پس از تایید روابط عمومی شما چه مدت باید به کانادا مهاجرت کنید؟

اقامت دائم کانادا

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • پس از تایید روابط عمومی شما چه مدت باید به کانادا مهاجرت کنید؟

تاریخ انتشار: 22 دسامبر 2023

آ،ین به روز رس،: 8 ژانویه 2024


نویسنده: ایندیرا دوارته

اگر درخواست اقامت شما در خارج از کشور و اقامت دائم (PR) شما تایید شده باشد، در نهایت باید به کانادا مهاجرت کنید. اما آیا محدودیت زم، برای ورود به کانادا پس از تایید روابط عمومی وجود دارد؟

دریابید که آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید یا خیر

بسیاری از روابط عمومی تایید شده جدید تصمیم می گیرند که مهاجرت خود را به کانادا برای تکمیل مسئولیت های کاری، مدرسه یا خانوادگی در کشور خود به تاخیر بیندازند. بنابراین، پس از تایید درخواست روابط عمومی Express Entry شما چقدر زود باید به کانادا مهاجرت کنید؟

فرود در کانادا

پس از دریافت تاییدیه اقامت دائم (COPR)، باید قبل از تاریخ انقضای سند CoPR خود در کانادا فرود بیایید.

اگر اعضای خانواده وابسته را در درخواست روابط عمومی خود گنجانده اید، باید قبل یا همزمان با آنها فرود بیایید. همه اعضای خانواده تحت تکفل نیز باید قبل از تاریخ انقضای CoPR فرآیند فرود را تکمیل کنند.

اگر قبلاً در کانادا هستید، می تو،د وضعیت اقامت دائم خود را از طریق پورتال آنلاین IRCC تأیید کنید.

اعتبار CoPR

در پایان رسیدگی به درخواست خود، ویزای CoPR را در پاسپورت خود دریافت خواهید کرد. تاریخ انقضای COPR معمولاً بر اساس اعتبار نتایج معاینه پزشکی شما خواهد بود. نتایج معاینه پزشکی به مدت یک سال معتبر است. بنابراین، اگر در ژوئن 2021 در امتحان پزشکی خود شرکت کرده باشید، تاریخ انقضای ویزای CoPR شما در ژوئن 2022 خواهد بود. با این حال، اگر گذرنامه شما قبل از معاینات پزشکی شما منقضی شود، اعتبار CoPR بر اساس تاریخ انقضای پاسپورت شما است.

درخواست برای اولین کارت روابط عمومی

هنگامی که در کانادا فرود آمدید، اقامت دائم کانادا خواهید شد و می تو،د برای کارت PR اقدام کنید. از آنجایی که برای ورود مجدد به کانادا باید ثابت کنید که یک PR هستید، ایده خوبی است که فورا برای کارت PR خود اقدام کنید. IRCC کارت‌های روابط عمومی را به آدرس‌های خارج از کانادا پست نمی‌کند، بنابراین اگر به‌طور موقت در کانادا می‌م،د و آدرس ندارید، ممکن است بخواهید آن را برای وکیل مهاجرت خود ارسال کنید، یا برنامه‌ریزی کنید که پس از دریافت آن، شخصاً آن را تحویل بگیرید. آماده.

پردازش یک کارت PR جدید ممکن است بیش از سه ماه طول بکشد. اگر در این مدت نیاز به بازگشت به کشور خود دارید، باید برای یک سند سفر روابط عمومی درخواست دهید. سند مسافرتی PR یک سند رسمی است که توسط یک دفتر ویزای کانادا در خارج از کشور صادر می شود و می تواند در هنگام بازگشت به کانادا به جای کارت PR استفاده شود.

بعد از اتمام مراحل فرود چه مدت باید در کانادا بمانم؟

پس از تکمیل مراحل فرود و اقامت دائم کانادا، باید تعهدات اقامت خود را انجام دهید. ی،ی حداقل ۷۳۰ روز در یک دوره پنج ساله حضور فیزیکی در کانادا داشته باشید. اگر تصمیم دارید پس از تکمیل فرآیند فرود به کشور خود بازگردید، باید اطمینان حاصل کنید که به موقع بازمی‌گردید تا حداقل 730 روز را در کانادا بگذر،د تا این تعهد را انجام دهید.

چند استثنا برای این ا،ام وجود دارد. به ،وان مثال، اگر در خارج از کانادا زندگی می کنید، اما یکی از اعضای نزدیک خانواده خود را که شهروند کانادایی است، همراهی می کنید، یا در یک شرکت کانادایی به طور تمام وقت مشغول به کار هستید. برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این ا،ام، از صفحه تعهدات اقامت ما دیدن کنید.

آیا علاقه مند به ،ب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک اقامت دائم کانادا هستید؟ همین امروز با تکمیل فرم ارزیابی آنلاین رایگان ما شروع کنید!

ارزیابی رایگان

منبع: https://www.ca،im.com/blog/،w-soon-do-you-have-to-move-to-ca،a-after-receiving-copr/