“بزرگترین ناراحتی مین در ماه مارس در زمین مسابقه نبود. روی یک صفحه شطرنج بود!» — نوجوان مهاجر برای تیم Underdog می آید!😎 – immigrationcourtside.com

ب، واشک
ب، واشوک
خبرنگار
پورتلند پرس هرالد
ع،: Portland Press Herald

Maine’s biggest upset this March hasn’t been on the court. It was on a chess board.

ب، واشوک برای نشریه پورتلند هرالد گزارش می دهد:

در لابی آکادمی فناوری و علم با،تر پورتلند، یک تخته شطرنج به نمایش گذاشته شده است – دلیل خوبی دارد.

در اوایل این ماه، تیم شطرنج مدرسه – که حتی چند ماه پیش وجود نداشت – قهرم، شطرنج مدرسه ایالت مین را در مقابل 15 تیم از بهترین تیم های ایالت، از جمله دبیرستان کنبانک، برد.

انتظار نمی رفت که با،تر با رفتن به مسابقات قهرم،، در مقابل تیم های شطرنج دبیرست، مستقر شود.

بازیکنی که برد بزرگ تیم شش نفره مدرسه را به ارمغان آورد، دانشجوی سال اول جوائو ووو-نکانو ماویدیتی است، نوجو، از آنگولا که سال گذشته در نمایشگاه پورتلند به ،وان پناهگاه موقت برای پناهجویان زندگی می کرد.

João Vuvu-Nkanu Maviditi، چپ، و عبدالله علی در حال انجام یک بازی شطرنج در ک، در آکادمی Baxter در 12 مارس، به حرکت های بعدی خود فکر می کنند. تیم شطرنج مدرسه برای اولین بار در آ، هفته گذشته قهرم، ایالتی را بدست آورد.  گرگوری رک/عکاس کارکنان
João Vuvu-Nkanu Maviditi، چپ، و عبدالله علی در حال انجام یک بازی شطرنج در ک، در آکادمی Baxter در 12 مارس، به حرکت های بعدی خود فکر می کنند. تیم شطرنج مدرسه برای اولین بار در آ، هفته گذشته قهرم، ایالتی را بدست آورد. گرگوری رک/عکاس کارکنان
تجدید چاپ تحت مجوز

. . . .

سیماتو در ایمیلی گفت که برای با،تر قهرم، “بسیار چشمگیر” است. تیم با،تر تحت فشار و در موقعیت‌های تاکتیکی تیز بسیار خوب ایستادگی کرد. صبر و مح،ه آنها در آن دو بازی پای، تفاوت بود.”

دیگر بازیکنان شطرنج با،تر عبارتند از ژاکوب قیصر، عبدالله علی، گیبسون هالووی و شان گلس.

مربی این تیم Majur Juac است، یک استاد شطرنج بین المللی که زم، یکی از “پسران گمشده” سودان بود که از جنگ داخلی در کشور خود گریختند و سفرهای طول، و خطرناکی را به سوی امن انجام دادند، سال ها را در اردوگاه های پناهندگان گذراندند و در نهایت در آنجا ،ن شدند. ایالات متحده.

جواک اکنون در فالموث زندگی می کند و در دانشکده با،تر مشغول به تدریس شطرنج است.

. . . .

با،تر بازی شطرنج را بعد از مدرسه، نه فقط برای دانش آموزان خود، بلکه برای سایر جوانان، از جمله ،، که در باشگاه دختران و پسران مرکز شهر شرکت می کنند، ارائه داد.

او گفت: وقتی بازی‌ها برای اولین بار شروع شد، «تعدادی از آن بچه‌ها نمی‌دانستند که مهره‌ها چگونه حرکت می‌کنند». اما جواک به زودی این را تغییر داد.

این مدرسه در تابستان، پاییز و زمستان مسابقات برگزار می کرد. ماه آینده میزبان دیگری است و در مدارس دیگر دعوت می کند.

کلاین کریستی گفت که در پاییز، با،تر همچنین ک، شطرنجی را راه اندازی کرد که توسط Juac تدریس می شد و 16 دانش آموز آکادمی بلافاصله ثبت نام ،د.

او گفت که دانش‌آموزان شطرنج «واقعاً به آن علاقه دارند» و تلفن‌های خود را کنار گذاشته و در حین بازی با یکدیگر صحبت می‌کنند.

کلاین کریستی گفت که با بودجه محدود، یک مدرسه منشور برای گسترش برنامه ها زمان زیادی دارد.

اما این یک سرمایه گذاری ارزشمند بوده است. شطرنج راهی است برای آموزش برنامه ریزی استراتژیک، مهارت های ریاضی. و ایجاد جامعه برای آنها بسیار زیباست.»

*********************

مقاله کامل ب، را در لینک بخو،د!

مهاجران این کار را برای جوامع خود به روش های کوچک و بزرگ انجام می دهند! واقعیت مهاجرت با بمب‌های بزدلانه ابوت، دیسانتیس و دیگر ملی‌گرایان سفید کاملاً متفاوت است!

افرادی مانند ابوت و فدرال رزرو مبالغ باورن،ی (و غیراخلاقی) پول را برای اجراهای نادرست، بی رحمانه، ضد تولید، غیرانس، و در نهایت بیهوده هدر می دهند، نظامی سازی و زند، ،. آنها باید روی یک سیستم پناهندگی به موقع، منصفانه و به خوبی اداره شده، پذیرش و اسکان مجدد برنامه ریزی شده، و ادغام جامعه سرمایه گذاری کنند که هم برای مهاجران و هم برای جوامع آمریکایی که به دنبال غنی سازی و کمک به حضورشان هستند، به حدا،ر برسد.

اگر سیاستمداران هر دو حزب فراتر از افسانه‌های نژادپرستانه می‌رفتند، با ترس و وحشت، «بدترین غرایز» را تشویق می‌،د و در عوض راه را برای آینده‌ای بهتر برای آمریکا پیش می‌بردند! 🇺🇸

🇺🇸 زمان مقرر برای همیشه!

PWS

03-21-24

مربوط

منبع: https://immigrationcourtside.com/2024/03/21/%E2%99%9F%EF%B8%8Fmarch-madness-maines-biggest-upset-this-march-hasnt-been-on-the-court-it-was-on-a-chess-board-migrant-teen-comes-through-for-underdog/

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.