پنل آسانسور آتی پنل پنل کابین‌

به اين ترتيب سيستم دوباره به حالت اوليه باز آسانسور متالیفت مي گردد. نوین کیا تک با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های موجود در حوزه ی الکترونیک، مکانیک، نرم افزار، سخت افزار و IT در پی آن است تا برای مشتریان خود تجربه ی بهره مندی از یک پنل هوشمند با استانداردهای جهانی را فراهم کند. نوین کیا تک با بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های موجود در حوزه ی الکترونیک، مکانیک و کامپیوتر در پی آن است تا برای مشتریان خود تجربه بهره مندی از یک آسانسور با استانداردهای جهانی را فراهم آورد. با عرض پوزش کلیه قیمت ها در حال بروز رسانی می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

پنل داخل کابین آسانسور پنتا مدل مهتا

۲- ‏با فشردن شاسي توسط استفاده کننده ، سوييچ بسته شده و ضمن روشن شدن نمايشگرشاسي ، ولتاژ خط سيگنال به صفر مي رسد. ‏۱- در حالت اوليه نمايشگر شاسي خاموش بوده و سوييچ در وضعيت قطع مي باشد. در اين روش ضمن تغذيه شاسي با يک ولتاژ ۲۴ ‏ولت ، خط کاتد نمايشگر به يک سر سوييچ متصل شده و خط سيگنال شاسي را ايجاد مينمايد. در اين ترکيب تست صحت عملکرد شاسي و مدار تغذيه آن بسادگي انجام ميشود.

شاسی آسانسور کارالیفت کد1306 | پنل کابین آسانسور

پنل آسانسور آتی پنل پنل کابین‌

مبنای طراحی پایه این پنل کلید T100 می باشد و قابلیت ارائه با کلید S100 را دارد . شستی کابین آسانسور 6 توقف طرح آوکس با بدنه استیل میرور طلایی با یک طراحی منحصر به فرد و زیبا . قطر بسیار کم این شستی کابین آسانسور کمتر از 2 سانتیمتر می باشد و همین طراحی منحصر و زیبا باعث شده شستی کابین آسانسور طرح آوکس نسبت به سایر شستی های کابین آسانسور ظاهر کاملا متمایز و متفاوتی داشته باشد . شستی کابین آسانسور طرح آوکس فضای بسیار کمی را در کابین آسانسور به خود اختصاص میدهد و باعث زیبایی بیشتر کابین آسانسور می گردد .

‏مجموعه سيم کشي هاي مربوط به پنلهاي طبقات و همچنين پنل کابين، سهم عمده اي ازدشواريهاي اجرايي و هزينه هاي عمليات سيم کشي آسانسور در فرآيند نصب و راه اندازي را شامل مي شود. در اين حالت با پذيرش شاسي توسط سيستم کنترل ، خط سيگنال توسط آن تا لحظه انجام سرويس در پتانسيل صفر نگه داشته شده و نمايشگر شاسي روشن مي ماند. نیروی انسانی همواره برای شرکت پنتا به عنوان ارزشمندترین سرمایه تلقی شده است. شرکت پنتا برای افراد با انگیزه پر از فرصت‌های جدید برای رشد و یادگیری است. محیط کاری پنتا در عین حرفه‌ای بودن، محیطی امن و صمیمی است که به شما کمک می‌کند به درستی در مسیر کاری خود گام بردارید. پنتا از زبان پنتایی ها در یک کلمه پیشرو، پویا و خلاق، حرفه‌ای، آینده‌نگر، خوش‌فکر، حامی و همدل، صمیمی و باهوش است.

ضمن اینکه این بخش از پنل ها باید هم در داخل کابین نصب شوند و هم در تمامی طبقات تا مسافران بتوانند از آن استفاده کنند. شستی کابین آسانسور، پنل فرماندهی است که داخل و بیرون کابین آسانسور قرار دارد. اما به طور کلی هر یک از این پنل ها دارای ویژگی های مختلفی می باشند. و هر فردی با توجه به شرایط ساختمان خود، نوع کابین و طراحی آن و همچنین میزان ترافیک موجود در ساختمان آن را انتخاب می کند. البته که میزان بودجه نیز از مهم ترین عوامل در انتخاب مدل مورد نظر می باشد. به همین علت در ادامه به معرفی ویژگی های انواع پنل شستی آسانسور می پردازیم.

شستی طبقه و کابین آسانسور کارا

نمایشگر این پنل از میان دو مدل R100-R200 در رنگهای متنوع قابل انتخاب است . در طراحی جدید ما، این پنل با نمایشگر ریزشی R200 در رنگ های مختلف قابل ارائه می باشد. نمایشگر این پنل منحصرا برای آن طراحی شده و تنها در رنگ ترکیبی قرمز و آبی (اعداد قرمز و جهت حرکت بالا و پایین آبی ) ارائه می گردد . این مدل از پلیت و متریال ساخت برای مناطق با رطوبت زیاد گزینه ی مناسبی نیست.ضمن این که کاربرد این پلیت در آسانسور ساختمان های قدیمی است.و در حال حاضر استفاده از آن پیشنهاد نمی شود. یعنی پنل های لمسی و دکمه ای و کارتی هم برای آسانسور های صنعتی قابل استفاده می باشند.

امروزه اگر فردی برای ساختمان خود بخواهد از شاسی ها و پنل های زیبا بهره ببرد، اولین انتخاب آن مدل های لمسی خواهد بود. هم به عنوان پنل های بسیار شیک و لاکچری می تواند به چشم مسافران و افراد استفاده کننده بسیار جذاب باشد. همان طور که اشاره کردیم، تنوع مدل های این شاسی زیاد است. که متناسب با نوع کاربری آسانسور، برآورد هزینه ها، میزان سرعت و البته ترافیک موجود می توان از هر یک از آن ها استفاده نمود.

  • این پنل قابلیت نصب سیستم کنترل دسترسی VAX 201 & 202 و سوئیچ Run- stop را دارد.
  • مبنای طراحی پایه برای این پنل نمایشگر سگمنت قرمز می باشد و قابلیت ارائه با نمایشگر های سگمنت آبی و سفید و L100-R100-R200-P100 را دارد.
  • امروزه اگر فردی برای ساختمان خود بخواهد از شاسی ها و پنل های زیبا بهره ببرد، اولین انتخاب آن مدل های لمسی خواهد بود.
  • در اين روش ضمن تغذيه شاسي با يک ولتاژ ۲۴ ‏ولت ، خط کاتد نمايشگر به يک سر سوييچ متصل شده و خط سيگنال شاسي را ايجاد مينمايد.