۵ ضرر مهاجرت به کانادا چرا مهاجرت نکنیم؟

بخاطر آب و هوای گرم و معتدل، زبان انگلیسی، و هویت مهاجرپذیری کشور بزرگ استرالیا، در چند سال اخیر متقاضیان مهاجرت به این کشور گرم بسیار زیاده شده اند و استرالیا را برای مهاجرت های کاری، تحصیلی یا زندگی خود انتخاب می کنند. در چند سال گذشته خبرهای زیادی مبنی بر سکونت بازیگران ایرانی در خارج را شنیدهایم. 1. دانشجویان بر اساس قوانینی که در خصوص ویزای دانشجویی وجود دارد، تنها می توانند برای مدت محدودی در این کشور اقامت داشته باشند. مدت زمان رسیدگی به پرونده چقدر است؟ همین طور که میدانید دولت کانادا تعدادی از رشته ها را توسط وزارت مهاجرت مشخص کرده است که هرکس بتواند یکسال سابقه کار در این زمینه داشته باشد و بتواند ۶۷ امتیاز را در جدول امتیاز بندی بیاورد می تواند واجد شرایط باشد که برای مهاجرت به کانادا اقدام کند. ۲- آن دسته از متقاضیانی که رشته مورد نظرشان در آن رشته هایی که وزارت مهاجرت اعلام کرده وجود دارد اما تعداد امتیازات آنها به ۶۷ نمی رسد که در این صورت ۱۵ امتیاز می توانند دریافت کنند. کار داروسازی در استرالیا حرفه ای حساس است که بخشی از آن مستقیماً به حفظ جان بیماران مربوط می شود. البته لازم است بدانید که این چنین ارقام بالایی تنها برای درصد اندکی از پزشکان صدق می کند، به طوری که تنها 25 % از کل جمعیت پزشکان درآمد سالیانه ای بیشتر از 90000 دلار دارند.

دریافت این نوع ویزا از طریق همسر و یا نامزد مقیم در استرالیا امکان پذیر بوده و افرادی را در بر می گیرد که شهروند نیوزلند بوده و اقامت دائم استرالیا را دارند. همچنین در صورتی که در خارج از ایالات متحده زندگی میکنید و قصد مهاجرت و اقامت در این کشور را دارید، باید درخواست ویزا و گرین کارت خود را از کشور خود ارسال نمائید و تا زمانی که سفارت یا کنسولگری محلی شما در ایالات متحده به آن رسیدگی میکند، در کشور خود اقامت خواهید داشت. این ها در یک سری از شرایط به همدیگر شبیه هستند در یک سری از شرایط متفاوت هستند مثلا در مورد تجربه مدیریتی ، همین طور که گفتیم باید فرد دو سال از پنج سال گذشته را سابقه کار مدیریتی داشته باشد از زمانی که فایل تحویل سفارت داده می شود. مرحله هفتم: دریافت ویزای کار کانادا. برنامه ی تکمیلی مهاجرت کانادایی (CIIP)برنامه ایست که فقط در برخی نقاط خارج از کانادا ارایه میشود . برنامه ی تکمیلی چیست؟ همچنین بیشاز ۱۰۰۰ برنامه تحصیلی نیز در دانشگاههای برتر آلمان تدریس میشود. البته از طرف دیگر برخی موقعیتهای دکترای کوتاه مدتتر نیز وجود دارند که میتوانند آغاز خوبی برای فرایند مهاجرت شما باشند.

برخی از آنها بازیگری در ایران را کنار گذاشته و قصد امتحان شانس خود در کشورهای خارجی را داشتند. تحصیل در این کشور راه مهاجرت به کانادا را بسیار هموار کرده و شانس شما را برای دریافت اقامت دائم کانادا افزایش می دهد. ویزایی که از این طریق اعطا میشود یک ویزای موقت بوده و شما با حضور و اشتغال به مدت 3 سال در کانادا، میتوانید با شرکت در برنامه اکسپرس اینتری در جهت اخذ اقامت دائم اقدام نمایید. تورین: شهری با طبیعت بی نظیر و امکانات صنعتی مانند فیات. همسر متقاضی اجازه کار تمام وقت دارد و همچنین میتواند از امکانات تحصیلات رایگان استفاده کند.

