درخواست برای تعیین دستمزد غالب و درخواست گواهینامه کار دائم – خواهر و برادر یا دوقلو؟

توسط سایروس دی. مهتا و کیتلین با،*

پروسه کارفرما برای حمایت از یک کارمند غیر شهروند برای صدور گواهینامه کار دائمی طول، و پیچیده است. اولین مرحله در فرآیند تشکیل فرم ETA 9089، درخواست گواهینامه کار دائمی، که به ،وان PERM نیز شناخته می شود، ارسال فرم ETA 9141، درخواست تعیین دستمزد غالب است. حدود 6 ماه طول می کشد تا مرکز ملی دستمزد غالب، تعیین دستمزد غالب را صادر کند. تنها پس از تعیین دستمزد رایج، و انجام استخدام، است که کارفرما می تواند فرم 9089 را که 9 ماه تا یک سال طول می کشد تا گواهی کار صادر شود، ارسال کند.

پر ، فرم 9089 تاریخ اولویت را تعیین می‌کند، که تعیین می‌کند فرد غیرشهروند در چه ،متی در صف اولویت دوم مبتنی بر استخدام (EB-2) یا سومین بر اساس اشتغال (EB-3) قرار دارد. بایگ، فرم 9089 همچنین می‌تواند مبنای قانونی برای درخواست تمدید H-1B بیش از محدودیت شش ساله فراهم کند، اگر یک سال قبل از سال ششم تحت بخش 106 (c) رقابت‌پذیری آمریکا در 21 ثبت شود.خیابان قانون قرن.

از آنجایی که فرم 9141 برای اطمینان از اینکه فرم 9089 را می توان در اسرع وقت تشکیل داد، ضروری است، مرکز ملی دستمزد رایج شروع به صدور درخواست های اطلاعات (RFI) پس از ثبت فرم 9141 برای درخواست تعیین دستمزد رایج کرده است. پتانسیل به تاخیر انداختن بیشتر فرآیند کلی صدور گواهینامه کار.

در فرم 9141، موقعیت و ا،امات باید به طور دقیق ارائه شود تا مرکز ملی دستمزد غالب (NPWC) بتواند تعیین دستمزد رایج من، را صادر کند. به ،وان مثال، اگر موقعیت به مسافرت نیاز دارد، این نیز باید در فرم 9141 مشخص شود. از 1 ژوئن 2023، فرم 9141 به فرم جدید 9089 پیوند می‌یابد و به طور خودکار فیلدهای خاصی را در فرم درخواست PERM پر می‌کند. برخی از اطلاعات فرم 9141، مانند شرح موقعیت پیشنهادی و ا،امات آن، فقط در فرم 9141 باقی می ماند.

تمرین‌کنندگان پس از پر ، فرم 9141 درخواست اطلاعات (RFI) را دریافت کرده‌اند که از کارفرما درخواست می‌کند به سؤال مورد نیاز سفر با جزئیات بیشتری پاسخ دهد. این امر می تواند تأخیرهای بیشتری را در صدور تعیین دستمزد رایج بیافزاید، که حدود شش ماه طول می کشد، که به ،ه خود منجر به تاخیر در تکمیل فرم 9089 می شود. وظایف کاری؟” اگر پاسخ به این سوال “بله” باشد، کارفرما باید تحت سوال Fd3 باشد. برای “ارائه موقعیت جغرافیایی و تعداد دفعات سفر”

اگر موقعیت به سفر نیاز دارد، Fd3 را بپرسید. باید تا حد امکان به طور خاص پاسخ داده شود. اگر این موقعیت مست،م سفر ماهیانه یک بار در داخل کشور برای ملاقات با مشتریان است، کارفرما باید طبق Fd3 مشخص کند که این موقعیت مست،م سفر ماهانه یک بار به ایالات متحده برای ملاقات با مشتریان است. اگر چنین جزئیاتی در فرم 9141 ارائه نشده باشد، و در عوض، پاسخ «مسافرت گاه به گاه لازم است» است، NPWC یک RFI صادر می کند و جزئیات خاصی را که در مثال زیر از طرف مشتری دریافت کرده ایم، درخواست می کند:

مورد Fd3a بیان می کند: «سفر مکرر لازم است. لطفاً توضیح دهید که آیا این شغل نیاز به سفرهای داخلی یا بین‌المللی دارد و تعداد دفعات آن سفر. پاسخ شما همچنین باید تأیید کند که NPWC اجازه دارد فرم ETA-9141 شما را با اطلاعاتی که در پاسخ خود ارائه می‌دهید تصحیح کند.

به کارفرما این انتخاب داده می شود که مستقیماً به RFI در سیستم FLAG یا از طریق پست الکترونیکی پاسخ دهد. کارفرما باید ظرف 7 روز پاسخ دهد. همچنین به کارفرما حق انتخاب داده می شود که انصراف دهد و دوباره درخواست دهد.

در مورد «کارمندان سرگردان»، یادداشت کشاورز باربارا در سال 1994 بیان می‌کند که دفتر اصلی یا دفتر مرکزی (HQ) کارفرما باید به‌،وان محل کار مشخص شود، زم، که یک فرصت شغلی مست،م کار ذینفع در مکان‌های مختلف در سراسر ایالات متحده است که نمی‌تواند کار کند. پیش بینی شده است. حتی با کارمندان سرگردان، کارفرما تمایل دارد به Fd3 پاسخ «بله» بدهد، که می‌پرسد «آیا برای انجام وظایف شغلی سفر لازم است؟» سپس، تحت Fd3.a. در جایی که از کارفرما خواسته می شود “موقعیت جغرافیایی و تعداد دفعات سفر را ارائه دهد” کارفرما تمایل دارد مطابق با یادداشت کشاورز باربارا به این صورت پاسخ دهد: “باید مایل به نقل مکان و کار در هر نقطه ای از ایالات متحده باشد.”

