برنامه بسیار نادیده گرفته شده A، گزینه گرین کارت گروه دوم پس از گسترش تعریف “علوم یا هنر” USCIS تقویت می شود

توسط سایروس دی. مهتا و کیتلین با،*

در 10 آوریل 2024، USCIS یک هشدار سیاستی صادر کرد که در آن اصطلاح “علوم یا هنر” برای مشاغل ج، A، گروه II توضیح داده شد. مشاغل ج، الف مشاغلی هستند که و، کار (DOL) تشخیص داده است که کمبود کارگران ایالات متحده وجود دارد. مشاغل گروه اول متشکل از فیزیوتراپ ها و پرستاران حرفه ای است، در حالی که مشاغل گروه دوم شامل «مهاجران با توانایی استثنایی در علوم یا هنر، از جمله معلمان کالج و دانشگاه، و مهاجران با توانایی استثنایی در هنرهای نمایشی» است. مشاغل برنامه A از قبل توسط DOL “تأیید شده” هستند، بنابراین کارفرمایان م،م به انجام آزمایش طول، و طاقت فرسا از بازار کار نیستند یا ETA-9089 را در DOL ثبت کنند.

در به روز رس، سیاست اخیر خود، USCIS بیان کرد که “DOL، هنگام تعیین ج، A، گروه II، علم یا هنر را به ،وان هر زمینه ای از دانش یا مهارت تعریف می کند که با توجه به آن کالج ها و دانشگاه ها معمولا دوره های تخصصی را ارائه می دهند که منجر به دریافت مدرک در دانش یا مهارت می شود. مهارت.” قبلاً این اصطلاحات در راهنمای سیاست USCIS تعریف نشده بودند. این به‌روزرس، می‌تواند برنامه A، گروه دوم را باز کند تا هر رشته‌ای را که کالج‌ها و دانشگاه‌های ایالات متحده معمولاً برای آن برنامه‌ای ارائه می‌کنند، در بر بگیرد. افراد غیرشهروندی که حرفه‌هایشان به وضوح یک «علم» یا «هنر» نبود، مانند وکلا، تاجران و معلمان، اکنون می‌توانند از برنامه برنامه A، گروه دوم استفاده کنند. این گسترش تعاریف «علم» و «هنر» به دنبال دستور اجرایی ،ت بایدن در مورد هوش مصنوعی برای گسترش دسترسی اتباع خارجی با مهارت بالا در زمینه‌های علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) و هوش مصنوعی است. همچنین مشاغل اضافی در سرتاسر اقتصاد، که تعداد کافی از کارگران آماده، مایل، توانا و واجد شرایط ایالات متحده وجود ندارد.

با این حال، اهمیت این تغییر را نباید اغراق کرد زیرا تمام ا،امات موجود برای تعیین ج، A، گروه II همچنان اعمال می شود. برای افراد غیرشهروندی در علوم یا هنر، حتی تحت تعریف گسترده، این بدان م،ی است که آنها باید توانایی استثنایی در رشته خود نشان دهند. کارفرمایان باید یک پیشنهاد کار تمام وقت ارائه دهند و حداقل دستمزد رایج را به ذینفع ارائه دهند. کارفرما همچنین باید اخطار موقعیت را به نماینده چانه زنی یا کارمندانش ارائه دهد. ا،امات خاصی که USCIS برای هر شغل برنامه A مشخص می کند نیز باید برآورده شود. به منظور نشان دادن “توانایی استثنایی در علوم یا هنر”، کارفرمای بالقوه ذینفع باید “شواهد مستندی را ارائه کند که نشان دهنده تحسین گسترده و شناسایی بین المللی است که توسط کارشناسان شناخته شده در زمینه ذینفع به ذینفع اعطا شده است”. استخدام ذینفع در سال گذشته و همچنین موقعیت پیشنهادی در ایالات متحده نیز باید به توانایی استثنایی نیاز داشته باشد.

