چند نکته مهم در طراحی داخلی طلا فروشی

پیشنهاد می کنیم با ورود به بخش “نمونه کارهای ما” در منوی سایت، سایر نمونه کارهای طراحی داخلی و بازسازی شرکت آیریا را بررسی و مشاهده بفرمایید. برا داشتن یک دوکوراسیون شیک و امروزی می توانید از متخصصین معماری و بازسازی در چیدانه کمک بگیرید. این روزها ایده های جالب و جدید برای طراحی داخلی مغازه و فروشگاه های مختلف وجود دارد متخصصین طراحی دکور می توانند انواع طراحی را برای فضاهای مختلف چه بزرگ و چه کوچک انجام دهند. ایام محرم و صفر که تمام می شود، بار دیگر شاهد رونق گرفتن طلا و جواهر فروشی های بزرگ و کوچک در سراسر کشور هستیم که پس از چند ماه وقفه، دوباره میزبان عروس و دامادها می شوند. ما باید طبق متراژ نوع دکور و سبک دکوراسیون را انتخاب کنیم برای مثال اگر متراژ مغازه کوچک باید برای جلوگیری از محدود شدن فضا نباید از وسایل اضافی و بلااستفادهای در دکور مغازه استفاده کنیم.

در پایان از شما دعوت میکنیم نمونههایی از پروژه های تجاری انجام شده توسط تهران دیزاین سنتر را نیز مشاهده بفرمایید. طراحی دکوراسیون تجاری باید به گونه ای باشد که تجربه خرید لذت بخشی را برای مشتریان فراهم می نماید. برفرض شما چنانچه صاحب و مالک یک کافیشاپ زیبا و لوکس هستید میتوانید خدماتی که به جهت مشتری خویش در لحاظ دارید را شبیه تصویر ارائهشده روی دیوار اصلی استفاده از چوب به تصویر بکشید؛ و بخش اعظمی فرایندهای دیگر حیاتی به کارگیری از نوشته نوشتههای چوبی به جهت شما باقیمت آن به تصویر کشیده میشود. یکی از مهمترین مواردی که در دکوراسیون طلا فروشی باید لحاظ شود ، طراحی یک ویترین زیبا و خاص است. امروزه به اصول خاصی در طراحی دکوراسیون توجه می شود که موجب خاص شدن مغازه های طلافروشی شده است.

طراحی و بازسازی طلافروشی

در طراحی فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی حتما بخش لوازم جانبی را از بخش گوشی های موبایل مجزا کنید. امروزه این شرکت فروشنده طیف وسیعی از کالاها، لوازم و وسایل لوکس مانند: طلا و جواهر، نقره استرلینگ، چینی آلات، کریستال، نوشت افزار، عطر، ساعت، لوازم جانبی و نیز برخی از کالاهای چرمی میباشد. دراین قسمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه موبایل و لوازم جانبی با برند “های” را مشاهده دکوراسیون داخلی مغازه تزئینات اتومبیل می کنید. در بسیاری از موارد مشاهده دوربین توسط سارقین، آنها را از سرقت منصرف میکند. نصب دوربین مدار بسته: این مورد مؤثرترین و تاثیرگذارترین شیوه برای ایجاد امنیت در محیط طلا فروشی است.

این موضوع از آن جهت مهم تلقی می شود که باید نور و روشنایی لازم جهت خوب جلوه دادن و نمایان شدن بهتر اجناس داخل فروشگاه را داشته باشد تا افرادی که در حال گذر از کنار مغازه و یا بازدید از بیرونی مغازه دارند بتوانند به راحتی از کم و کیف اجناس داخل فروشگاه آگاهی داشته طراحی داخلی جواهر فروشی باشند. هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازد، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی بروی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید نمونه های بهتر و سنگین تر نیز هراسناک است. مبحث دکوراسیون داخلی مغازه نکاتی دارد که برای داشتن مغازه ای زیبا تر و در نتیجه داشتن مشتریان بیشتر باید از آنها استفاده کرد . نوآوری دیگری که خبرساز شد، این بود که در سال ۱۸۸۵ از تیفانی خواسته شد که «نشان بزرگ ایالات متحده آمریکا» (عقاب علامت آمریکا) را دوباره طراحی کند و این طراحی مجدد، هنوز روی همه اسکناسهای یک دلاری ایالات متحده، کماکان دیده میشود.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

