AILA در مورد نگرانی های مربوط به خدمات مشتری با USCIS – شرکت حقوقی مورتی بحث می کند

28 اکتبر 2024

در اوایل این ماه، انجمن وکلای مهاجرت آمریکا (AILA) و خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) یک تعامل مش، برای بحث در مورد خدمات مشتری در USCIS برگزار ،د. در ادامه خلاصه ای از نکات کلیدی از یادداشت های غیر رسمی آیلا در این نشست آورده شده است.

  • USCIS با برجسته ، تعدادی از دستاوردهای اخیر، از جمله موارد زیر، بحث را آغاز کرد:

– USCIS خاطرنشان کرد که 17 فرم از فرم های موجود برای تشکیل پرونده آنلاین برای انواع پرونده های با حجم بالا است و حدود 41 درصد از این پرونده ها به صورت آنلاین بایگ، می شوند. USCIS می‌گوید که آنها همچنان در حال کار بر روی ایجاد فرم‌های بیشتری برای تشکیل پرونده آنلاین هستند که می‌تواند به آسان‌تر ، پرونده‌ها و رسیدگی به آنها توسط USCIS کمک کند.

-USCIS گزینه “اتصال به عامل زنده” را تبلیغ کرد که اکنون در دستیار مجازی آنلاین آن، اِما در دسترس است.

– USCIS همچنین خاطرنشان کرد که فرم آنلاین خود را برای درخواست قرار ملاقات حضوری با نماینده USCIS بهبود داده است.

  • نمایندگان AILA سؤالات متعددی را در رابطه با امکان ایجاد پیشرفت‌های آینده در myUSCIS پرسیدند، به‌ویژه در رابطه با نحوه استفاده از این ابزار آنلاین توسط وکلای نمایندگی از مشتریان.
  • AILA مسائلی را در مورد رد پرونده‌ها در جعبه‌های قفل USCIS، از جمله مواردی که چندین بار و گاهی به اشتباه رد شدند، مطرح کرد. USCIS پاسخ داد و نشان داد که نرخ معمول رد معمولاً حدود 8 تا 9 درصد است، اما پس از افزایش هزینه اخیر به 10 درصد رسید.

AILA درخواست کرد که جعبه های قفل USCIS جزئیات بیشتری را هنگام رد بسته ارائه دهند. جعبه‌های قفل فهرستی از پانزده دلیل ممکن برای انتخاب در هنگام رد بسته ارائه می‌شوند. با این حال، توضیح یا وضوح کمی در مورد اینکه هر دلیل هنگام رد درخواست نشان می دهد وجود دارد. USCIS موافقت کرد که این موضوع را بررسی کرده و آن را در نظر بگیرد.

  • AILA نسبت به افزایش تاییدیه های I-485 که برای برنامه هایی که تاریخ اولویت اتباع خارجی هنوز مشخص نشده است، ابراز نگر، کرد. در حالی که ممکن است این یک غافلگیری خوشایند به نظر برسد، اما در واقعیت، داشتن کارت سبز تایید شده قبل از اینکه تاریخ اولویت فعلی شخص باشد، می تواند مشکلات بزرگی را برای متقاضی ایجاد کند. USCIS نشان داد که آنها اقداماتی را برای جلوگیری بهتر از وقوع این اتفاق در آینده انجام می دهند.

USCIS یک نهاد عمومی است، بنابراین مهم است که آنها به نگر، های خدماتی که مطرح می شود پاسخ دهند. اگر هر گونه به روز رس، اضافی ارائه شود، جزئیات در MurthyDotCom ارسال می شود.

حق نشر © 2024، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است

منبع: https://www.murthy.com/2024/10/28/aila-discusses-customer-service-concerns-with-uscis/