ادای احترامی صمیمانه به کارگران کلیدی پل! – immigrationcourtside.com

میشل ان. مندز
میشل ان. مندز، ESQ
مدیر منابع حقوقی و آموزش
پروژه ملی مهاجرت، انجمن ملی وکلا
ع،: NIPNLG

میشل در لینکدین پست کرد:

انسان‌هایی که در تراژدی پل فرانسیس اسکات کی در بالتیمور مفقود شده‌اند، همگی مهاجران 30 تا 40 ساله از السالوادور، گواتمالا، هندوراس و مکزیک هستند که در محله‌های محلی ،ن شده بودند. ساعت 1:30 صبح در حال تعمیر چاله ها بودند که یک کشتی باری به پل برخورد کرد و آن را ت،یب کرد. دفعه بعد که ،ی – از جمله یک نامزد ریاست جمهوری که بیش از 100 اتهام جنایی را تا این مرحله دستگیر کرده است – مهاجران را غیرانس، می کند، این مردان و فرزندان و همسر، را که از خود به جای گذاشته اند به یاد بیاورید. فداکاری هایی را که کارگران مهاجر هر روز انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که کشور ما اداره می شود را به یاد بیاورید.

******************

خیلی قشنگ گفتی دوست من!

همچنین سپاس فراوان از اولین پاسخ دهندگ، که فکر و عمل سریعشان برای جلوگیری از ترافیک پل قبل از تصادف مرگبار بدون شک جان افراد زیادی را نجات داد و باعث دل،اشی بسیار بیشتر شد.

برای ،، که می‌خواهند به خانواده‌های کارگران از دست رفته کمک کنند، در اینجا یک پیوند به این است صندوق مدنی بالتیمور اخیرا توسط کلی وایت:

https://www.baltimorecivicfund.org/key-bridge-response-fund

🇺🇸 زمان مقرر برای همیشه!

PWS

24-31-03

مربوط

منبع: https://immigrationcourtside.com/2024/03/31/%E2%9D%A4%EF%B8%8Fmic،e-n-mendez-a-heartfelt-tribute-to-the-key-bridge-workers/

خرید شستی آسانسور قیمت انواع شستی آسانسور کلمان. کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.