متقاضیان تنظیمی و نوجوانان نوجوان دستگیر شده را قفل کنید، یا مورد شکایت قرار بگیرید: “قانون لاکن رایلی” مجلس

در 7 مارس 2024، مجلس نمایندگان ایالات متحده به رهبری جمهوری خواهان “قانون لاکن رایلی”، HR 7511 را تصویب کرد. این لایحه به نام قرب، قتلی از جورجیا نامگذاری شد که “قاتل ادعایی” او، همانطور که لایحه او را توصیف می کند، نامگذاری شده بود. از ونزوئلا به ایالات متحده آزاد شد و قبلاً به دلیل رانندگی اسکوتر بدون گواهینامه (با کودکی که کلاه ایمنی به سر نداشت) و دزدی از مغازه دستگیر شده بود. این لایحه هدف اصلی خود را اینگونه توصیف می کند: «از وزیر امنیت داخلی بخواهد بیگانگ، را که در ایالات متحده متهم به سرقت شده اند، بازداشت کند».

شاید به دلیل اینکه قانون لیکن رایلی شانس کمی برای تصویب در سنا یا تبدیل شدن به قانون دارد، تحلیل عمومی کمی از جزئیات آن انجام شده است، اگرچه تصویب اولیه آن توسط مجلس نمایندگان توسط رسانه های بزرگی مانند نیویورک تایمز و CNN پوشش داده شد. حداقل یک بی،ه مطبوعاتی به درستی مشاهده کرده است که “بر اساس قانون لیکن رایلی، یک رویاپرداز که در یک وضعیت متخاصم زندگی می کند، می تواند به دلیل اینکه ،ی می گوید به آنها به یک جنایت کوچک مشکوک است، تحت بازداشت نامحدود قرار می گیرد.” با این حال، همانطور که معلوم است، برخی از جزئیات حتی بدتر از آن چیزی است که بی،ه مطبوعاتی نشان می دهد.

متن قانون لیکن رایلی یک بند جدید (1) (E) را به فهرست افرادی که در جریان رسیدگی به ا،اج در بند 236 (c) INA، § 1226 (c) 8 USC، تحت بازداشت اجباری قرار می‌گیرند، اضافه می‌کند که «هر بیگانه را پوشش می‌دهد. سازمان بهداشت جه، . . .

(i) طبق بند (6) (الف)، (6) (ج)، یا (7) بخش 212 (الف) غیر قابل قبول است، و
(ii) متهم است، دستگیر شده است، مجرم شناخته شده است، اعتراف به ارتکاب، یا اعتراف به ارتکاب اعمالی است که ،اصر اساسی هر دزدی، دزدی، دزدی، یا دزدی از مغازه را تشکیل می دهد.

HR 7511، § 3 (1). این مست،م این است که «وزیر امنیت داخلی باید برای یک بیگانه که در بند (1) (ه) توضیح داده شده است، یک بازداشت صادر کند و اگر بیگانه توسط مقامات فدرال، ایالتی یا محلی بازداشت نشده باشد، باید به طور مؤثر و سریع بازداشت شود. از بیگانه.» شناسه. § 3 (3). علاوه بر این، به شکایت های «دادستان کل یک ایالت، یا سایر افسران مجاز ایالتی» اجازه می دهد تا شکایت هایی را برای به چالش کشیدن آزادی بیگانگان در نقض ادعایی INA § 236 و بخش های مختلف دیگر قانون مربوط به مهاجرت، تنظیم کنند. شناسه. در § 4 (a.) – (f.).

