دانشجویان بین المللی ادعاهای پناهندگی: چگونه داده ها + شینوک ممکن است ملاقات کنند

همانطور که توییت اخیر استیون مورنز نشان می دهد، رابطه بین مدعیان پناهندگی و دانشجویان بین المللی رابطه ای است که IRCC فعالانه آن را دنبال می کند.

تعداد درخواست های پناهندگی ارائه شده توسط متقاضیان دارای مجوز تحصیل از سال 2018 تا 2022، تفکیک شده توسط مؤسسه آموزشی تعیین شده

نمودار مدارس با بیشترین ادعا را به اعداد مطلق نشان می دهد.

مجموعه داده های کامل را می تو،د در اینجا پیدا کنید – https://t.co/42XyeKaSzS pic.twitter.com/L0uOCXs6Gb

– استیون مورنز (@smeurrens) 28 نوامبر 2023

به لطف درخواست دسترسی به اطلاعات و حریم خصوصی (“ATIP”) که در اوایل سال جاری دریافت شد، ما در نهایت اولین نگاه خود را به این سوال داریم که چگونه این داده ها ممکن است عملیاتی شوند و با استفاده از سیستم پردازش برنامه Chinook مرتبط شوند.

مثالی که ما داریم مربوط به ژانویه 2021 در سندی با ،وان است “توسط کتابها: تجزیه و تحلیل مدعیان دانشجویان سریلانکا” از یکپارچگی مهاجرت IRCC، شعبه مدیریت ریسک یکپارچگی. سند به شدت ویرایش شده است، بنابراین ما فقط می‌تو،م آنچه را که می‌د،م به اشتراک بگذاریم و در مورد آنچه ممکن است در غیر این صورت سند نیز بگوید حدس و گمان کنیم. من سند را برای بررسی در زیر ارائه کرده ام

صفحاتی از A-2021-18633AdditionalRelease (003) – دانشجویان سریلانکا

آنچه سند می گوید

بخش اول سند چهار نکته کلیدی را خلاصه می کند که بخشی از دو مورد اول و آ، ویرایش شده است. بر اساس آنچه می بینیم، خلاصه تغییرات در متقاضیان پناهندگی در کنار تغییرات در اقامت موقت و صدور ویزای اقامت موقت را نشان می دهد. با توجه به ماهیت سند و اصلاحات، این سند همزمان با بیماری همه گیر است.

سپس بخش پیشینه به بررسی مختصری از شرایط کشور سریلانکا می پردازد که مصادف با ورود به ،وان 20 کشور منبع برتر برای درخواست های پناهندگی در کانادا است. ،، که در قانون پناهندگان کار می کنند، شباهت هایی با برخی از گزارش های موجود در بسته های ملی Do،eptatin در اینجا خواهند داشت. یکی از نکات دقیق این سند خاص مربوط به مهاجران تامیل است که با ورود اتباع سریلانکا در سال‌های 2009 تا 2010 از کشتی‌های دریایی Ocean Lady و Sun Sea مرتبط است.

در نظر داشته باشید که این تقریباً بود سه سال پیش، مقدار داده در این سند است سرسام آور – از ردیابی حالت ورود (هوایی در مقابل روش‌های دیگر)، در مقابل اسناد افراد دارای وضعیت در کانادا. این سند نموداری را ارائه می‌کند که تعداد تاییدیه‌های TR و درخواست‌های پناهندگی را قبل از مشخص ، دانش‌آموزان به ،وان دارای بالاترین نرخ ادعا در میان خطوط تجاری TR از سریلانکا، مقایسه می‌کند.

این داده‌ها حتی بازه زم، صدور TR (اقامت موقت) تا تاریخ درخواست پناهندگی را دنبال می‌کنند، و نشان می‌دهد که ،ت ردیابی می‌کند که ا،ریت دانشجویان قصد دارند زم، که مجوز تحصیل خود را دریافت ،د، ادعا کنند. داده‌ها بیشتر به این می‌پردازند که دانش‌آموزان در چه سطحی از مطالعه هستند. در بخش ویرایش‌شده، این داده‌ها همچنین به مؤسسات آموزشی منتخب آنها می‌آیند، با توجه به اینکه بیش از نیمی از آنها در دانشگاه‌های منتخب هستند.

بر اساس یک پانوشت ویرایش نشده، اشاره ای به «به طور تقلبی S-1 TRVs را برای دانشگاه کیپ برتون به دست آورد توسط CBSA، نوامبر 2019.

