بهترین وکلای مجله D در دالاس برای سال 2024

D_Best_2024

کارن لی پولاک بار دیگر جایگاه شایسته خود را در فهرست معتبر بهترین وکلای دا، مجله D برای یازدهمین سال متوالی به دست آورد. کارن لی پولاک، وکیل مدیر شرکت پولاک PLLC، که از این قدرد، در میان بهترین ذهن‌های حقوقی دا،، سپاسگزار و مفت، بود، قدرد، خود را اعلام کرد. “علاقه و فداکاری تیم مهاجرت ما در حالی که پیچیدگی های جابجایی کارمندان، سرمایه گذاران، کارآفرینان و خانواده ها به ایالات متحده را به طور موثر و مقرون به صرفه دنبال می کنیم، می درخشد. تعهد ما به خدمات استثنایی به مشتریان در این قدرد، مشهود است و تخصص و تخصص ما را برجسته می کند. تمرکز تز،ل ناپذیر بر قانون مهاجرت».

فرآیند انتخاب برای این فهرست محترم شامل بررسی کامل نامزدهای اعضای فعال وکالت تگزاس، با ورودی وکلای برتر دا، از طریق تجربیات دست اول بود. پس از یک ارزیابی دقیق توسط یک هیئت مستقل از متخصصان حقوقی و کارکنان تحریریه مجله D، گنجاندن کارن لی پولاک برای یازدهمین سال متوالی گواهی بر شهرت برجسته او در جامعه حقوقی است.

برای لیست کامل بهترین وکلا در دا،، حتماً نسخه مه را بررسی کنید مجله دی. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد Pollak PLLC و خدمات ما، لطفاً امروز از وب سایت ما دیدن کنید.

بهترین وکلای مجله D در دا، برای سال 2024

1:21



منبع: https://www.pollakimmigration.com/blog/dmagazine-2024-0-0