بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت

با توجه به افزایش قیمت انواع لپ تاپ و قطعات سخت افزاری در بازار داخلی، راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ جدید وب سایت بنچیمو را بر پایه محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان در نظر گرفته ایم. در لیست محصولات راهنمای خرید لپ تاپ، پنج محصول بسیار قدرتمند و با کیفیت ساخت بالا در محدوده قیمت مورد نظر وجود دارند که به معرفی آنها می پردازیم. همچنین اگر با توجه به بودجه خود تصمیم به انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 5 میلیون را داشتید , مدل Y520C کمپانی لنوو می تواند انتخاب مناسبی با توجه به هزینه صرف شده شما باشد . این مدل با استفاده از پردازنده اینتل i7 770HQ , پردازنده گرافیکی و قدرتمند GTX GB و حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ شرکت لنوو معرفی کرده است .

خرید بهترین نوع لپ تاپ

شرکت HP سری لپ تاپ OMEN، لپ تاپ پاویلیون و لپ تاپ ویکتوس را برای طرفداران بازی عرضه کرده است. هر سه سری از انواع لپ تاپ‌ HP کیفیت بسیار بالایی داشته و در نگاه اول کیفیت ساخت دستگاه شما را متعجب می‌کند. همه ما می‌دانیم که لپ تاپ‌های گیمینگ قدرت زیادی دارند اما تفاوت بزرگ در ساختار آن‌ها است.

لپ تاپ 17 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G713RC-HX019

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت

اولترابوک ها به دلیل قابلیت حمل آسان و میزان شارژدهی مناسب، یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای مدیریتی و اداری هستند. زمانی یک کالای لوکس به حساب می‌آمد و فقط می‌شد آن را در دست مدیران رده‌بالا یا استادان دانشگاه دید اما امروزه لپ تاپ و قطعات لپ تاپ ، تبدیل به کالایی با مصرف عمومی شده و هر کسی با توجه به بودجه و نیازهایش می‌تواند آن را خریداری کند. حتما در هنگام خرید به طراحی صفحه کلید یا کیبورد لپ تاپ و همچنین تاچ پد لپ تاپ توجه کنید.

  • بنابراین اگر می­خواهید بودجه خود را هدر ندهید، بهتر است ابتدا انتظارات خود را از لپ تاپ مشخص کنید.
  • یا این که سعی کنید قبل از انتخاب لپ تاپ موردنظرتان ، گزینه ای را انتخاب کنید که بیشترین حافظه رم را داشته باشد.
  • این روزها خرید لپ تاپ به بررسی موارد زیادی احتیاج دارد، چرا که ممکن است تنوع زیاد محصولات و کاربردهای گوناگون آن­ها، شما را دچار سردرگمی کند.
  • با توجه به مشخصاتی که فرمودید لپ تاپ ایسوس مدل Asus ROG Zephyrus M16 GU502LU پیشنهاد میشه که دارای پردازنده مرکزی Core i9 و رم و گرافیک بالایی هست.
  • سرعت بالای لپ تاپ گیمینگ یکی از مزایای این دستگاه در مقایسه با هم نسل های خود می باشد .

این رایانه‌ها معمولاً کارت گرافیک مجزایی دارند تا برای بازی‌های مختلف و انجام کارهای گرافیکی مناسب باشند. حتی طراحی مدل­های گیمینگ به شکلی است که کاملاً با ذائقه گیمرها سازگارند و فضای خوبی را القا می­کنند. لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارای پردازنده‌های سریع‌تر، سیستم خنک‌کننده‌ی بهتر، رم بیشتر و CPU و GPU قدرتمندتری هستند. بسیاری از لپ تاپ های مخصوص بازی می توانند گرافیک پیشرفته، گیم پلی روان و زمان بارگذاری سریعتر را ارائه دهند.

این مدل با گرافیک انویدیا جی فورس GT1080 ( هشت گیابایت رم GDDR5X) , کلیک ماوس تا وب سایت آیندهکلیک بر روی صفحه وب سایت در حال ظهور از قدرتمند ترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس از نظر گرافیک توسط گیمرها محسوب می شود . این محصول ایسوس با سایر ویژگی های منحصر به فرد خود از قبیل قطر کمتر از 3سانتی متر , سیستم خنک کننده بسیار عالی و .. «لپ‌تاپ ایسوس مدل ROG Strix G15» انواع مختلفی دارد که نسخه‌ای با پردازنده‌ی Ryzen HX، گرافیک RTX 3070Ti و نمایشگر ۱۵/۶ اینچ ۱۶۵ هرتز FHD می‌تواند بهترین لپ‌تاپ گیمینگ در بازه‌ی حدود ۶۵ میلیون تومان باشد. ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی SSD نیز برای اجرای اکثر بازی‌ها کافی خواهد بود. G15 ایسوس با بدنه‌ی خوش‌ساخت، طراحی جذاب در کنار باتری ۹۰ وات‌ساعتی، ۳ درگاه USB3 و یک درگاه تایپ C و کیبورد با نور پس‌زمینه یکی از بهترین دستگاه‌های گیمینگ موجود در بازار محسوب می‌شود.

به طور خلاصه پردازنده و کارت گرافیک شما باید آخرین نسل از CPU و کارت گرافیک موجود در بازار باشد. گاهی اوقات یک نسل جدیدتر می‌تواند تا 50 درصد در عملکرد تراشه تفاوت ایجاد کند. امروز که توضیحات تکمیلی وب سایت آی تی هوم را می‌خوانید، آخرین نسل از پردازنده‌های موجود در بازار اینتل نسل دوازدهم و AMD سری 6000 است. لپ تاپ گیمینگ ۱۵ اینچی 4k نیز محبوب ترین و پرفروش ترین نسخه های مخصوص گیمینگ با صفحه نمایش 4K است، هرچند که ممکن است چگالی پیکسلی بالای این محصول با توجه به سایز کوچکتر کمی برای کاربران در محیط ویندوز دردسرساز شود، اما این موضوع در ویندوز 11 تا حد زیادی برطرف شده است.