به روز رسانی USCIS فرم N-400، درخواست برای تابعیت – موسسه حقوقی مورتی

18 آوریل 2024

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اخیراً اعلام کرد که هر تبعه خارجی که اکنون درخواست تابعیت (فرم N-400) را ارائه می دهد، می تواند بدون مراجعه به اداره تامین اجتماعی، یک شماره اصلی یا جایگزینی برای تامین اجتماعی (SSN) یا کارت درخواست کند. SSA) دفتر. علاوه بر این، فرم N-400 و دفترچه راهنمای سیاست USCIS به روز شده اند تا گزینه ،ت سوم، “X” را که به ،وان “هویت ،تی دیگر” تعریف شده است را در بر گیرد.

درخواست به روز رس، تامین اجتماعی

از 1 آوریل 2024، یک تبعه خارجی که درخواست N-400 را ارائه می کند، می تواند یک کارت تامین اجتماعی اصلی یا جایگزین را درخواست کند. اگر این گزینه در N-400 انتخاب شود، وضعیت مهاجرت متقاضی نیز با SSA به‌روزرس، می‌شود، بدون اینکه نیازی به مراجعه به دفتر SSA باشد. با این حال، SSA ممکن است در صورت نیاز اطلاعات بیشتری را درخواست کند.

گزینه ،ت سوم در دسترس است

فرم اصلاح شده N-400 اکنون “X” را به ،وان گزینه ،ت سوم ارائه می دهد. بعلاوه، اگر متقاضی با استفاده از نسخه قبلی N-400 پرونده کند و درخواست هنوز در حال بررسی است، این امکان برای متقاضی وجود دارد که USCIS را از تمایل به تغییر ،ت فهرست شده در N-400 در انتظار به “X” مطلع کند. ” جزئیات به روز رس، N-400 در حال انتظار در وب سایت USCIS موجود است.

USCIS خاطرنشان می کند که انتخاب گزینه ،ت “X” در فرم N-400 ممکن است متقاضی را م،م کند که برای دریافت کارت تامین اجتماعی به دفتر SSA مراجعه کند یا وضعیت شهروندی فرد را به روز کند.

نتیجه

USCIS به اصلاح اشکال مختلف ادامه می دهد تا آنها را کاربردی تر و فراگیرتر کند. آ،ین به روز رس، فرآیند N-400 باید شهروندان آمریکایی تازه سوگند خورده را از مشکل مراجعه به SSA برای به روز رس، اطلاعات تامین اجتماعی خود پس از تایید درخواست های شهروندی نجات دهد.

حق نشر © 2024، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است

منبع: https://www.murthy.com/2024/04/18/uscis-updates-form-n-400-application-for-naturalization/