☠️ ⚰️ “سیاست های مرزی دو حزبی” مرگبار همچنان به تلفات زشت انسانی ادامه می دهد 🤮 در حالی که موفق به بازدارندگی پناهندگان از جستجوی حفاظت نمی شود، حتی اگر آنها در این منطقه بمیرند! – مصاحبه ملیسا دل بوسکه با رهبر گروه «دیگر هیچ مرگی وجود ندارد» درباره افزایش تکان دهنده مرگ‌های قابل پیشگیری ناشی از «بازدارندگی دو حزبی» بی‌رحمانه، پرهزینه و بی‌اثر! – همانطور که بی گناهان می میرند، “رسانه های جریان اصلی” یک “تعطیلات اخلاقی و اخلاقی” می گیرند! 🤯


pastedGraphic.png

اشتراک پولی شما باعث تفاوت در کرونیکل مرزی. از حمایت شما متش،

گزارش جدید مرگ و میر سرسام آور در ال پاسو، منطقه مرزی نیومکزیکو را نشان می دهد

برایس که گزارش سازمان غیرانتفاعی No More Deaths را رهبری می‌کرد، می‌گوید: «این واقعاً تکان‌دهنده است که چقدر نزدیک به کمک به بسیاری از مردم مردند.


در برنامه بخو،دpastedGraphic_2.png


pastedGraphic_3.png

تصویر از گزارش جدید. هر نقطه قرمز نشان دهنده یک زندگی از دست رفته است.

اشتراک گذاری

با ناپدید شدن راهروهای امن برای مهاجرت، افراد بیشتری با عبور از مرز ایالات متحده و مکزیک جان خود را به خطر می اندازند. و افراد بیشتری می میرند. گزارش جدید سازمان غیرانتفاعی No More Deaths، همراه با نقشه و پایگاه داده قابل جستجو، تعداد فزاینده مرگ و میر مهاجران در مرز نیومکزیکو و تگزاس غربی را مستند می کند. تاکنون تحقیقات زیادی در مورد مرگ و میر افرادی که از این بخش از مرز مهاجرت می کنند، انجام نشده است. این پروژه توسط برایس، یک داوطلب No More Deaths (که خواست از نام خانوادگی او استفاده نکنیم زیرا راست افراطی اخیراً این گروه را هدف قرار داده است) رهبری می شد. او به همراه چندین نفر دیگر جامع ترین پایگاه داده تا به امروز را در مورد مرگ و میر در بخش ال پاسو مرزب، ایجاد کرده اند که شامل نیومکزیکو و دو شهرستان در تگزاس، ال پاسو و هادسپت می شود. این گزارش 15 سال از 2008 تا 2023 را پوشش می دهد و بسیاری از روندهای نگران کننده را نشان می دهد، از جمله تسریع مرگ و میر که با “پیشگیری از طریق بازدارندگی” همراه بوده است، استراتژی ،ت ایالات متحده که در دهه 1990 برای سوق دادن مهاجران به گذرگاه های دورافتاده تر و خطرناک تر اجرا شد. این استراتژی اکنون به چیزی غم انگیزتر تبدیل شده است زیرا مردم، به طور فزاینده ای ،ن و کودکان، از دسترسی به پناهندگی منع می شوند و در آستانه شهرها و شهرک های آمریکا می میرند. در این پرسش و پاسخ، برایس درباره مستندسازی این مرگ‌ها و اکتشافاتی صحبت می‌کند که او را در تهیه این گزارش جدید شوکه و عصب، کرده است.

چرا این بخش خاص از مرز در نیومکزیکو و تگزاس دور غربی را مطالعه کردید؟

چند سال پیش، چند نفر از ما شروع کردیم به آنچه در نیومکزیکو اتفاق می‌افتد، و اینکه آیا نیازی به کمک‌های بشردوستانه در آنجا وجود دارد یا خیر، فقط به این دلیل که واقعاً چیزی نشنیده بودیم، اما تصور می‌کردیم که حتماً چیزی در آنجا اتفاق می‌افتد. به سرعت متوجه شدیم که اطلاعات زیادی در مورد این منطقه وجود ندارد. بنابراین من شروع به انجام درخواست های ثبت عمومی کردم. و خیلی سریع، فقط با اولین دسته از داده ها، ما حدود 20 مورد مرگ را برای سال 2022 دریافت کردیم. ما به برخی از آن مکان ها رفتیم تا ببینیم آیا مسیرهایی را می بینیم یا خیر. و در حالی که ما در حال بررسی برخی از این مکان‌ها بودیم، بقایای انسان را دقیقاً روبروی یک قبرستان و حدود 50 فوت از جاده اصلی در پارک سانلند (نیومکزیکو) پیدا کردیم. جای دورافتاده ای نبود. درست در شهر بود. بنابراین ما شروع به نگاه ، به صفحه رسانه اجتماعی سازمان آتش نش، Sunland Park کردیم و به سرعت متوجه شدیم که اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است. و سپس سال 2023 به این سال مرگبار برای این منطقه تبدیل شد.

