👩🏾‍🎓دانشگاه جورجتاون دانشجویان بدون مدرک را جشن می گیرد! – immigrationcourtside.com

آدینا آپلبام
آدینا آپلبام
مدیر آزمایشگاه تاثیر مهاجرت
ائتلاف CAIR
عضو منشور، NDPA
ع،: “30 زیر 30” از فوربس

NDPA Superstar 🌟 Adina Appelbaum در Linkedin می نویسد:

با تشکر از فرصتی که برای حمایت از دانشجویان غیرمجاز در دانشگاه جورج تاون امشب در مورد گزینه های کارآفرینی که به ،وان بخشی از ماه UndocuHoya جورج تاون در دسترس است، بیاموزند.

به ،وان یک مرکز حقوقی دانشگاه جورج تاون و دانشکده سیاست عمومی دانشگاه جورج تاون مک کورت فارغ التحصیلان، باعث افتخار بود که به این دانشجویان باهوش در مورد نحوه هدایت قو،ن مهاجرت، تجارت، امور مالی و سیستم های مالیاتی آموزش دهم تا بتوانند با فرصت هایی که از طریق کارآفرینی در اختیارشان قرار می گیرد، از نظر مالی توانمندتر شوند.

کاش همه دانشگاه ها از دانشجویان بی مدرک خود تجلیل می ،د و افرادی مانند آنها داشتند جنیفر آ. کرواک، دکتری. حمایت از آنها، مانند جورج تاون.

با شروع آموزش، صحبت در مورد پدربزرگ و مادربزرگم که بدون هیچ چیز به این کشور آمدند و با راه اندازی مغازه های آب نبات، ، و مواد غذایی کوچک در جورج تاون زنده ماندند، غیرواقعی بود.

اگر آنها امروز مهاجر بودند، بدون مدرک در نظر گرفته می شدند – قو،ن مهاجرت در آن زمان وجود نداشت که آنها را چنین بر،بی می زد.

هشتگ

#UndocuHoya

هشتگ

#جورجتاون

هشتگ

#هویا ،سا

هشتگ

#دانشگاه جورج تاون

هشتگ

#جورجتاون فارغ التحصیلان

هشتگ

#جورجتاونالومنا

******************************

با تشکر، آدینا، برای ارسال این و برای کمک به تخصص خود را به این برنامه.

مفت،یم که بخشی از انجمن جورج تاون U هستم!

“اگر آنها امروز مهاجر بودند، بدون مدرک در نظر گرفته می شدند – فقط قو،ن مهاجرت در آن زمان وجود نداشت که آنها را چنین بر،بی می زد.”

برای بسیاری از ما بسیار صادق است! ما به ،وان یک ملت چه زود تاریخ و میراث مهاجران خود را فراموش می کنیم!

🇺🇸 زمان مقرر برای همیشه!

PWS

24-19-04

مربوط

منبع: https://immigrationcourtside.com/2024/04/19/%F0%9F%91%A9%F0%9F%8F%BE%F0%9F%8E%93georgetown-university-cele،tes-undo،ented-students/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس. پروژه pura vista / عکاسی mykals / becki owens x hewn در weathered.