در این کشور بسیاری از مهاجران در کارهای با حقوق کم مشغول به کار هستند که اکثر آمریکایی ها مایل به انجام این شغل ها نیستند . این محبوبیت بر اساس میزان دانشجویان در شهر ، کیفیت زندگی ، وضعیت اشتغال به کار و هزینه های زندگی امتیازدهی می شوند. به همین دلیل، موسسه مهاجرتی GO2TR به افراد پیشنهاد میکند به جای پناهندگی به صورت قانونی مهاجرت کنند تا شرایط ارتقای وضعیت اجتماعی، تحصیلی، کاری و… هم چنین برای دریافت اقامت کاری یا بلوکارت کشور سوئد، داشتن قرارداد استخدامی با یکی از کارفرماهای این کشور ضروری می باشد. مرحله پنجم: ثبت در اداره مهاجرت کانادا با نامه دفاعی وکیل مهاجرت. مرحله ششم: تاییدیه اداره کار برای دریافت ویزای کار متقاضی ( LMIA مثبت). در نظر داشته باشید که او اجازه کار به شکل پارهوقت در حدود 10 است در هفته را دارد. در این نوع ویزای به خصوص همسر متقاضی اصلی Open Work Permit می گیرد که این موضوع اجازه می دهد همسر در هرجایی که کار پیدا کند امکان کار داشته باشد. پیدا کردن جایگاه شغلی خود در بازار کار کشور کانادا، برای شما سخت خواهد بود. بازیگران زیادی در طول سالهای فعالیت خود اقامت کشورهای خارجی را گرفتهاند.

پس در نتیجه باید یک طرح تجاری که بنا به فعالیت های قبلی شما ، بنا به تجربه کاری شما ، بنا به میزان سرمایه گذاری که در اون نوع به خصوص بیزینس باید انجام شود و اینکه آیا اون بیزینس بعد از این که شما اون دو سال اول را ویزای کار گرفتید و آمدید با اون شرایط امکان تمدیدش وجود دارد یا نه هم در نظر گرفته باشد. با این وجود پروسه انجام مراحل قانونی اخذ پناهندگی در کشور هلند ممکن است بین شش ماه تا یک سال زمانبر باشد. ایرانیان متقاضی مهاجرت به کشورهای حوزه اسکاندیناوی باید چند مسئله را داشته باشند: یکی اینکه این کشورها در کنار رفاه اجتماعی و وضعیت معیشتی بسیار خوب، نیازمند به سخت کوشی بسیار در امور روزانه کاری و پرداخت مالیاتهای به نسبت بالایی بوده، دوم آنکه اگرچه مردمان این کشورها بسیار دارای فرهنگ، اخلاق و احترام به دیگر ملیتها هستند اما کمی صمیمیت و ورود به جمعهای دوستانه مردم این کشور سخت بوده و اعتماد به شخصی خارج از کشور از هر نژادی حتی سفیدپوست، برایشان کمی سخت و زمانبر است.

طاهریان، از بازیگران مهاجرت کرده، با فیلم «هیج کجا هیچ سایت mohajerat724 کس» شناخته شد. اون بیزینس پلنی که شما درمورد یک ثبت شرکت ارائه داده اید و میخواهید اداره مهاجرت تاییدش کند باید طرحی باشد که قابل اجرا باشد یعنی اگر یک طرح خیالی را ترسیم کنید و هیچ گونه پسامد آن را در نظر نگرفتید به همین دلیل اداره مهاجرت می تواند ویزا را به شما ندهد. بله امکان استفاده از تسهیلات بانکی وجود دارد و موسسات مالی این پول را بجای فرد متقاضی سرمایه گذاری می کنند در عوض فرد متقاضی ۱۲۰ هزار دلار را به این موسسه های مالی پرداخت می کند که هیچ گونه بازگشتی نیز ندارد. سرکار خانم دکتر مرجان کسری همراه با تیم متشکل از متخصصان با حضور در دفاتر نیویورک، استمفورد، دبی، ترکیه و ایران و با برنامه های تخصصی خود، شما را برای مهاجرت به امریکا و گذر از مسائل حقوقی چالش برانگیز همراهی می کنند. از این طریق شما با هزینه خیلی کمتر و اطمینان بیشتر می توانید اقامت کشور مورد نظر خود را اخذ کنید. حتما میدانید برای رفتن به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور روش های مختلفی وجود دارد.