علاوه بر این، ذینفع باید حداقل دو مورد از هفت معیار زیر را که در 20 CFR 656.15(d)(1) بیان شده است، داشته باشد:

  • مدارک دریافت جوایز یا جوایز شناخته شده بین المللی توسط ذینفع برای برتری در این زمینه؛
  • اسناد عضویت ذینفع در انجمن‌های بین‌المللی، در زمینه‌ای که مست،م دستاوردهای برجسته اعضای آن‌ها است، طبق قضاوت کارشناسان بین‌المللی شناخته شده در رشته‌ها یا زمینه‌های خود؛
  • مطالب منتشر شده در نشریات حرفه ای در مورد ذینفع، در مورد کار ذینفع در زمینه، که باید شامل ،وان، تاریخ و نویسنده چنین مطالب منتشر شده باشد.
  • شواهدی مبنی بر مشارکت ذینفع در یک هیئت یا به صورت انفرادی، به ،وان قاضی کار دیگران در رشته تخصصی مشابه یا مرتبط؛
  • شواهدی مبنی بر مشارکت های علمی یا پژوهشی اصلی ذینفع که در این زمینه اهمیت زیادی دارند.
  • شواهدی مبنی بر تألیف ذینفع در مقالات علمی یا علمی منتشر شده در این زمینه، در مجلات حرفه ای بین المللی یا مجلات حرفه ای با تیراژ بین المللی؛ و
  • شواهدی دال بر نمایش آثار ذینفع، به صورت مید،، در نمایشگاه های هنری در بیش از یک کشور.

همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که معیارهای «توانایی استثنایی» برای ج، A، گروه II با معیارهای ویزای اولویت دوم مبتنی بر اشتغال مبتنی بر توانایی استثنایی تلفیق نشود. برای واجد شرایط بودن برای طبقه‌بندی اولویت دوم مبتنی بر استخدام (EB-2)، یک فرد غیرشهروند باید دارای مدرک پیشرفته یا معادل آن باشد، یا «توانایی استثنایی در علوم، هنر یا تجارت نشان دهد». توانایی استثنایی برای اه، EB-2 به ،وان “درجه تخصص به طور قابل توجهی بالاتر از آنچه که معمولاً در علوم، هنر یا تجارت با آن مواجه می شود” تعریف می شود. ذینفعان همچنین باید نشان دهند که حداقل سه مورد از شش معیار ذکر شده در 8 CFR 204.5(k)(3)(ii) را دارند:

  • سوابق تحصیلی رسمی که نشان می دهد شما دارای مدرک، دیپلم، گواهینامه یا جایزه مشابه از یک کالج، دانشگاه، مدرسه یا سایر مؤسسات آموزشی مرتبط با حوزه توانایی استثنایی خود هستید.
  • نامه هایی از کارفرمایان فعلی یا سابق که حداقل 10 سال تجربه تمام وقت در شغل شما را مستند می کند.
  • مجوز برای انجام حرفه شما یا گواهینامه برای حرفه یا شغل شما
  • شواهدی مبنی بر اینکه برای خدماتی که نشان دهنده توانایی استثنایی شما است، حقوق یا دستمزد دیگری دریافت کرده اید
  • عضویت در یک انجمن حرفه ای
  • قدرد، از دستاوردها و کمک های قابل توجه به صنعت یا حوزه شما توسط همتایان، نهادهای ،تی، سازمان های حرفه ای یا تجاری

سایر شواهد قابل مقایسه در مورد واجد شرایط بودن نیز قابل قبول است.

ج، A، گروه II، مبنای جایگزینی برای کارفرما فراهم می کند تا از یک کارمند غیر شهروند برای اقامت دائم حمایت کند، بدون گذراندن فرآیند طول، صدور گواهینامه کار، علاوه بر توانایی فوق العاده فرد تحت اولویت اول مبتنی بر استخدام (EB-1) یا چشم پوشی از منافع ملی تحت EB-2.

*کیتلین با، یکی از همکاران ارشد در Cyrus D. Mehta & Partners PLLC است.

(این وبلاگ فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و نباید به ،وان جایگزینی برای مشاوره حقوقی به آن اعتماد کرد).

منبع: https://blog.cyrusmehta.com/2024/04/the-much-neglected-schedule-a-group-ii-green-card-option-gets-a-boost-after-uscis-broadens-the-sciences-or-arts-definition.html

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.