آماده شدن برای تاخیرهای زیاد برای ویزاهای EB2 و EB3

طرح های وبلاگ پولاک-3

هر سال، ایالات متحده محدودیتی برای تعداد درخواست های ویزا که بررسی و پذیرفته می شوند، تعیین می کند. با توجه به محبوبیت دسته‌بندی‌های خاص ویزا، متقاضیان تاخیرهای اعصاب ،دکنی را تجربه می‌کنند و زندگی آینده آنها در ایالات متحده نامشخص است. این عقب ماندگی برای ویزای EB-2 و EB-3 چالش مهمی برای متقاضی، است که به دنبال تثبیت آینده خود در خاک آمریکا هستند. اقتصاد ایالات متحده فرصت های شغلی زیادی دارد و نیروی کار ماهر را در سراسر جهان جذب می کند. برع،، نیروی کار سالخورده مست،م تکمیل مجدد توسط استعدادهای خارجی است. این عوامل تقاضای زیادی برای ویزاهای EB-2 و EB-3 ایجاد می کند، زیرا می توانند اقامت دائم را برای متخصصان و کارگران ماهر و غیر ماهر فراهم کنند.

سقف ویزا و پیامدهای آن

ایالات متحده سالانه سقف 140000 ویزا را برای این کشور وضع می کند دسته های EB، رقمی که کمتر از تقاضای فزاینده است. این محدودیت عامل مهمی است که به عقب ماندگی کمک می کند، نه تنها اعداد، بلکه رویاها و آرزوهای افراد بی شماری را نشان می دهد. اقتصاد ایالات متحده، با تعداد بی‌شمار فرصت‌های شغلی و نیروی کار سالخورده، نیاز به تکمیل مجدد توسط استعدادهای خارجی دارد، با این حال این سقف این هجوم ضروری متخصصان ماهر را محدود می‌کند.

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) که مسئول قضاوت ویزا است، با چالش‌های خاص خود از جمله کمبود نیروی انس،، افزایش حجم درخواست‌ها و پرونده‌های پیچیده دست و پنجه نرم می‌کند که همگی به کندی زمان پردازش کمک می‌کنند. این تاخیرها که به دلیل اختلالات عملیاتی بیماری همه گیر کووید-19 تشدید شده است، به صف رو به رشد متقاضیان می افزاید و خانوادهی آنها، باعث عدم اطمینان قابل توجهی برای ،، می شود که منتظر تصمیم گیری در مورد آینده خود در ایالات متحده هستند

عواقب این تاخیرها عمیق است. دوره های انتظار طول، می تواند به خطر بیفتد چشم انداز اشتغال، دسترسی به مزایای اجتماعی را محدود کنید و سفرهای بین المللی را محدود کنید. مهمتر از همه، آنها سایه ای از عدم اطمینان را بر زندگی مهاجران و خانواده های آنها در ایالات متحده می اندازند که بر توانایی آنها برای برنامه ریزی و ساختن آینده تأثیر می گذارد.

راه حل های بالقوه و نقش کمک حقوقی

مق، با بک لاگ ویزای EB-2 و EB-3 به چندین اقدام کلیدی نیاز دارد، از جمله افزایش تخصیص ویزا، ساده‌سازی فرآیندهای USCIS، و اجرای اصلاحات سیاست برای ساده‌سازی اخذ گرین کارت. این تغییرات برای هماهنگ ، سیستم ویزا با تقاضای فعلی برای کارگران ماهر خارجی ضروری است. با این حال، بلاتکلیفی پیرامون اجرای این اصلاحات از سوی ،ت، بسیاری از متقاضیان را در وضعیت نوس، قرار می دهد.

در این دوره عدم اطمینان، نقش وکلای مهاجرت برای افرادی که در عقب ماندگی گرفتار شده اند بسیار مهم می شود. وکلای متخصص در قانون مهاجرت می توانند راهنمایی های ضروری را ارائه دهند و از ثبت دقیق و به موقع درخواست ها اطمینان حاصل کنند. آنها در مورد تغییرات خط مشی به روز می شوند و اطلاعات حیاتی را برای هدایت فرآیند به طور موثر ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها به ایجاد انتظارات واقع بینانه در مورد نتیجه برنامه کمک می کنند و راه حل های جایگزین را در صورت امکان ارائه می دهند. یک وکیل مهاجرت یک متحد کلیدی در پیمایش پیچیدگی های فرآیند ویزا است و به متقاضیان فرصت بهتری برای مدیریت موفقیت آمیز سفر مهاجرتی خود ارائه می دهد.

عقب ماندگی برای ویزای EB-2 و EB-3 یک مانع مهم برای بسیاری از مهاجران مشتاق است. در این دوران چالش برانگیز، نقش وکلای باتجربه مهاجرت بیش از هر زمان دیگری حیاتی می شود. در پولاک PLLC، ما متعهد هستیم که در فرآیند مهاجرت به افراد و خانواده ها کمک کنیم. اگر تحت تأثیر ویزای عقب افتاده EB هستید، توصیه می کنیم با ما تماس بگیرید. بیایید با هم کار کنیم تا بهترین راه حل ممکن را برای نیازهای مهاجرتی خود بیابیم و به شما کمک کنیم تا رویای آمریکایی خود را تحقق بخشید – با شماره 2266-305 (214) تماس بگیرید تا مشاوره اولیه رایگان خود را برنامه ریزی کنید.



منبع: https://www.pollakimmigration.com/blog/preparing-for-m،ive-delays-for-eb2-eb3-visas

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.