مهاجرت و ویزای K-1

طرح های وبلاگ پولاک-2

مسیر ایجاد ریشه ها و ایجاد یک شغل در ایالات متحده اغلب دشوار به نظر می رسد، بیشتر زم، که تمام وجود خود را از سواحل خارجی پیوند می زنید. اگر مقیم ایالات متحده هستید و آماده استقبال از نامزد خود از خارج هستید یا یک بومی غیر آمریکایی که با یک آمریکایی نامزد کرده اید، ویزای نامزد K-1 می تواند پل شما برای اتحاد مجدد باشد. با اطلاعات واضح، می تو،د تصمیمات آگاهانه ای در مورد سفر مهاجرت خود بگیرید، شرایط واجد شرایط بودن را بررسی کنید و مسیر درخواست را ترسیم کنید.

ویزای نامزد K-1 توضیح داده شده است

این ویزای نامزد K-1، منحصر به شهروندان ایالات متحده است و برای ،نان دائمی قابل دسترسی نیست، برای ،، طراحی شده است که می خواهند نامزد خارجی خود را برای ازدواج به ایالات متحده بیاورند. برای شروع این روش، زوجین باید با یک وکیل مهاجرت ملاقات کنند تا در مورد شرایط خود صحبت کنند و تعیین کنند که آیا ویزای K-1 بهترین گزینه است یا خیر. اگر چنین است، شهروند ایالات متحده باید دادخواست خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS). پس از تایید آن، کنسولگری ایالات متحده در کشور خارجی مربوطه درخواست را ارزیابی خواهد کرد. در صورت رضایت‌بخش بودن، ویزای نامزد (ه) را صادر می‌کنند.

ذکر چند نکته مهم ضروری است:

– ازدواج بین شهروند ایالات متحده و نامزد (e) باید ظرف 90 روز پس از ورود نامزد (e) به ایالات متحده انجام شود.

– عدم ازدواج در این پنجره، یا در صورت ازدواج نامزد (ه) با فردی غیر از درخواست کننده ایالات متحده، ،وج آنها از کشور را ضروری می کند.

– تا زمان ازدواج، نامزد (ه) در وضعیت غیر مهاجر باقی می ماند و به آنها اقامت موقت ایالات متحده می دهد. هیچ تمدید بیش از 90 روز اولیه وجود ندارد.

برای ،، که قصد اقامت و کار نامحدود در ایالات متحده را دارند، اخذ اقامت دائم (گرین کارت) پس از ازدواج حیاتی است. اگر این مسیر را دنبال نمی کند، نامزد (e) باید در مدت پذیرش 90 روزه غیرمهاجر خود، ایالات متحده را ، کند.

دانستن صلاحیت شما

واجد شرایط بودن برای ویزای نامزد K-1 خاص است. اگر قصد دارید نامزد (e) خود را با ویزای نامزد (e) به ایالات متحده بیاورید، مواردی که برای واجد شرایط بودن نیاز دارید به شرح زیر است:

– شما تابعیت ایالات متحده را دارید.

– هم شما و هم نامزدتان (e) قصد دارید ظرف 90 روز پس از ورود به ایالات متحده تحت ویزای غیر مهاجرتی K-1 ازدواج کنید.

– هر دوی شما توانایی قانونی ازدواج در ایالات متحده را دارید، و اطمینان حاصل کنید که هر ازدواج قبلی به طور رسمی از طریق طلاق، فوت یا فسخ خاتمه یافته است.

– قبل از ارائه دادخواست، حداقل یک بار در دو سال گذشته با نامزد خود ملاقات کرده اید. در شرایطی که ملاقات حضوری برخلاف سنت‌های ریشه‌دار هنجارهای فرهنگی یا اجتماعی بومی نامزد شما باشد، می‌توان استثنا قائل شد، یا اینکه ملاقات باعث فشار بی مورد یا ناراحتی شدید برای شما، شهروند آمریکایی می‌شود. درخواست کننده.

اگر نامزد شما یک فرزند مجرد زیر 21 سال دارد، ممکن است واجد شرایط ویزای K-2 باشد. اگر شما و نامزدتان (ه) قصد دارید آنها را به ایالات متحده بیاورید، کودک باید مجرد بماند و زیر 21 سال باشد تا وارد شود و گرین کارت بگیرد.

مسیری به سمت گرین کارت

پس از ورود موفقیت آمیز به ایالات متحده و با انجام ازدواج در عرض 90 روز، همسر یک شهروند ایالات متحده (و هر فرزند واجد شرایط) ممکن است به دنبال گرین کارت باشد، که امکان سفر به خارج از کشور و اشتغال قانونی در ایالات متحده را فراهم می کند. این فرآیند شامل تشکیل پرونده و اخذ تاییدیه است. برای کاربردهای مختلف به طور معمول، یک درخواست مجوز کار 60 تا 90 روز طول می کشد تا تایید شود، در حالی که خود کارت سبز ممکن است به طور متوسط ​​6 تا 12 ماه نیاز داشته باشد. مجوزهای سفر، اجازه سفرهای بین المللی را در حالی که در انتظار تایید گرین کارت هستند، ممکن است تا 6 ماه طول بکشد.

با شرایط خاص و ج، زم، آن، درک کامل حقوق و مسئولیت های شما می تواند چالش برانگیز باشد. در پولاک PLLC، ما تجربه و دانش لازم برای راهنمایی شما در این فرآیند را داریم. ما اهمیت حفظ خانواده ها را در سراسر مرزها درک کرده و قدرد، می کنیم. اگر آماده برداشتن گام بعدی برای ملاقات مجدد با نامزد خود در ایالات متحده هستید، امروز با ما با شماره 2266-305 (214) تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره را تعیین کنید.



منبع: https://www.pollakimmigration.com/blog/love-knows-no-boundaries-immigration-the-k-1-vis،

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.