«چکامه چمنماه»، از دیگر بازیگرانی که مهاجرت کردند، ایران را به قصد پیوستن به شبکه خارجی جم ترک کرد. چندی پیش او با پستی اینستاگرامی اعلام کرد برای همیشه ایران را ترک میکند. در صورت وجود سوالات بیشتر می توانید با گروه مهاجرتی اپلای من تماس برقرار کنید. من قطعا پیشنهاد میکنم متقاضیان مهاجرت به کانادا حتما این امتحان را داده و مدرک آیلتس جنرال را دریافت کنند. آیا آژانس مهاجرت به کانادا میتواند به ساکن شدن من در کانادا کمک کند ؟ «مهدی علیپور» نایبرئیس کمیسیون سرمایهگذاری اتاق بازرگانی ایران در گفتوگو با «ایران» چارتر شدن پروازهای ایرانی به مقصد عمان را باعث بالا رفتن قیمت بلیت هواپیما و رویگردانی گردشگران عمانی از سفر به ایران دانست. در مورد هزینه های پناهنده شدن به کانادا باید گفت که ذهن شما باید فراتر از هزینه های مادی و پولی به این امر نگاه کرده و آن را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد. تفاوتی ندارد که سود دریافتی شما از کجا باشد، مالیات این کشور بر آن اعمال میشود. ابتدا تصور بر این بود که صفحه او هک شده اما اعلام اینکه عکسها را خودش منتشر کرده است فرضیه مهاجرت او را قوت بخشید. اینجا هم نکته ای که باید درمورد کبک براتون ذکر کنیم این است که دولت کبک اگر شما دارایی را به صورت هدیه دریافت کرده باشید باید حتما از آن شش ماه گذشته باشد تا مورد پذیرش قرار دهد.

ایـن بـدان معناسـت کـه کانـادا بــه طــور میــانگین در بــین کشــورهای عضــوOECD ، هزینــه ای بــیش از حــد میــانگین صــرف آموزش می کند . اول از آموزش شروع مي کنيم که به دو بخش تقسيم مي شود. بچه ها می توانند بیایند و از کلاس اول دبستان تا دوازدهم در هرمقطعی که باشند در مدارس دولتی بدون اینکه هزینه ی بین المللی پرداخت کنند مشغول به تحصیل باشند که از مزایای این روش مهاجرت به کانادا می باشد. اما اغلب این افراد کسانی هستند که از تمکن مالی بسیار خوب برخوردارند و یا سال ها قبل به این کشور مهاجرت کرده اند. به واسطه حمایت های مختلف دولت ایتالیا از سرمایه گذاران بین المللی مانند کاهش مالیات، ساده سازی فرآیند اداری و اخذ مجوزهای مربوطه بسیاری از شرکت های مختلف از کشورهای مختلف دنیا در این کشور کارآفرینی کرده و وارد بازار کسب و کار ایتالیا شده اند. بیشتر مجوزهای کار در ایتالیا برای مدت حداقل 3 ماه صادر می شود و حداکثر مدت این نوع مجوز کار 2 سال است که قابل تمدید است.

ترکیه کشوری در حال پیشرفت بوده و شرایط اقتصادی خوبی هم دارد. این غذای ایتالیایی شاید برای شما عجیب باشد، اما اگر قصد امتحان کردن نوعی پاستا متفاوت را دارید، گزینهی خوبی برای شما خواهد بود. حسن این برنامه مهاجرتی کانادا این است که مانند برنامه های کارآفرینی استانی به حجم سرمایه خاصی نیاز ندارد بسته به نوع بیزینس بسیار متفاوت است، الزامی برای ارائه مدرک زبان ندارید و کل برنامه می تواند در کمتر از یک سال انجام شود و … اما درمورد کبک کاملا متفاوت است چون یک مرحله اضافه تر از فدرال وجود دارد و اون این است که در ابتدا فایل فرد سرمایه گذار به دولت کبک فرستاده می شود و آنجا مورد بررسی قرار می گیرد و اگر لازم باشد برای مصاحبه دعوت می شود. ولی در کنار همه ی این موارد تایید اداره مهاجرت واقعا یکی از قسمت های بسیار کلیدی و مهم این قضیه است که بنابر سوابق شما می باشد و ثابت کنید سرمایه ای دارید که در اون شرکت بخصوص برای تاسیس و راه اندازی کاری که قول داده اید استفاده کنید و بعد اون میزان سرمایه ای که اعلام کردید قابل دوام باشد و بتوانید برای تمدید بعدی آن ازش استفاده کنید.

