داستان موفقیت ویزا E-2: راه اندازی یک شرکت حسابداری در ایالات متحده


ما اخیراً به مشتری کمک کردیم تا ویزای سرمایه گذاری E-2 را با موفقیت دریافت کند تا یک شرکت حسابداری در ایالات متحده تأسیس کند. در اینجا مروری کوتاه بر فرآیند و مراحل مربوط به آن است.

هدف مشتری و راه اندازی اولیه

مشتری ما، یک حسابدار باتجربه، قصد داشت با راه اندازی یک شرکت جدید در ایالات متحده، حرفه خود را گسترش دهد تا از درخواست ویزای E-2 خود پشتیب، کند، آنها شرکتی را در ایالات متحده تشکیل دادند و در مرحله راه اندازی آن سرمایه گذاری ،د. این سرمایه‌گذاری هزینه‌های ضروری مانند ادغام ،ب‌وکار، مجوز حرفه‌ای، اجاره دفتر، نرم‌افزار تجاری، و هزینه‌های عملیاتی اولیه از جمله آب و برق و بیمه را پوشش می‌دهد.

درخواست ویزای E-2 و مصاحبه

پس از راه اندازی ،ب و کار، درخواست ویزای E-2 را تهیه و به کنسولگری ایالات متحده در تورنتو ارسال کردیم. این برنامه سرمایه گذاری مشتری و برنامه آنها برای مدیریت و رشد شرکت جدید را برجسته می کند. پس از درخواست، مشتری ما در یک مصاحبه حضوری ویزای شرکت کرد که در آن برنامه تجاری و جزئیات سرمایه گذاری خود را با موفقیت نشان دادند.

تایید ویزا و ثبت نام تجاری

کنسولگری درخواست را تأیید کرد و برای مشتری ما ویزای پنج ساله E-2 صادر شد. علاوه بر این، شرکت آمریکایی مشتری تحت برنامه ویزای E کانادا به ثبت رسید و این شرکت را قادر می‌سازد تا در صورت نیاز از شهروندان کانادایی بیشتری برای ویزای E-2 حمایت کند.

این مورد بر اهمیت برنامه ریزی دقیق و ارتباط شفاف در اخذ موفقیت آمیز ویزای E-2 تاکید می کند. تلاش های مشتری ما برای ایجاد یک پایه محکم برای ،ب و کار خود در فرآیند تایید بسیار مهم بود. ما خوشحالیم که از آنها در دستیابی به هدفشان برای راه اندازی یک شرکت حسابداری ایالات متحده حمایت کرده ایم، و مشتاقانه منتظر کمک به دیگران با جاه طلبی های مشابه هستیم، بنابراین در تماس با ما دریغ نکنید.

منبع: https://berardiimmigrationlaw.com/e-2-visa-success-story-laun،g-a-u-s-accounting-firm/

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.