اخراج PERM | قانون مهاجرت براردی


فرآیند صدور گواهینامه نیروی کار PERM که توسط و، کار (DOL) نظارت می شود، از کارفرمایان ایالات متحده می خواهد که ثابت کنند هیچ کارگر آمریکایی واجد شرایط و در دسترس برای موقعیتی که می خواهند به طور دائم یک کارگر خارجی را در آن قرار دهند وجود ندارد. در صورتی که شرکتی در حین انجام PERM برای استعدادهای ملی خارجی ا،اج شود، قو،ن خاصی اعمال می شود تا اطمینان حاصل شود که کارفرما به کارگران آمریکایی خود توجه دقیقی داشته است.

به طور خاص، 20 CFR 656.17 (k) ارائه می دهد:

  1. اگر ظرف شش (6) ماه پس از تسلیم درخواست مربوط به شغلی که برای آن گواهینامه درخواست می شود یا در یک شغل مرتبط، توسط متقاضی کارفرما در زمینه شغل مورد نظر ا،اج شده باشد، کارفرما باید مستنداتی را که اطلاع داده و همه موارد را در نظر گرفته است، انجام دهد. کارگران بالقوه ا،اج شده (متقاضی کارفرما) ایالات متحده از فرصت شغلی درگیر در درخواست و نتایج اطلاع رس، و بررسی. ا،اج هر گونه جدایی غیر ارادی یک یا چند کارمند بدون دلیل یا پیش داوری تلقی می شود.
  2. برای اه، بند (ک) (1) این بخش، شغل مرتبط هر شغلی است که کارگران را م،م به انجام ا،ر وظایف اساسی مربوط به شغلی که برای آن گواهینامه می‌خواهیم انجام دهند.

این مقررات ا،اج برای ،یب کاهش نیرو و کوچک سازی طراحی شده است. با این حال، می تواند شامل یک فسخ فردی باشد.

کارگران محافظت شده ایالات متحده چه ،، هستند؟

اصطلاح “کارگران ایالات متحده” شامل گروه گسترده ای از جمله شهروندان ایالات متحده، مقیمان دائمی، پناهندگان، پناهجویان و برخی از ،نان موقت می شود. کارفرمایان ایالات متحده موظفند فقط به افرادی که در همان شغل یا شغل مرتبط با شغلی که برای آن گواهی کار درخواست شده است ا،اج شده اند اطلاع دهند.

ا،امات اطلاع رس،

این یک ا،ام اجباری توسط DOL برای کارفرمایان ایالات متحده است که فعالانه کارگران ا،اج شده ایالات متحده را از فرصت های شغلی موجود مطلع کنند. این فراتر از پیشنهاد صرف به کارگران آسیب دیده برای نظارت بر صفحه شغلی شرکت است. این شامل ت، مستقیم و صادقانه برای اطلاع رس، به ،، است که تحت تأثیر ا،اج قرار گرفته اند. در حالی که روش های خاصی برای اطلاع رس، به کارکنان ا،اج شده توسط DOL مشخص نشده است، کارفرمایان ایالات متحده باید آماده باشند تا تلاش های اطلاع رس، خود را اثبات کنند. این مست،م حفظ سوابق جامع از همه اشکال ارتباط با کارگران ا،اج شده، چه از طریق ایمیل، نامه، یا یادداشت از مکالمات تلفنی است.

پنجره بحر، شش ماهه

DOL بر شش ماه منتهی به ارسال درخواست PERM توسط یک کارفرمای ایالات متحده تأکید زیادی دارد. این دوره برای ارزیابی انطباق کارفرما با مقررات مربوط به ا،اج بسیار مهم است. در صورتی که ا،اج در این پنجره رخ داده باشد، کارفرما ممکن است تحت ممیزی قرار گیرد و م،م به ارائه شواهد اضافی از تلاش های خود برای استخدام باشد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که در حالی که داشتن ا،اج به طور خودکار کارفرما را از ارسال درخواست PERM منع نمی کند، ملاحظات و ا،امات بیشتری را به این فرآیند معرفی می کند. توانایی کارفرما برای پیمایش موفقیت آمیز این ا،امات می تواند بر نتیجه درخواست PERM تأثیر بگذارد. به کارفرمای، که پس از ا،اج‌ها درخواست PERM را ارائه می‌کنند، توصیه می‌شود که با احتیاط عمل کنند و با یک وکیل مهاجرت مشورت کنند تا از رعایت تمام مقررات مربوطه اطمینان حاصل کنند و خطر پیامدهای نامطلوب را کاهش دهند.

منبع: https://berardiimmigrationlaw.com/perm-layoffs/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.