کسب‌وکارهای فناوری دیجیتال – آیا ویزای استعداد جهانی می‌تواند به پر کردن جای خالی کمک کند

مسیر ویزای استعدادهای جه، می تواند نقش مهمی در تامین استعدادهای کلیدی از خارج از کشور ایفا کند. این ویزا در ابتدا در فوریه 2020 معرفی شد. این ویزا برای جذب کارگران ماهر با استعداد و آینده دار در زمینه های دانشگاهی یا تحقیقاتی، هنر و فرهنگ و فناوری دیجیتال طراحی شده است. این ویزا به ویژه در بین کارگران و مشاغل فناوری دیجیتال محبوبیت پیدا کرده است، با بیش از 4000 درخواست ویزا اعطا شده است، و یک چهارم آنها در این بخش هستند.

Tech Nation که مؤسسه تأیید کننده برنامه های استعدادهای جه، برای کارگران فناوری دیجیتال است، با افتخار در خود نظر داد. گزارش ویزای 2022 که:

“به‌دست آوردن ،یب من،ی از افراد، سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌ها و دوز سالم زمان‌بندی من،، همیشه چالشی است که شرکت‌هایی که به دنبال ارائه چیزی نوآورانه در جهان هستند، با آن مواجه خواهند شد. در ملت فناوری، ما ممتاز حمایت از رهبران مقیاس‌پذیر برای مق، با آن هستیم. این چالش‌ها، و مفت،یم که نقش خود را در اجرای ویزای استعدادهای جه، ملت فناوری ایفا می‌کنیم و به بریت،ا اجازه می‌دهیم تا با آغوش باز از استعدادهای بسیار ماهر فناوری جه، استقبال کند.»

معیارها چیست؟

یک فرد باید قبل از درخواست ویزا، تاییدیه ای از Tech Nation دریافت کند. متقاضیان بر اساس معیارهایی ارزیابی می شوند که آیا آنها “وعده استثنایی” یا “استعداد استثنایی” دارند. بین معیارهای هر یک تمایز واضح وجود دارد.

یک متقاضی با وعده استثنایی در مراحل اولیه حرفه خود است و می تواند نشان دهد که پتانسیل تبدیل شدن به یک رهبر در زمینه خود را دارد.

متقاضی با استعداد استثنایی، باید مدرکی ارائه دهد که در حال حاضر استعدادی پیشرو در زمینه فناوری دیجیتال است.
مدارک مورد نیاز برای ویزا پیچیده است و براساس معیارهای خاص متقاضی است. متقاضیان باید حداقل 10 مدرک ارائه کنند.

برای وعده استثنایی، متقاضی باید حداقل دو مورد از موارد زیر را داشته باشد:

  • حداقل یک نمونه از نوآوری به ،وان بنیانگذار یک شرکت فناوری دیجیتال مبتنی بر محصول یا به ،وان کارمندی که در زمینه یا مفهوم دیجیتال جدید کار می کند.
  • حداقل یک نمونه از اثبات به رسمیت شناخته شدن برای کار فراتر از شغل متقاضی که به پیشرفت این رشته کمک می کند
  • حداقل یک نمونه از مشارکت های فنی، تجاری یا کارآفرینی قابل توجه در این زمینه به ،وان موسس یا کارمند یک شرکت فناوری دیجیتال تحت رهبری محصول
  • حداقل یک نمونه از توانایی استثنایی در این زمینه توسط مشارکت های دانشگاهی از طریق تحقیقات تایید شده توسط یک متخصص

برای استعدادهای استثنایی، متقاضی باید حداقل دو مورد از موارد زیر را ارائه دهد:

  • سابقه اثبات شده برای نوآوری به ،وان بنیانگذار یا مدیر ارشد یک شرکت فناوری دیجیتال تحت رهبری محصول یا به ،وان کارمندی که در زمینه یا مفهوم دیجیتال جدید کار می کند.
  • مدرک شناسایی برای کار فراتر از شغل متقاضی که به پیشرفت این رشته کمک می کند
  • آنها به ،وان موسس، مدیر ارشد، عضو هیئت مدیره یا کارمند یک شرکت فناوری دیجیتال تحت رهبری محصول، کمک های فنی، تجاری یا کارآفرینی قابل توجهی در این زمینه انجام داده اند.
  • آنها توانایی استثنایی در این زمینه را با مشارکت های دانشگاهی از طریق تحقیقات منتشر شده یا تایید شده توسط یک متخصص نشان داده اند

یک ا،ام مش، در هر دو مجموعه معیار این است که متقاضی باید سه توصیه نامه از یک “کارشناس معتبر” در بخش فناوری دیجیتال که حداقل 12 ماه از کار متقاضی مطلع است، دریافت کند.

چگونه درخواست کنم و چه مدت طول می کشد؟

هنگامی که متقاضی تمام مدارک خود، از جمله تکمیل فرم درخواست ملت فناوری را گردآوری کرد، می‌تواند درخواست خود را برای تاییدیه از ملت فناوری ارسال کند. در زمان نوشتن، تاییدیه ها بین پنج تا هشت هفته طول می کشد. یک مسیر سریع برای آن دسته از متقاضی، وجود دارد که در یک برنامه شتاب دهنده شناخته شده ،ستان پذیرفته شده اند که در آن موارد تاییدیه تقریباً سه هفته طول می کشد.

متقاضی می‌تواند همزمان با ارسال درخواست تأیید خود تصمیم بگیرد برای ویزای خود درخواست دهد یا قبل از درخواست ویزای استعدادهای جه، خود تا زم، که تأییدیه تأیید شود صبر کند. رسیدگی به درخواست های ویزا تقریباً 15 روز کاری طول می کشد.

ویزای استعدادهای جه، منجر به اقامت در ،ستان می شود. متقاضیان تایید شده توسط ملت فناوری تحت معیارهای استعداد استثنایی می توانند پس از سه سال درخواست دهند. ،، که برای وعده استثنایی خود تأیید شده اند می توانند پس از پنج سال درخواست دهند.

چطور میتو،م کمک کنیم؟

تیم مهاجرت ما تجربه زیادی در پشتیب، از افراد با درخواست های تاییدیه و ویزا در مسیر استعدادهای جه، دارد، بنابراین ما می تو،م مشتریان را به طور موثر از طریق پیچیدگی های این دسته مهاجرت هدایت کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد درخواست های ویزای استعدادهای جه،، لطفاً با Ni،l Patel در ما تماس بگیرید تیم مهاجرت بر 02076 650 944، یا فرم زیر را تکمیل کنید.


منبع: https://www.vwv.co.uk/news-and-events/blog/immigration-law-update/blog/immigration-law-update/global-talent-vis،

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.