تکان دهنده است که یک مرده را دقیقاً در وسط پارک سانلند پیدا کردید. میشه در مورد این شخص بیشتر توضیح بدید؟ آیا آنها شناسایی شدند؟ چه مدت آن شخص آنجا بود؟ و چگونه ممکن است افرادی که در آنجا زندگی می کنند از دست داده باشند؟

او بعداً به ،وان مردی از کلمبیا شناخته شد. (نام او یوهان اوروزکو مارتینز، 36 ساله بود.) او چند روزی بود که آنجا بود. شوخی ندارم وقتی می‌گویم او دقیقاً روبروی قبرستان کاج یادبود و نزدیک شانه جاده بود. ماشین‌های زیادی در این جاده حرکت می‌کنند، اما من فکر می‌کنم مردم معمولاً به سمت قبرستان نگاه می‌کنند، و حدس می‌زنم که او را ندیده‌اند، زیرا به سمت دیگری نگاه می‌کنند. او در دهه 30 زندگی خود بود و از بسیاری از مردان جو، که برای مثال در حال عبور از ج، آریزونا می بینید، بسیار مسن تر بود.

دو یافته ای که واقعاً از گزارش شما برای من متمایز است، تعداد زن، است که مرده اند، و اینکه چگونه مردم به طور فزاینده ای در محدوده شهر و نه فقط در مناطق دورافتاده که دسترسی به آنها سخت است، می میرند. منظورم این است که شما یک نفر را در وسط پارک سانلند پیدا کردید. به نظر شما چه خبر است؟

پویایی مهاجرت پیچیده است. اما یک چیز که کاملاً واضح به نظر می رسد این است که سیاست های پناهندگی در چند سال گذشته منجر به افزایش برخی از این مرگ و میرها شده است، فقط به دلیل تلاش افرادی که برای گرفتن پناهندگی تلاش می کنند و یا با اندازه گیری یا برگشت از آنها جلوگیری می شود. و بعد احساس می کنند که چاره ای جز عبور از بیابان ندارند. بسیاری از افرادی که در حال عبور هستند مسن تر هستند، آنها زن هستند، آنها افرادی هستند که مشکلات سلامتی دارند. ما دریافتیم که جمعیت شناسی در بخش ال پاسو بسیار متفاوت از ج، آریزونا بود، به طوری که افراد مسن تر بودند و بیش از 50 درصد از مرگ و میرها در سال 2023 مربوط به ،ن بود که غیرعادی است.

pastedGraphic_4.pngمش، شد

چه زم، مرگ و میر شروع به افزایش کرد؟ و آیا نظامی‌سازی روزافزون مرز و عملیات ستاره تنها در ال پاسو به این مرگ‌ها کمک کرده است؟

تا سال 2015 مرگ و میر در این منطقه بسیار کم بود. اما به خصوص از سال 2018، مرگ و میرها هر سال افزایش یافته است. ما در نیومکزیکو بودیم و سربازان عملیات ستاره تنها را تماشا می‌کردیم که یک حصار سیم خاردار بین نیومکزیکو و ال پاسو در منطقه‌ای که افراد زیادی از آن عبور می‌کنند، نصب ،د. بنابراین هنگامی که در ایالات متحده هستید، حتی عبور از سمت نیومکزیکو به تگزاس مرگبارتر شده است. و می تو،د گارد ملی را در ال پاسو ببینید که در حال گشت زنی و عقب راندن مردم است. هرچه اجرای بیشتر باشد، مرگ و میر بیشتر می شود. در ال پاسو، چیزی وجود دارد که من آن را “خندق” می نامم، زیرا اگر مردم از دیوار مرزی بالا بروند، یک کانال آبیاری درست در سمت دیگر وجود دارد که گاهی اوقات می تواند بسیار سریع حرکت کند. پس از آن بزرگراه های متعدد و کانال های بیشتری وجود دارد. بنابراین اگر ،ی توسط گشت مرزی یا عملیات ستاره تنها تعقیب شود، موانع مرگبار متعددی وجود دارد.

