راهنمای سیاست به‌روزرسانی‌های USCIS در مورد وضعیت ویزای F، M دانشجویان بین‌المللی در حال حاضر قصد خروج

دانشجوی، که در ایالات متحده با وضعیت ویزای F یا M تحصیل می کنند باید اقامت خارجی داشته باشند که قصد ، آن را ندارند. یک به‌روزرس، جدید خط‌مشی USCIS روشن کرده است که ذینفع بودن درخواست PERM یا درخواست ویزای مهاجرت به این م،ا نیست که دانشجو نمی‌تواند پس از اقامت موقت خود در ایالات متحده قصد خود را برای ،وج نشان دهد.

قبل از این شفاف سازی، این یک موضوع به ویژه حساس بود. به ،وان مثال، دانش آموزان ممکن است در وضعیت OPT یا STEM OPT برای کارفرمایی که پیشنهاد حمایت مالی برای آنها را برای دریافت کارت سبز ارائه می دهد، کار می کنند. دانش‌آموزان می‌خواهند به زودی یک حمایت مالی را شروع کنند تا تاریخ اولویت را به دست آورند، حتی اگر نتوانند برای سال‌ها وضعیت را با وضعیت اقامت دائم تنظیم کنند. مشکل این است که اسپانسر شدن می تواند به این م،ی باشد که آنها نمی توانند به خارج از کشور سفر کنند و ویزای F خود را تمدید کنند، زیرا آنها قصد غیرمهاجرتی دارند. در واقع، آنها ممکن است در ایالات متحده “به دام” بیفتند تا زم، که نتوانند وضعیت H یا L را به دست آورند (که قصد دوگانه را ممکن می کند).

USCIS در راهنمای جدید اذعان می کند:

«شرایط اقامت خارجی باید برای دانشجویان متفاوت از سایر غیرمهاجران قضاوت شود. به طور معمول، دانشجویان فاقد پیوندهای قوی اقتصادی و اجتماعی متقاضیان با سابقه تر هستند و برای اقامت طول، تری در ایالات متحده برنامه ریزی می کنند. INA 101(a)(15)(F)(i) فرض می کند که شرایط طبیعی دانشجو بودن، دانش آموز را از واجد شرایط بودن برای وضعیت غیر مهاجر محروم نمی کند. ملاحظات باید شامل قصد فعلی دانش‌آموز باشد، نه اینکه چه کاری ممکن است پس از اقامت طول، در ایالات متحده انجام دهند.»

خط مشی جدید تشخیص می دهد که دانشجویان «جوان هستند» و ممکن است نتوانند به طور کامل برنامه های خود یا برنامه های بلندمدت پس از فارغ التحصیلی خود را توضیح دهند. کافی است که آنها قصد دارند پس از اتمام تحصیل، ایالات متحده را ، کنند. البته، هیچ چیز تضمین شده نیست، و افسری که ویزای F یا M را قضاوت می کند باید تمام شرایط را بررسی کند تا قصد فعلی دانشجو را مشخص کند.

دستورالعمل خط مشی جدید همچنین روشن می کند که دانش آموزان دارای مدرک STEM ممکن است واجد شرایط STEM OPT باشند حتی اگر برای یک شرکت تازه کار کار کنند. قبل از این شفاف سازی، سؤالاتی وجود داشت که آیا یک استارت آپ با منابع محدود می تواند آموزش های لازم را ارائه دهد؟ چیزی که راهنمایی روشن می کند این است که هیچ فرضی وجود ندارد که یک استارت آپ نتواند از STEM OPT حمایت کند. شرکت باید نشان دهد (از جمله موارد دیگر) که توانایی انجام موارد زیر را دارد:

  • به برنامه آموزشی پایبند باشید؛
  • با E-Verify در وضعیت خوبی باقی بم،د. و
  • برای دانشجوی STEM غرامتی ارائه دهید که اساساً معادل دستمزدی است که به کارگران ایالات متحده در موقعیت مشابه ارائه می شود.

در نهایت، راهنمای خط مشی جدید تمام سیاست های موجود در مورد دانشجویان (شامل واجد شرایط بودن، نقل و انتقالات، استخدام در دانشگاه، آموزش عملی و نقل و انتقالات) را جمع آوری می کند که یافتن اطلاعات در مورد این موضوعات را آسان تر می کند. (USCIS 6 فصل و یک ضمیمه اضافه کرد.)

وکلای ،ون لوئیس برای کمک به سؤالات مربوط به دانشجویان خارجی، استخدام آنها و استراتژی های نگهداری در دسترس هستند.

منبع: https://www.globalimmigrationblog.com/2024/03/uscis-updates-policy-manual-on-f-m-visa-status-international-students-present-intent-to-depart/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.