شرکت ایرانگردی و جهانگردی صالح گشت آریا تورهای خارجی عمان-عمان 777

وزارت بهداشت عمان نسبت به بروز رسانی لیست واکسن های مورد تایید این کشور اقدام می کند. نفر سوم در اتاق از سرویس اضافه استفاده نموده که به صورت تخت سفری یا تشک اضافه به صورت موقت در اتاق قرار میگیرد. همراه داشتن کارت دیجیتال واکسن که 14 روز از دوز دوم گذشته باشد الزامیست. ترانسفر فرودگاهی بصورت اختیاری (آپشنال)نفری 30 دلار اجرا می گردد.

از دیگر شهرهای تاریخی و دیدنی عمان که آنجا هم قلعۀ معروفی وجود دارد، نِزویٰ است. این قلعۀ باشکوه که در زمان ساخت آن یعنی قرن هفدهم میلادی کاربری نظامی و دفاعی داشته، هم اکنون بعد از مرمت و بازسازی، تبدیل به موزه ای بی نظیر شده است که انواع اشیاء عتیقه و کالاهای فرهنگی در آن به نمایش درآمده اند. از جالب ترین جاهایی که در شهر صلاله وجود دارد و هزاران نفر را به خود جذب کرده، منطقۀ Anti Gravity است که در آن جاذبه وجود ندارد.

  • کلاس پرواز لایت؛ کلاس پرواز فلکسی و کلاس پرواز فرندلی می‌باشد.
  • برای اخذ ویزای عمان باید به آدرس تهران، بلوار آفریقا، کوچه تندیس، پلاک 12 مراجعه کنید و صدور ویزای توریستی 10 روزه عمان را درخواست کنید.
  • اما ناگفته نماند که صنعت گردشگری هم یکی از درآمدهای اصلی بعد از این سه شاخه شناخته می تور عمان شود.
  • ستون‌های آبی و طلایی که بیرون بنای اصلی قرار گرفته‌اند، از زیبایی بی حد و اندازه‌ای برخوردارند.
این پدیده جغرافیایی طبیعی که عمق زیادی هم دارد، بر اثر از بین رفتن بخشی از یک صخره آهکی عظیم ایجاد شده. هرچند برخی هم معتقدند که این گودال عجیب در برخورد یک شهاب سنگ با زمین شکل گرفته است. به هر حال بازدید از این فضای اسرارآمیز و شنا در آب زلال و فیروزه ای رنگش به شما آرامشی بی نظیر خواهد بخشید.

زیبایی‌های شهر مسقط در سفر به عمان

کافی است برای سفری جذاب تر با تور عمان همراه شوید، و ویزای فرودگاهی خود را در فرودگاه دریافت کنید. اما در عوض اقامت در هتل ‌های 3 ستاره عمان، باعث کاهش هزینه ‌های سفرتان میشود و قیمت تور عمان را معقولانه تر خواهد کرد. در نهایت پیشنهاد میکنیم تا در سفر اقتصادی به عمان، هتل‌ های 3 ستاره عمان را برای اقامت انتخاب نمایید. اگر به سمت جنوب عمان بروید و وارد استان ظفار بشوید، بهترین شهری که میتوانید برای اقامت و گشت و گذار انتخاب کنید، صلاله است. این شهر بسیار زیبا و متفاوت، قبل از مسقط، پایتخت عمان بوده و زادگاه سلطان قابوس فقید نیز می باشد. استقرار یافتن این بندر بسیار زیبا در کنار دریای عرب و همچنین دسترسی آن به اقیانوس هند، از آن یک منطقه منحصر به فرد ساخته که هم از لحاظ طبیعی و هم از لحاظ سیاسی برای کشور عمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی دیگر از مکان ‌های زیبا و عجیب در کشور عمان، بی شک ” واحه بهلاء ” نام دارد، این ناحیه در شمال این سرزمین قرار دارد. شهر بهلاء یک آبادی زیبا در دل کویر است که توانسته منطقه ای اعجاب انگیز را برای بیننده بسازد و همچنین این مکان در طول قرن ها توقفگاهی محبوب برای گردشگران تور عمان بوده است. بهلاء در 40 کیلومتری (25 مایلی) شهر نزوی جای خوش کرده و دارای قلعه ای تاریخی و باشکوه است که ارزش دیدن را دارد.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در ارتباط بگذارید

شرکت ایرانگردی و جهانگردی صالح گشت آریا تورهای خارجی عمان-عمان 777

تور عمان به صورت هوایی از شهرهای تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می ‌شود. همچنین برنامه ریزی های مختلف و مفرحی نیز برای ارائه بهترین خدمات به مسافران وجود دارد. در حال حاضر پرواز مسقط، از 4 شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌ شود. دعوت می‌کند خرید نوعی حلوا که به‌نام حلوای مسقطی معروف است در کشور عمان رایج است. در اکثر کارگاه‌های شیرینی پزی سالمندانی حضور دارند که سالها تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار داده‌اند تا بتوانند بهترین و مرغوب‌ترین نوع حلوا را ارائه دهند. احترام به دیگران در این کشور مسلمان از موازین حکومتی به‌شمار می‌رود.

در این میان تور هشت روزه کشتی کروز MSC کروز عمان سفری لوکس و به یادماندنی را برای گردشگران رقم خواهد زد. در این سفر می‌توانید علاه بر مسقط عمان و خصب عمان از دیگر شهرهایی چون ابوظبی و جزیره صیر بنی یاس در شیخ نشین امارات دیدن نمایید. گشت‌های آپشنال کشتی عمان نیز امکان بازدید از جاذبه‌های بیشتری را فراهم خواهد آورد. از دیگر پکیج‌های پیشنهادی این شرکت می‌توان به تور چهار روزه مسقط عمان و تور هشت روزه مسقط صلاله عمان اشاره کرد.

بایگانی‌های اسباب بازی گربه پت اوکی petok. کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.