واضح‌ترین مشکل این زبان جدید این است که همانطور که در بی،ه مطبوعاتی ذکر شده در بالا ذکر شد، نیازی به محکومیت نیست، فقط باید به خاطر جنایات مورد نظر «متهمت» یا «دستگیر» شود. بازداشت اجباری پس از دستگیری یا اتهامی که حتی نیازی به محکومیت ندارد به اندازه کافی بد خواهد بود اگر فقط در مورد افرادی اعمال شود که در غیر این صورت به طور منطقی انتظار می رود در جریان رسیدگی به ا،اج قرار گیرند، زیرا حتی آنها نیز طبق قانون اساسی حق دارند از مراحل قانونی رسیدگی کنند. قانون – و حداقل یک حادثه اخیر و بدنام وجود داشته است که یک پناهجو قبل از تبرئه شدن به جرمی جدی تر از دزدی از مغازه متهم شده است. اما به دلایلی که ممکن است کمتر واضح باشد، قانون لیکن رایلی حتی از این هم به میزان قابل توجهی فراتر می رود.

یکی از مشکلات، گستردگی دلایل عدم پذیرش است که همراه با هرگونه اتهام یا دستگیری برای سرقت، سرقت، سرقت یا دزدی از مغازه، موجب بازداشت اجباری می شود. اشاره به یکی «غیرقابل قبول طبق بند (6) (الف). . . از بخش 212(a)” هر ،ی را که بدون بازرسی وارد شده است، پوشش می دهد، حتی اگر از آن زمان، برای مثال، پناهندگی دریافت کرده باشد، حداقل همانطور که قانون توسط هیئت استیناف مهاجرت تفسیر شده است. INA § 212(a)(6)(A)(i) بیان می کند که «بیگانه ای که در ایالات متحده بدون پذیرش یا آزادی مشروط حضور دارد. . . غیرقابل قبول است»، و BIA در Matter of VX-، 26 I&N دسامبر 147 (BIA 2013) اعلام کرد که اعطای پناهندگی برای این اه، «پذیرش» نیست، و پناهندگان را مشمول دلایل عدم پذیرش می‌کند (اگرچه با این شرط که نمی توان آنها را ا،اج کرد مگر اینکه وضعیت پناهندگی آنها خاتمه یابد). این سناریو حداقل شباهت بسیار دور و ضعیفی به مواردی دارد که نویسندگان HR 7511 احتمالاً فکر می‌،د در صدد رسیدگی به آن‌ها هستند، اگرچه فکر یک پناهنده اجازه اقامت در ایالات متحده را برای مصونیت از آزار و شکنجه داده است. بازداشت اجباری به دلیل اتهامات احتمالی دروغین دزدی یا دزدی از مغازه، با این وجود وحشتناک است. اما دامنه دلایل عدم پذیرش HR 7511 حتی گسترده تر و عجیب تر از این است.

دلیل عدم پذیرش طبق INA § 212(a)(7)، که در مورد ا،امات اسنادی مانند داشتن ویزای مهاجرتی یا غیرمهاجرتی یا پاسپورت من، اعمال می شود، احتمالاً در قانون Laken Riley برای دستگیری افراد مشروط، به ،وان قاتل ادعایی لیکن رایلی گنجانده شده است. به ایالات متحده آزاد شده بود. در حالی که نویسندگان لایحه ممکن است ،، را که برای اولین بار با آزادی مشروط وارد ایالات متحده می شوند در نظر داشته باشند، با این حال، زبان این لایحه به اندازه کافی گسترده است تا ،، را که از آزادی مشروط برای ،وج و ورود مجدد به ایالات متحده استفاده می کنند در حالی که دارای محدودیت هستند، پوشش دهد. درخواست در حال انتظار برای مزایای مهاجرت، معمولاً درخواستی برای تطبیق وضعیت با اقامت دائم قانونی (دارنده گرین کارت). آنها نیز پس از بازگشت، از نظر فنی به دلیل نداشتن ویزای مهاجرت، تا زم، که درخواست آنها برای تعدیل وضعیت اعطا نشود، غیرقابل قبول خواهند بود، و بنابراین INA § 212(a)(7) دلیل عدم پذیرش است که تحت آن متهم می شوند. اگر در مراحل حذف قرار گیرد. بنابراین، بر اساس قانون لاکن رایلی، متقاضی تنظیم وضعیتی که با آزادی مشروط سفر می کند، و بعداً به اشتباه به اتهام سرقت یا دزدی از مغازه دستگیر یا دستگیر می شود، باید توسط مقامات مهاجرت تا پایان مراحل حذف بازداشت شود. اگر شماره ویزا از زمان ثبت درخواست تعدیل در دسترس نبود (چیزی که معمولاً به ،وان “عقب نشینی” شناخته می شود)، روند رسیدگی به طور بالقوه ممکن است سال ها طول بکشد تا زم، که یک شماره ویزا دوباره در دسترس قرار گیرد، و در تمام این مدت، دریاچه رایلی قانون بازداشت متقاضی تعدیل را ا،امی می کند.