ولی باتوجه به مشکلاتی که دارد اگر به درستی همه ی شرایط در نظر گرفته شود و پرونده ای که ارسال می شود بر اساس حقایق باشد شانس گرفتن ویزا بسیار زیاد است. در مورد دولت فدرال طی یک مرحله به پرونده رسیدگی می شود که مدارک به سفارت فرستاده می شود اگر لازم باشد فرد متقاضی برای مصاحبه دعوت می شود و انجام معاینات پزشکی و پلیس چک صورت می گیرد مبلغ سرمایه گذاری واریز می شود و بعد ویزا صادر می شود. بعد از واریزی مبلغ سرمایه گذاری و انجام مصاحبه انجام شد یک برگه بنام گواهی گزینش صادر می شود که به همراه بقیه مدارک به دولت فدرال تحویل داده می شود که دولت فدرال هم بررسی نهایی بکند و بعد انجام پلیس چک و معاینات پزشکی است که نهایتا ویزا صادر می شود. برای اطلاعات بیشتر، به وبسایت موسسه یونیک ویزا مراجعه کنید. بر همین مبنا ما نیز دست به کار شده و کلیه اطلاعات مورد نیاز متقاضیان تحصیل در کشور سوئد را ارائه نموده ایم. پس از آن متقاضیان می بایست با فراهم نمودن سایر مدارک مورد نیاز به سفارت ایتالیا مراجعه نموده و درخواست ویزای تحصیلی نمایند. وجود مکان های تاریخی با شکوه در ترکیه در کنار ساختار مدرن ترکیب دل نشینی را ایجاد کرده است که با استقبال روز افزون مواجه است.

البته ذکر این موضوع هم لازم است که در این مطلب تنها اقامت دائم مدنظر میباشد و انواع ویزاهای موقت در مبحثی دیگر توضیح داده میشوند. مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه گذاری یکی دیگر از انواع روش های مهاجرت به این کشور بوده که بیشتر مختص افراد دارای تمکن مالی بسیار بالا و همچنین سوابق کارآفرینی و مدیریت اقتصادی بوده که مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. اشاره نمود. هر کدام از این روش ها، روند مخصوص به خود را دارند و متقاضی باید با بررسی و مشورت دقیق و همچنین مراجعه با سایت مهاجرت، مسائل مهاجرتی خود را پیگیری نماید. اما براساس عکسی که پس از سفر او به خارج با کامران و هومن گرفته شد میتوان حدس زد اکنون در کشور ترکیه حضور دارد. نخست وزیر ترکیه، این تغییر و تحولات را انقلابى مهم در تاریخ ترکیه خوانده و متذکر میشود: لیره جدید به زندگى اقتصادى روزمره و همچنین نقل و انتقالات بانکى سهولت خواهند بخشید و باعث بهبود وجه و اعتبار بینالمللى واحد پولى کشور خواهند شد. اما این جاب آفر به تنهایی و به خودی خود دارای اعتبار نیست و باید حتما به تایید ارگانی به اسم منابع انسانی و توسعه کانادا برسد و یک تاییدیه صادر شود.

دانشگاههای ترکیه در تمام مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسیارشد و دکتری، خدمات ارائه میدهند و دانشجویان میتوانند در رشته مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوند. او که از بازیگران مهاجرت کرده به ترکیه است، پس از بازی در چندین فیلم و سریال خیلی زود از همکاری با این شبکه خارجی انصراف داد. پزشکان با درآمد 219 هزار دلار در سال در ردیف بعدی قرار دارند. در ایالات متحده آمریکا، «سردفتران» افرادی هستند که برای مشاهده امضای اسناد رسمی از مقامات ایالتی مجوز دارند. بیشترین میزان از آسیا می آیند،مخصوصن چین هند و فیلیپین.همچنین تعداد قابل توجهی از پاکستان ایران انگلستان و ایالات متحده آمریکا به کانادا می آیند. مدرک آیلتس جنرال نیز یکی از مدارک زبانیست که مورد قبول اداره مهاجرت کانادا بوده و به دلیل گستردگی موسسه های برگزاری در ایران، بیشترین محبوبیت را در میان متقاضیان دارد. کشور عمان با داشتن شاخص های انسانی و رفاهی بالا از جمله کشورهایی می باشد که بیشترین اهمیت را به پزشکان و متصدیان حوزه ی سلامت می دهد.