از تأخیرهای USCIS ناامید هستید؟ چرا پرونده من اینقدر طول می کشد؟

تصاویر وبلاگ (2)

مهاجرت معمولاً یک موضوع حساس به زمان است و در بیشتر موارد، تأخیر در رسیدگی به دادخواست/برنامه شما به طور بالقوه می تواند منجر به از دست دادن شغل، محدودیت در سفرهای خارجی یا استرس آشکار شود که ممکن است بر زندگی شخصی یک مهاجر تأثیر بگذارد.

این موضوع فقط مختص مهاجران نیست، کارفرمایان ایالات متحده نیز ممکن است تحت تأثیر این تاخیرها قرار گیرند. بیایید با آن روبرو شویم، کارکنان شاد و بدون استرس، کارمندان مولد هستند.

متأسفانه تأخیرهای ناشی از USCIS کمکی نکرده است. میانگین زمان انتظار در مقایسه با سطوح قبل از همه گیری تقریباً دو برابر شده است. AILA گزارش می دهد که زمان پردازش در مقایسه از سال مالی 2017 تا سال مالی 2023 نشان می دهد که زمان پردازش برای همه درخواست های I-539 برای تغییر یا تمدید وضعیت از حدود افزایش یافته است. 2.8 ماه تا 6.2 ماه. در موارد برنامه‌های خانوادگی I-485، زمان پردازش افزایش یافت 7.8 ماه تا 12.5 ماه، و میانگین زمان درخواست I-90 برای تمدید گرین کارت به حدا،ر رسیده است 14 ماه.

عوامل زیادی در کاهش سرعت پردازش نقش داشته اند، از جمله تغییرات متعدد در سیاست های اداری، پردازش ناکارآمد، همه گیری COVID-19، و صرفاً به دلیل کمبود کارکنان USCIS.

یک گام در مسیر درست.

USCIS تأخیر در قضاوت و رسیدگی را پذیرفته است و متعهد به استخدام داوران بیشتر و بهبود فناوری است که به انتقال سریعتر پرونده ها کمک می کند. USCIS همچنین در صورت امکان شروع به استفاده مجدد از اثر انگشت های گرفته شده قبلی کرده است و چندین گام (حداقل روی کاغذ) برای کمک به سرعت بخشیدن به رسیدگی به پرونده ها برداشته است.

در حالی که ،ت تصمیم گرفته است با این تغییرات پیش برود، این تغییرات فوری نخواهد بود. تا زم، که آژانس به عقب ماندگی عظیم آنها برسد، ما به تأخیر ادامه خواهیم داد.

ما درک می کنیم که چه اتفاقی می افتد، اما متقاضیان و کارفرمایان چه کاری می توانند انجام دهند؟

یکی از مهمترین کارهایی که افراد و کارفرمایان می توانند انجام دهند این است که اطمینان حاصل کنند که تا آ،ین لحظه قبل از تشکیل پرونده منتظر نمانند. برنامه ریزی مهاجرت یکی از اجزای اصلی هر پرونده مهاجرتی است و شما باید این موضوع را با وکیل خود در میان بگذارید. می تو،د مراحل زیر را انجام دهید:

  • درخواست خود را با Premium Processing (برای دادخواست هایی که خدمات در دسترس است) ارسال کنید.
  • اگر درخواست شما بیش از حد طول، شد، درخواست خدمات را با USCIS ارسال کنید.
  • با وکیل خود بررسی کنید که آیا پرونده شما واجد شرایط رسیدگی سریع است.
  • درخواست های تمدید فایل 6 ماه قبل از انقضا.

در اینجا در اداره مهاجرت پولاک، ما به خود افتخار می کنیم که اقدامات پیشگیرانه ای انجام می دهیم تا در صورت امکان از تاخیر جلوگیری کنیم. این شامل حصول اطمینان از این است که همه دادخواست های ثبت شده دارای تمام اسناد مورد نیاز هستند، به طوری که از تاخیرهای ناشی از درخواست برای اثبات (“RFEs”) جلوگیری شود. در حالی که هیچ وکیلی نمی تواند تضمین کند که شما RFE دریافت نمی کنید، بر اساس تجربه ما، یک برنامه به درستی ثبت شده قطعا به کاهش تعداد RFE های دریافتی کمک می کند.

به غیر از ارسال یک درخواست خوب آماده شده، اداره مهاجرت پولاک می تواند در موارد زیر نیز کمک کند:

  • درخواست رسیدگی سریع برای مواردی که واجد شرایط خدمات هستند.
  • ارسال به موقع درخواست های خدمات با USCIS در مواردی که تاخیر وجود دارد.
  • تسلیم درخواست بازپرس برای بررسی علت طول، شدن پرونده شما. و
  • در موارد بسیار شدید و نادر، طرح دعوی قضایی برای وادار ، USCIS به اقدام در مورد پرونده شما.

اگر تحت تأثیر تأخیرهای USCIS قرار گرفته اید و می خواهید در مورد گزینه های خود صحبت کنید، یک مشاوره با دفتر ما برنامه ریزی کنید تا بتو،م وضعیت منحصر به فرد شما را بررسی کنیم و در مورد روند من، برای شما مشاوره دهیم.



منبع: https://www.pollakimmigration.com/blog/frustrated-with-uscis-delays-why-is-my-case-taking-so-long

خاک ، توالت و وسایل جانبی گربه. چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.