مشکل دیگر ساختار قانون لاکن رایلی این است که در حالی که یک «محکومیت» بر اساس قانون مهاجرت تعریف شده است تا بسیاری از دادرسی های بزهکاری نوجوانان را حذف کند، همانطور که BIA در Matter of Devison، 22 I&N دسامبر 1362 (BIA 2000) توضیح داد. هیچ قانون موردی در مورد دستگیری یا اتهام وجود ندارد، و همچنین متن قانون لیکن رایلی شامل چنین حکاکی نیست. بنابراین، قانون لیکن رایلی ظاهراً حتی نوجو، را که به دزدی مغازه تحت رویه‌های بزهکاری نوجوانان متهم می‌شود، تحت بازداشت اجباری مهاجرت قرار می‌دهد، اگر آن نوجوان قبلاً بدون بازرسی وارد شده یا با آزادی مشروط سفر کرده باشد و هنوز اقامت دائم قانونی نداشته باشد.

بدتر میشود. اگر مقامات ایالتی در حین رسیدگی به یک اتهام جزئی، بازداشت متقاضی تعدیل متهم به دروغ یا دزد مغازه نوجوان را شایسته ندانستند، بخش 3(3) قانون لیکن رایلی موظف می‌شود که DHS “به طور مؤثر و سریع بیگانه را تحت نظر بگیرد. ” و اگر DHS این کار را انجام ندهد، طبق بخش 4 (ب) قانون لیکن رایلی، دادستان کل هر ایالتی که می تواند حداقل 100 دلار خسارت داشته باشد، می تواند از آنها «برای دریافت معافیت قضایی من،» شکایت کند. بنابراین تلاش DHS برای اینکه در اجرای این معیارهای بیش از حد گسترده تحت شرایط ناعادلانه تا حدودی معقول باشد، به سادگی منجر به دعوی قضایی و احتمالاً حکم دادگاه برای اجرای دقیق‌تر ا،امات خاص قانون لیکن رایلی می‌شود.

به نقل از سی ان ان، نماینده خود نویسنده در کنگره، جرولد ناد،، به نقل از سی ان ان، اقدامات جمهوری خواهان در ارائه قانون لیکن رایلی را به ،وان “بهره برداری از مرگ (لاکن رایلی) برای یک شیرین کاری حزبی” و “کنار هم گذاشتن قو،ن برای هدف قرار دادن مهاجران در کشور” توصیف کرد. سال انتخابات.» این توصیف دقیق به نظر می رسد. این قانون با عجله کنار هم قرار گرفته است تا از مرگ غم انگیز لیکن رایلی برای اه، حزبی سوء استفاده کند، ممکن است به توضیح اینکه چرا مجلس باید قانونی را تصویب کند که بازداشت نامحدود متقاضیان تعدیل متهم به دروغ و دزدان مغازه نوجوان را ا،امی می کند، کمک کند. اما توجیهش نمی کند.

منبع: https://blog.cyrusmehta.com/2024/04/lock-up-falsely-arrested-adjustment-applicants-and-teenage-s،plifters-or-be-sued-the-،uses-laken-riley-act.html

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.