در سال 2022 یک دوره دو هفته ای وجود داشت که 15 نفر یکی پس از دیگری در کانال ها جان خود را از دست دادند. این در فصل آبیاری در ال پاسو بود. آب از یک م،ن در نیومکزیکو به کانال ها و رودخانه رها می شود تا زمین های کشاورزی را در شرق ال پاسو آبیاری کند. وقتی این اتفاق می افتد، آب می تواند حدود 20 مایل در ساعت حرکت کند. تا زم، که ،ی شما را به طور فیزیکی نجات ندهد، پس از افتادن شما راهی برای خارج شدن از آن وجود ندارد. من یک پخش خبری را در ال پاسو تماشا کردم که در آن آنها اعلامیه خدمات عمومی را درباره مرگ و میر ناشی از غرق شدن در ال پاسو اعلام ،د و گفتند: “فصل آبیاری اینجاست. از کانال ها دور باشید، مراقب غرق شدن باشید.» اما اگر همه گزارش های کالبد شکافی را بخو،د، تقریباً همه مهاجران در حال مرگ هستند. از آنجایی که پزشک تشخیص نمی دهد که آیا این یک مرگ ناشی از مهاجرت است یا خیر، شما در نهایت این آمار عجیب و غریب را در مورد افزایش مرگ و میر ناشی از غرق شدن در ال پاسو دریافت می کنید. و بنابراین آنها این پیام های ایمنی عمومی را به سمت ،نان ال پاسو که در واقع در خطر بسیار کمی غرق شدن هستند، هدایت می کنند. و افرادی که در خطر غرق شدن هستند، مهاجران، هیچ اطلاعی ندارند.

آیا شما هم افزایش مرگ و میر کودکان را مشاهده کردید؟

قطعا بله. در سال 2018، دو کودک هشت ساله گواتمالایی جان باختند. تعداد زیادی از نوجوانان در حال عبور از دیوار مرزی هستند که می میرند، بسیاری از آنها در خود شهر ال پاسو غرق می شوند. به ،وان مثال، یک مرد روسی و دختر نوجوانش بودند که هر دو در یک کانال افتادند و غرق شدند. آنها از ماموران مرزب، فرار می ،د. من معتقدم این اتفاق در سال 2021 رخ داد. ما شاهد مرگ و میر کمتر جوانان در نیومکزیکو بودیم.

شما همچنین دریافتید که گمرک و حفاظت از مرز به میزان قابل توجهی مرگ و میر مربوط به اجرای قانون را کم شمار می کند. آیا می تو،د در مورد این یافته صحبت کنید؟

CBP قرار است مرگ و میر مهاجران و مرگ های مربوط به اجرای CBP را پیگیری کند، اما ما متوجه شدیم که آژانس به شدت آنها را کم شماری می کند. اسناد زیادی در گذشته وجود داشته است که در مورد این واقعیت صحبت می کنند، اما تعداد زیادی از این تعداد کم وجود نداشته است. جدای از داده های آریزونا که دفتر معاینه پزشکی و مرزهای انس، شهرستان پیما گزارش کرده است. به ،وان مثال، در یک سال ما 39 مورد مرگ را پیدا کردیم، در حالی که CBP تنها 10 مرگ را گزارش کرد.

ما به گزارش‌های بازپرس نگاه کردیم و بنابراین توانستیم روایت‌ها را بخو،م و شرایط مربوط به مرگ‌ها را بیاموزیم. ما توانستیم ببینیم که آیا فردی توسط گشت مرزی، چه با پای پیاده یا با وسیله نقلیه تعقیب شده است، یا اینکه آیا در بازداشتگاه مرزب، جان باخته است. ما متوجه شدیم که گشت مرزی سعی کرده است برخی از این مرگ‌ها را نادیده بگیرد.

ما دریافتیم که 15 درصد از کل مرگ و میر مهاجران در بخش ال پاسو مستقیماً توسط گشت مرزی به دلیل تعقیب و گریز یا استفاده از زور، همچنین به دلیل مرگ در بازداشتگاه یا سقوط از دیوار مرزی ایجاد شده است. Humane Borders مرگ و میر مربوط به اجرای گشت مرزی را ردیابی نمی کند. بنابراین این اولین موردی است که من از آن آگاه هستم، جایی که ما می‌تو،م تعداد کم‌شماری CBP از مرگ‌های مربوط به گشت مرزی را مح،ه کنیم.

