ایجاد شده توسط چرخ‌ها این ترکیب را بسیار خورنده می‌کند که در نهایت باعث از بین رفتن لاستیک شما می‌شود. از آنجا که احتمالاً هر روز رانندگی می‌کنید، دائماً گرد و غبار ترمز ایجاد می‌شود. برای ایمن نگه داشتن چرخ‌ها بهتر است آنها را با محصولات نانو خودرو مدام تمیز کنید. به همین علت است که ما به شما استفاده از واکس لاستیک خودرو را پیشنهاد می‌کنیم. واکس لاستیک خودرو چرخ های شما را براق نگاه می‌دارند و از چسبندگی گرد و غبار ترمز جلوگیری می‌کنند.

  • این محصول تحت لیسانس المان هست و فقط کافیست که یکبار تجربه اش کنید .
  • واکس لاستیک خودرو چرخ های شما را براق نگاه می‌دارند و از چسبندگی گرد و غبار shopkalayab ترمز جلوگیری می‌کنند.
  • ۲- در انتهای محصولات نانوسان تقلبی هیچ گونه آرم شرکت نانوسان وجود ندارد.
می توانیم در هر زمان و هر مکان سطوح پلاستیکی و چرمی را دوباره احیا کنید. استفاده از مطالب بازار اینترنتی اینچند برای مقاصد غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است. دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد و پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهد شد.

کمی از واکس نانو را بر روی پد مخصوص داخل جعبه ریخته و به حالت دورانی و خطی بر روی لاستیک خودرو بکشید. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. برای ثبت سفارش در سایت می توانید از درگاه پرداخت استفاده کنید ، اما برای ثبت سفارش در شبکه های مجازی یا دیگر راه های ارتباطی ، لطفا مبلغ کالا به همراه هزینه ارسال را به شماره حساب های موجود واریز یا کارت به کارت کرده و فیش آن را برای ما ارسال کنید .