اخیراً، NPWC در مورد این پاسخ نیز یک RFI صادر کرده است که در آن آمده است:

مورد Fd3 بیان می کند “بله”، و مورد Fd3a بیان می کند که متقاضی “باید مایل به نقل مکان و کار در هر نقطه ای از ایالات متحده باشد”

لطفا تعداد دفعات آن سفر را مشخص کنید.

با این حال، این پاسخ به سفر مربوط نمی شود زیرا در حال حاضر فراو، سفر مشخص است. این موقعیت، به جای نیاز به سفر، مست،م آن است که کارمند مایل به نقل مکان و کار در هر مک، باشد.

در کنفرانس بهار AILA 2024 در واشنگتن دی سی در 22 مارس 2024، لیندسی بالدوین، مدیر مرکز ملی دستمزد غالب، توضیح داد که DOL بیشتر به دانستن در مورد سفر در فرم 9141 علاقه مند است تا مکان های شغلی پیش بینی نشده تحت یادداشت باربارا کشاورز. او همچنین گفت که اطلاعات فرم 9141 لازم نیست با همه آنچه در فرم 9089 است مطابقت داشته باشد، و پیشنهاد کرد که فرم 9141 و فرم 9089 ممکن است خواهر و برادر باشند اما دوقلو نیستند!

با توجه به اینکه اطلاعات فرم 9141 به فرم 9089 پیوند دارد، اگر کارفرما به سؤال Fd3 که سفر را برای موقعیتی که فقط به توانایی کار در مکان‌های پیش‌بینی‌نشده تحت یادداشت کشاورز باربارا نیاز دارد، «نه» پاسخ دهد، چطور؟ چگونه توانایی کار در کارگاه های پیش بینی نشده در فرم 9089 ثبت می شود؟ پاسخ “نه” ممکن است از RFI در مورد سفر جلوگیری کند. با این حال، اطلاعات فرم 9089 نیز باید با اطلاعات ارائه شده در آگهی ها مطابقت داشته باشد، که مست،م آن است که متقاضی کار مایل به نقل مکان و کار در هر نقطه از ایالات متحده باشد.

یکی از راه های اطمینان از اینکه نیاز به جابجایی به کارگاه های پیش بینی نشده وارد فرم 9089 می شود، پاسخ “بله” به Fb.1 است. در فرم 9089 – آیا کار در مناطق جغرافیایی غیر از آنچه در بخش F به شرح بالا مشخص شده است انجام می شود؟ سپس به Fc – سایر مناطق جغرافیایی قابل تعریف – با بیان «محل های کاری مختلف مانند دفتر مرکزی شرکت (درج آدرس) و سایر مکان های پیش بینی نشده در ایالات متحده پاسخ دهید. این بیشتر نشان می دهد که فرم 9141 و فرم 9089 خواهر و برادر هستند و دوقلو نیستند.

به منظور پاسخ به RFI و همچنین پاسخ به Fd3.a در فرم 9141 برای جلوگیری از RFI آینده، پاسخ پیشنهادی دیگری از سوی کارفرما ممکن است شامل پاسخ مثبت به سؤال سفر پس از مشورت با کارفرما در مورد دفعات پیش‌بینی شده جابجایی باشد. یک مثال به شرح زیر است:

باید مایل به نقل مکان و کار در هر نقطه از ایالات متحده باشد. سفر در زمینه جابجایی ممکن است حداقل یک یا دو بار در سال بر اساس نیاز مشتریان مورد نیاز باشد.

با این حال، خانم بالدوین تاکید کرد که هنگام پاسخ به RFI در مورد سفر، کارفرما باید مشخص کند:

  • چه سفر محلی باشد چه بین المللی

  • تعداد دفعات سفر چقدر است؟ – یک یا دو بار در سال یا بیشتر («سفرهای گاه به گاه» را نشان ندهید زیرا ذهنی است)

  • ماهیت سفر چیست؟ برای جلسات است یا برای انجام وظایف سمت؟

اگر کارفرما با چنین مشخصاتی به RFI پاسخ ندهد، صدور فرم 9141 با تأخیر بیشتری همراه خواهد بود.

فرآیند صدور گواهینامه کار هم سخت و هم پیچیده بوده است. روند اخیر RFIهایی که در زمینه سفر برای تعیین دستمزد غالب صادر می شوند، پیچیدگی و سردرگمی بیشتری را به این فرآیند اضافه کرده است. نویسندگان تنها پاسخ‌های پیشنهادی را به RFIها و نحوه تکمیل بخش سفر در فرم 9141 و بخش‌های مرتبط در فرم 9089 ارائه می‌کنند. آنها هیچ تضمینی مبنی بر موافقت DOL با این پاسخ‌های پیشنهادی ارائه نمی‌کنند.

*Kaitlyn Box یکی از همکاران ارشد Cyrus D. Mehta & Partners PLLC است.

(این وبلاگ فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و نباید به ،وان جایگزینی برای مشاوره حقوقی به آن اعتماد کرد).

منبع: https://blog.cyrusmehta.com/2024/03/the-application-for-prevailing-wage-determination-and-the-application-for-permanent-labor-certification-siblings-or-twins.html

افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.