مجموعه پیش رو یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه مدل سه بعدی دکوراسیون داخلی فروشگاه مغازه یخچال فروشگاه رگال لباس قفسه فروشگاه سبزیجات خشکبار نان روغن گندم برنج پنیر ماهی می باشد که به صورت اختصاصی برای شما آماده گردیده است. یک پرده 2 و نیم متری وجود دارد که به مجموعه فضاهای این طبقه، اعم از پارکینگ و لابی ورودی، شکوه و جلال خاصی می دهد. در جواهر فروشی نیز به همین صورت فرقی نمیکند که محیط انتخابی کوچک و یا بزرگ باشد چیزی که باید همواره به آن دقت نمود این است که استانداردهای زیبایی شناسی به خوبی رعایت شود و محیطی باشد که تمام نیازهای فرد را پاسخگو باشد همچنین اشخاص مجذوب محیط و اجناس خاص آن بشود. این واحد تجاری پیش تر، به صورت فروشگاه لوازم ورزشی بود و در آن اصطلاحاً بالکن نیم طبقه ای با سقف سبک زده شده بود که به پیشنهاد ما این سقف رو برداشته و ارتفاع موجود را به 3.5 متر افزایش دادیم که با این کار سعی کردیم فضای داخل مغازه را بزرگتر و دلبازتر جلوه دهیم.

این فرم که اغلب در بازارهای طلافروشی یافت می شود، قوانینی دارد که باید از آنها پیروی کنید. در حقیقت هر وسیله ای که سرعت سارقین را تا حد زیادی کاهش دهد، آنها را از انجام این امر باز می دارد. همچنین در این مغازه لوازم جانبیهای مختلفی نیز به فروش میرسد که دکور و ویترین مغازه باید نشان دهنده تمامی آنها باشد تا مشتری متوجه فروش آنها نیز شود. این طراحی داخلی جواهر فروشی توسط یکی از شرکت های معماری دهلی انجام شده که در طراحی های ظریف و نامحسوس ولی زیبا برای فروشگاه های خرده فروشی، مهارت خاصی دارد.

که ترکیب همه ی موارد بالا با یکدیگر خود باعث ایجاد مدل های بیشمار ویترین طلافروشی می شود. تک تک قفسه ها، طوری طراحی شده اند که مثل نقاشی های عتیقه به نظر برسند و به لوکس بودن فضا بیافزایند. طراحی دستگیره ها، ایجاد ویترین معلق و همچنین سایر جزئیات در جهت ایجاد هماهنگی و وحدت با فرم کلی و به صورت جزئی از کل فضا مورد توجه بوده است. طراحی فضای داخل ویترین و جعبه ها یا سطوحی که جواهرات را به نمایش می گذارند نیز می تواند با فرم های مختلفی صورت بگیرد.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

مشتریان با دیدن دکور مجلل و با شکوه مجذوب آن طلافروشی شده و سعی کرده جواهرات موردنظر خود را از آنجا خریداری کنند. بنابراین نه تنها باید سعی کنید با توجه به طراحی داخلی مغازه موبایل رنگی را به کار ببرید، بلکه باید انواع توناژ آن رنگ را نیز انتخاب کنید. برای داشتن یک طراحی شیک و زیبا در دکوراسیون طلا و جواهر باید به موارد و نکته های بسیاری توجه داشت که در ادامه به معرفی و آشنایی شما با آنها خواهیم پرداخت. این بخش، یک سقف 101×101 سانتیمتری دارد که با دست رنگ شده و جذابیت فضا را بیشتر می کند. به طور حتم نمی توان ویترین یک فروشگاه بزرگ و لوکس را در یک طلا فروشی کوچک، استفاده کرد. طبق تحقیقات صورت گرفته در بین مغازه های طلافروشی، تقریباً در حدود نود درصد از مشتریان در هنگام ورود به طلافروشی به طور ناخودآگاه به سمت راست مغازه دقت می نمایند.