سپس این داده‌ها با سابقه گزارش‌های انطباق با نام و مطابقت IRCC ،یب می‌شوند و با شاخص‌های کلیدی عدم انطباق بالقوه همسو می‌شوند. در حالی که ویرایش شده است، جالب است که ببینیم آنها چگونه انطباق را در کنار ادعاهای واقعی انجام داده اند، با توجه به اینکه وقتی فردی ادعایی را مطرح می کند، ناپذیرفتگی خود را تصدیق می کند و انگیزه توقف مطالعات را پیدا می کند. اصلاحات در این بخش تجزیه این سوال را دشوار می کند که آیا مطالعات غیرمنطبق منجر به ادعاها شده است یا ادعاها منجر به مطالعات غیر منطبق شده است.

یک بخش کاملاً ویرایش شده به نام “مشاهده اضافی: خوشه بندی آدرساحتمالاً در مورد شهرهایی که این مدعیان در آن زندگی می کنند صحبت می کند. این عامل دیگری است که احتمالاً در توصیه زیر گنجانده شده است.

توصیه شاخص‌های ماژول 5 شینوک

بخش مراحل بعدی تقریباً به طور کامل ویرایش شده است، اما اولین مرحله مورد بحث در مورد آنچه بیان می‌کند بسیار گویا نیست:

اقدامات فوری

  1. ایجاد و توزیع شاخص های دانشجویی سریلانکا

عمل: MIT ساخت شاخص هایی را برای استفاده افسران پردازش ویزا در ماژول 5 Chinook توصیه می کند. مشابه شاخص هایی که در سایر خطوط تجاری در سایر کشورهای مبدأ برای ادعاها استفاده می شود، این شاخص ها به افسران در شناسایی موارد بالقوه پرخطر در گروه سریلانکا کمک می کند. .

بر اساس سند فوق، می توان پیشنهاد کرد که اصلاحات احتمالی حتی ممکن است مشخص کند که آن شاخص های ریسک چگونه به نظر می رسند. همچنین نمی‌دانم که چگونه شاخص‌های خطر یک فرد را به‌،وان تامیل (احتمالاً از طریق زبان) انتخاب می‌کنند، اما سپس لایه‌ای بر مؤسسه آموزشی که در آن شرکت می‌کنند، شهری که در آن زندگی می‌کنند (جیب‌ها) و احتمالاً سایر عواملی که مورد بحث قرار می‌گیرند، می‌شوند. در بخش های ویرایش شده

پیامدها: درک چگونگی ایجاد شاخص های ریسک

در حالی که مدتی است می د،م که ادعاهای پناهندگی پیامدهای نامطلوب برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته می شود، این سند واقعاً وسعت و دامنه نوع داده های مورد استفاده برای پشتیب، از سیستم های مبتنی بر داده در ماژول 5 شاخص های خطر Chinook را به چالش می کشد. این نشان می‌دهد که مح،ات و معادلات مبتنی بر داده‌ها وجود دارد که از همه متقاضیان و عوامل شکل خارج از کنترل متقاضی و در حال حاضر دادگاه تجدیدنظر، ترسیم و ساخته می‌شود.

ما در گذشته در مورد شاخص های ریسک نوشته ایم:

چرا اگر در یادداشت‌های GCMS شما علامت خطر «N/A» وجود نداشته باشد، ممکن است علامت‌گذاری ریسک شده باشید

در این وبلاگ، ما در مورد اینکه چگونه این شاخص‌ها در ارائه صفحه‌گسترده مورد استفاده افسران برای تعیین موارد به‌طور برجسته ظاهر می‌شوند صحبت می‌کنیم.

ما همچنین به اشتراک گذاشتیم که این شاخص‌های ریسک از طریق اتوماسیون و هوش مصنوعی روی فایل‌ها پرچم‌گذاری می‌شوند (نگاه کنید به: ابزار تحلیل روندهای یکپارچگی، ارزیابی تاثیر الگوریتمی) و در مورد اینکه چگونه تجربه خودمان را در طرح دعوی قضایی در مورد یک پرونده شامل پرچم‌های خطر که به طور تصادفی قابل مشاهده هستند، داشته‌ایم بحث کرده‌ایم. ) در GCMS، و ممکن است به امتناع ارائه شده به دلایل کاملاً متفاوت از شاخص های خطر نشان داده شده باشد. از طریق بحث من در مورد تصمیم گیری انبوه، ما در مورد چگونگی گروه بندی امتناع ها در سطل هایی بحث کردیم که می توانند با وجود چیزهایی مانند شاخص های ریسک، مطلع شوند.