برای مثال، برای سال 2022، ما 16 مرگ را پیدا کردیم که باید توسط CBP به ،وان مرگ های مرتبط با CBP گزارش می شد. CBP تنها شش مورد از این مرگ ها را گزارش کرده بود. از 16 موردی که ما پیدا کردیم، فکر می‌کنم هنوز شمارش کم است، زیرا در بسیاری از گزارش‌های تحقیقی از زبان مبهم یا منفعلانه‌ای درباره فردی که «به داخل کانال می‌پرد» استفاده می‌شود. بنابراین شما نمی د،د که آیا آن شخص واقعا تعقیب شده است یا خیر. بنابراین ما فقط مواردی را درج کردیم که خیلی صریح است.

چه چیزی شما را در کار روی این گزارش شگفت زده کرد؟

این واقعاً تکان دهنده است که چقدر نزدیک به کمک افراد زیادی مردند. من به ج، آریزونا عادت کرده ام، جایی که زمین و مسیرهای پیاده روی بسیار دور هستند. اما ما افرادی را دیدیم که در آن سوی خیابان گورستان می میرند، افرادی که در یک پیاده روی کوتاه از فروشگاه Dollar General می میرند. ما در چند دهه گذشته این روایت از “پیشگیری از طریق بازدارندگی” را داشته ایم، که مردم را از شهرها دور کرده و به مناطق دورافتاده ای که در آن بیشتر مستعد مرگ بر اثر قرار گرفتن در معرض گرما یا چیز دیگری هستند، رفته است. اما اکنون مرز تا حدی نظامی شده است که حتی پارک سانلند، این حومه ال پاسو، می تواند به اندازه وسط ناکجاآباد در ج، آریزونا مرگبار باشد.

به ،وان مثال، ژوئن گذشته، حدود 40 درصد بیشتر از کل ایالت آریزونا در شهرستان دونا آنا در نیومکزیکو جان خود را از دست دادند. بیشتر این مرگ و میرها در نزدیکی بزرگراه یا نزدیک یک شهر بوده است. این یک پویایی است که واقعاً مطالعه نشده است. و این واقعیت که سال‌ها بدون اینکه ،ی متوجه شود اتفاق می‌افتد واقعاً ترسناک است.

کرونیکل مرزی را به اشتراک بگذارید

با این یافته ها، آیا No More Deaths و دیگر گروه های بشردوستانه برای انجام عملیات جستجو و نجات و ریزش آب در این منطقه بسیج می شوند؟

مانند تگزاس، بسیاری از زمین‌های نیومکزیکو که مردم در آن جان خود را از دست می‌دهند، زمین‌های خصوصی است، بنابراین دسترسی به آن برای گروه‌های بشردوستانه دشوار است.

ما در سال گذشته تقریباً ماهی یک بار به آنجا می رفتیم تا بتو،م حمایتی را سازماندهی کنیم. گروهی هستند که هنوز نامی ندارند و ما شروع به کار با آنها کرده‌ایم، که در حال تخلیه آب در برخی از این مناطق هستند. گروه دیگری از ج، آریزونا وجود دارد که برای جستجوی بقایای بقایای بیابان به نیومکزیکو نقل مکان کرده اند.

امیدواریم این خبر منتشر شود و دیگران برای کمک به آن بپیوندند. ما مقداری پول برای کمک به گروه هایی داریم که در حال تشکیل هستند. ما واقعا امیدواریم که گروه هایی برای جستجو و نجات و خاموش ، آب به تنهایی تشکیل شوند. زیرا در حال حاضر، اگر به ،وان مهاجر با 911 تماس بگیرید، تنها بازی Border Patrol در شهر است. و مرزب، سابقه وحشتناکی در کمک به هر ،ی دارد.

برای مشارکت، ،ب اطلاعات بیشتر یا حمایت از تلاش‌های بشردوستانه، با No More Deaths تماس بگیرید اینجا.

منبع: https://immigrationcourtside.com/2024/04/10/%E2%98%A0%EF%B8%8F-%E2%9A%B0%EF%B8%8F-deadly-bipartisan-border-policies-continue-to-take-an-،-human-toll-%F0%9F%A4%AE-while-failing-to-deter-refugees-from-seeking-protection-even/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.