خیره کننده و مدرن باید به همه جوانب آن توجه ویژه و حساسیت بیشتری به خرج دهید.به عنوان مثال یک مشتری اولین چیزی که در برخورد با مغازه شما به ذهنش خطور می کند نمای کلی و ظاهر فروشگاه شماست که شانس شما رو برای جذب مشتری بیشتر می کند.برخی از مواردی که در این باره مهم و نقش کلیدی دارد را به شرح ذیل بیان کردیم. سفید و طلایی. پذیرش این بخش، دیواری دارد که با الهام گرفتن از مروارید تزئین شده. برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه مشاوره املاک بهتر است از سبک مدرن استفاده شود همچنین در این مغازه باید به مواردی مانند نوع مبلمان و صندلها، نوع کاغذ دیواری و … بهتر است برای مغازههای مختلف از رنگهای شاد و گرمی استفاده کنید همچنین برای جذابیت بیشتر مغازه میتوانید از طرحهای مختلف کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید البته این کار برای مغازههایی با متراژ کوچک توصیه نمیشود زیرا فضای آن را کوچکتر جلوه میدهد.

حال سوال اینجاست که از کجا و چگونه شروع کنیم؟ 1. فروشگاههای عرضه نان و شیرینی، اهمیت بوی قوی و شاخص محصولاتشان در فضا را همان قدر می دانند که نمایشگاههای اتومبیل، در مورد بوی اتومبیلهای نو می دانند. استفاده از تکنیکCNC هندسهی فضا در این پروژه را شکل داد. در این پروژه طبق طراحی کارهای نورپردازی ویترین و داخل مغازه و همچنین نورهای مخفی و هالوژن ها در مسیر ورود و خروج اجرا شد. در نتیجه باید افزود، رنگ سفید برای نمود بیشتر در زیر نور و به عنوان پس زمینهای خنثی برای نمایش طلا و جواهرات و البته شاخص شدن اثر در میان سایر فروشگاههای بازار استفاده شد.

طراحی داخلی طلا فروشی

به جز استفاده از متریال شیشه برای واضح بودن زیباترین کالکشن های جواهرآلات، نورپردازی مناسب در داخل مغازه نیز بسیار مهم می باشد. برای مثال فرض کنید؛ رنگ دیوارها یا رنگ زمینه ی ویترین در نگاه اول تاثیر زیادی بر دید مخاطب خواهد داشت و باید به گونه ای انتخاب شود که زیبایی طلا جات و جواهرات را بیشتر و واضح تر جلوه دهد. البته نگران نباشید چرا که خرید هم کمی بالا تر انجام میشود. البته رعایت فاکتورهای امنیت و حفاظت در گالری های طلافروشی دارای اهمیت می باشد.در طراحی دکوراسیون مغازه طلافروشی، چگونگی طراحی و ساخت ویترین ها برای نمایش مناسب طلا و جواهرات از اهمیت بالایی برخوردار است. با این کار هم خیال خود را از میزان امنیت فروشگاهتان راحت کردهاید و هم شرایط را برای طراحی داخلی بسیار زیبا و چشمگیر برای جذب بیشتر مشتری فراهم کردهاید. اجرای یک نمای بیرونی زیبا و خیره کننده موجب می شود تا شاهد افزایش جذب مشتری و داشتن یک طراجی داخلی شیک و مدرن حفظ مشتری و در نتیجه انتخاب و خرید را رقم می زند.