ما از پاسخ IRCC به مطالعه CIMM 8 موارد زیر را می د،م:

  • برای مدیریت اندیکاتور در ابزار Chinook، از شاخص‌های ریسک برای اطلاع افسران درباره روندهایی که IRCC یک عامل نگران کننده خاص را شناسایی کرده یا برجسته می‌کند، نه برای مرتب‌سازی درخواست‌های ویزا استفاده می‌شود. کلمات کلیدی همچنین برای شناسایی ملاحظات مثبت مانند برنامه هایی که ممکن است نیاز به پردازش سریع داشته باشند (مانند کنفرانس ها، عروسی ها) استفاده می شود.

  • شاخص های ریسک توسط افسران IRCC شناسایی و برای ورود به Chinook ارسال می شوند. شاخص ها و کلمات کلیدی توسط ابزار Chinook ایجاد نمی شوند.

  • انتشار کلمات کلیدی خاص مرتبط با تکنیک‌های تحقیقاتی، گرایش‌ها و نمایه‌های ریسک می‌تواند تقلب را تشویق کند یا ارتکاب یک جرم را تسهیل کند و بنابراین طبق بخش 16 (1) (ب) قانون دسترسی به اطلاعات منتشر نشده است.

  • آمار استفاده از شاخص ها و کلمات کلیدی در سطح جه، ردیابی نمی شود. اگر شاخص‌ها یا کلیدواژه‌ها در یک برنامه کاربردی وجود داشته باشند، در یادداشت‌های GCMS ظاهر می‌شوند. در مواردی که هیچ نشانگر یا علامت کلمه ای در مورد پردازش شده با Chinook وجود نداشته باشد، یک “N/A” (غیر قابل اجرا) در فیلد مربوطه در GCMS ظاهر می شود.

با این حال، به دلیل عملکرد اطلاعات در حال ویرایش، تنها در موارد نادر افشای «تصادفی» ما دیده‌ایم که این اطلاعات چگونه به نظر می‌رسند و تاکنون، بدون علامت‌گذاری جزئیات کلمات یا ،یب‌های واقعی.

تا آنجا که من اطلاع دارم، این اولین موردی است که ما دستورالعمل یا توصیه واقعی برای ایجاد شاخص های خطر را به ،وان تابعی از داده ها می بینیم، و در مواردی که خطر (یا پیامد نامطلوب) به ،وان یک دانش آموز پناهنده دیده می شود. مطالبه.

سوال بزرگ من در مورد داده است. من یک مثال را در بالا ارائه کردم که در آن یک علیت ادعایی بین مدعیان پناهندگی و مطالعات ناسازگار را به چالش می کشم. من می‌توانم به مسائل دیگری فکر کنم، مانند اینکه چگونه IRCC داده‌ها را در مورد تامیل بودن شخصی جمع‌آوری می‌کند (احتمالاً از طریق زبان)، اما از دانش شخصی خودم درباره عواملی که نقش بزرگی در برنامه‌های برخاسته از سریلانکا دارند، آیا فرضیات احتمالی وجود دارد. در فرم هایی ساخته شده است که به درستی پر نشده اند؟ آیا تفکیک های گمشده وجود دارد؟

سوال بعدی بررسی داده ها است. اگر این شاخص‌ها ردیابی نمی‌شوند، اما به طور همزمان یک دوره بررسی شش ماهه برای این شاخص‌ها وجود دارد، چه ،ی (اگر ،ی) در اتاق است تا این داده‌ها را بازجویی کند یا ادعا کند سوگیری احتمالی یا جمع‌آوری مشکل‌ساز وجود دارد؟

با توجه به قدرت این شاخص‌ها برای ،وج برنامه‌ها از خط مونتاژ به تصویب، من پیشنهاد می‌کنم شفافیت بسیار بیشتر و یک فرآیند بررسی داده‌ها قوی و قابل توضیح برای عموم باید توسط IRCC منتشر شود تا نگر،‌های من و سایر همکاران کاهش یابد. در مورد این فرآیند



منبع: https://vancouverimmigrationblog.com/international-students-making-refugee-claims-،w-data-،ook-might-meet/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با
بایگانی‌های اسباب بازی سگ پت اوکی petok. چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.