قانون مهاجرت واتسون حامیان انتخاب ایالات متحده آمریکا-مکزیکو سیتی

قانون مهاجرت واتسون مفت، است به اشتراک بگذارد که ما از رویداد SelectUSA مکزی،یتی در هفته گذشته حمایت مالی کردیم و در آن شرکت کردیم. SelectUSA برنامه ،ت ایالات متحده است که توسط و، بازرگ، ایالات متحده رهبری می شود که بر تسهیل سرمایه گذاری تجاری ایجاد شغل در ایالات متحده و افزایش آگاهی از نقش حیاتی توسعه اقتصادی در اقتصاد ایالات متحده تمرکز دارد. از زمان آغاز به کار، SelectUSA بیش از 200 میلیارد دلار سرمایه گذاری را تسهیل کرده است و بیش از 200000 شغل در ایالات متحده ایجاد و/یا حفظ کرده است.

Select USA مراسم افتتاحیه خود را در مکزیکو سیتی برگزار کرد. این یک رویداد دو روزه بود که بیش از 200 صاحب ،ب و کار و بنیانگذاران استارتاپ از سراسر آمریکای لاتین در آن شرکت ،د. ما مفت،یم که شرکت کردیم و صحبت کردیم.

از همه برگزارکنندگان و شرکت کنندگان تشکر می کنیم. ما به طور خاص از رهبری رویایی جان ب،ستاین، مشاور وزیر امور بازرگ،، سفارت ایالات متحده آمریکا، سیوداد د مکزیکو، مکزیک قدرد، می کنیم. او در تضمین ایجاد چنین رویدادی نقش اساسی داشت. جان و تیمش با اتاق بازرگ، آمریکا مکزیک همکاری داشتند.

من درباره ویزاهایی صحبت کردم که بنیانگذاران می توانند از آن استفاده کنند، اما به طور خاص تأکید کردم که آزادی مشروط کارآفرین بین المللی باید به ،وان یک مقوله قوی در نظر گرفته شود. پس از همه، برای بنیانگذاران استارت آپ ایجاد شده است!

اگر شما یک استارت آپ یا موسس هستید، کتاب راهنمای ما بسیار مفید خواهد بود. در برگه کتاب وب سایت ما موجود است. کتاب ما به زبان اسپ،ایی نیز موجود است.

ع، های بیشتر برای دنبال ،!!

منبع: https://watsonimmigrationlaw.com/2024/03/20/watson-immigration-law-sponsors-selectusa-mexico-city/