برای پیشگیری از سرقت طلا با بالا بردن امنیت میتوانید از مواردی مثل شیشههای ضد سرقت، نصب دوربین مداربسته، دربهای ریموتی قفل دار، استفاده از گاوصندوق و دزدگیر و مواردی از این قبیل استفاده نمایید تا امنیت محیط را تا حد ممکن بالا ببرید. تمام تصمیم گیری های طراح برای انتخاب متریال و سبک کار باید بر اساس سلیقه و بودجه کارفرما، متراژ و مکان مغازه باشد تا بالاترین بازدهی و رضایت را در پی داشته باشد. در صورتی که طراحان داخلی مایلند برای ساخت ورودی های طلافروشی شیشه به کار ببرند، باید امنیت این مکان را اولویت نخست خود قرار دهند.

البته هر هزینه ای که در طراحی دکور صرف می کنید، باعث بهبود عملکرد و بازدهی بیشتر کار مغازه می شود. آیا تا به حال از رندرهای ناتمام خجالت کشیده اید و به جای رندر کردن ، تمام شب را صرف فرآیند مدل سازی می کنید؟ دیر نیازی به صرف وقت زیاد برای انجام مدل سازی و تکسچر دادن به مدل سه بعدی دکوراسیون داخلی فروشگاه را ندارید، فقط در همین صفحه مدل های مورد نیاز خود را یافته و با نارلتربن قیمت در جهان دانلود کنید و به صحنه های سه بعدی خود روحی تازه ببخشید. در این قسمت مشتری ها می توانند علاوه بر مشاهده جدیدترین مدل های گوشی موبایل با آن ها کار کنند و از نزدیک با محیط و قابلیت های آن آشنا بشوند. طراحی داخلی طلافروشی:در طراحی طلافروشی ،توصیه می شود انواع سبک های معماری را مشاهده کرده و براساس باب میل شما و در نظر گرفتن متراژ مغایتان بهترین انتخاب را کنید،بهتر است در طراحی مغازه ی طلافروشی با متراژه پایین از سبک های مدرن و یا نئوکلاسیک استفاده کنید تا مغازه ی شما بزرگتر در نظر برسد،همچنین استفاده از آینه های لوکس را در طراحی داخلی طلافروشی فراموش نکنید.

البته بعضی از فروشنده ها ماکت گوشی را در اختیار مشتری قرار می دهند در حالی که استفاده از گوشی به جای ماکت برای آن ها لذت بخش تر است و اعتماد آن ها را خیلی بیشتر جلب می کند. البته در نظر داشته باشید میزان و شدت نورپردازی در طراحی داخلی طلا فروشی در هر مغازه متفاوت بوده و به عوامل بسیاری بستگی دارد. نورپردازی و چراغانی سقف لابی ها، که از دم درب ورودی هم دیده می شود، یکی از ویژگی های چشمگیر در این طراحی جواهر فروشی است. به همین منظور نکات و ایدههای مختلفی را در اختیارتان قرار خواهیم داد که در این امر یاریرسان باشد. طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی را می توان با مشاوره با دکوراتورهای مختلف انجام داد. در مقوله رنگ باید هماهنگی رنگ با فضای دکوراسیون را هر چه بیشتر مورد توجه قرار داد. یک فروشنده ی طلا و جواهرات برای جلب توجه هرچه بیشتر مشتریان علاوه بر قرار دادن بهترین و چشمگیرترین مدل های طلا و جواهرات در ویترین فروشگاه خود باید به دکوراسیون داخلی فروشگاه طلای خود نیز اهمیت بدهد.

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی

در حقیقت حدود ۹۰ درصد از افراد به محض ورود به فضای داخلی مغازه به طور ناخودآگاه جذب قفسه ها و محصولات چیده شده در دیوار سمت راست آن مغازه خواهند شد. این به این دلیل است که شما هر روز به فروشگاه می روید و در آنجا با بررسی قیمت فعلی طلا به طور مرتب طلا را جابجا یا تمیز می کنید. به علاوه از آنجا که تلفن های همراه دستگاه های نسبتا کوچکی هستند اگر در طراحی فروشگاه و ویترین مغازه موبایل فروشی اصول طراحی را رعایت نکنید فضای به هم ریخته و شلوغی خواهید داشت که مشتری ها را سر در گم می کند.