جمع بندی مهاجرت – برای مدارسی که دارای مجوز حامی ویزای دانشجویی کودک هستند

پیامی که اخیراً توسط ویزا و مهاجرت بریت،ا (UKVI) به تابلوی پیام سیستم مدیریت حامی مالی (SMS) ارسال شده است – که همه دارندگان مجوزهای حامی دانشجویی و کارگری هر بار که به پیامک وارد می شوند مشاهده می کنند – از همه حامیان مالی می خواهد که دو به روز رس، برای آن انجام دهند. سیستم. اولین مورد این است که اطمینان حاصل شود که شماره های بیمه ملی مسئول مجوز و مخاطب کلیدی که در مجوز آنها ذکر شده است به سیستم اضافه شده است. در صورتی که این جزئیات قبلاً در پیامک وجود نداشته باشد، اسپانسر موظف است آنها را اضافه کند. اگر یک مسئول تألیف یا مخاطب کلیدی شماره بیمه ملی نداشته باشد، از حامی مالی خواسته می شود دلایلی را ارائه دهد و ممکن است از آنها خواسته شود که مدارک بیشتری مبنی بر درخواست آن ارائه دهد.

دومین به‌روزرس، پیامکی که از حامیان مالی درخواست شده است، اضافه ، شماره مرجع خانه شرکت‌ها از شخص حقوقی دارای مجوز است. برخی از مدارس ممکن است شماره مرجع خانه شرکت‌ها را نداشته باشند (مثلاً آن‌هایی که موسسات خیریه غیرشرکتی هستند)، اما اگر این کار را دارید، UKVI از شما می‌خواهد که «در اولین فرصت خود» آن را به سیستم مدیریت حامیان خود اضافه کنید.

UKVI می‌گوید که ارائه این شماره‌های مرجع به آن‌ها کمک می‌کند تا تغییرات را به‌طور مؤثرتری نظارت کنند و همچنین به مهاجرت حامیان مالی به سیستم حمایت مالی تغییریافته کمک می‌کند. رایج است که UKVI در حال حاضر بررسی‌های معمولی از سوابق شرکت‌های حامیان مالی انجام می‌دهد تا نظارت کند آیا رویدادهای قابل گزارشی رخ داده است که هنوز به آنها توصیه نشده است، مانند تغییر در مالکیت (که در برخی شرایط نیاز به درخواست برای مجوز جدید دارد). دلیل ا،ام به ارائه شماره های بیمه ملی کمی کمتر روشن است، اما شاید به UKVI کمک کند تا بررسی کند که آیا افرادی که در مجوز نام برده شده اند شرایط لازم برای تصدی این موقعیت ها را دارند یا خیر. ما می‌د،م که ارتقای پیامک‌ها در آینده به این امکان می‌دهد که این بررسی‌ها به‌طور خودکار با استفاده از داده‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده با UKVI توسط Companies House و HM Revenue & Customs انجام شود.

دفتر خانه خدمات پشتیب، بخش مطالعه را ارائه می دهد

دارندگان مجوزهای حامی دانشجویی/کودکی اکنون به سرویس جدیدی که توسط UKVI ارائه می‌شود بدون هزینه اضافی دسترسی دارند. تیم پشتیب، بخش مطالعه خدمات زیر را به دارندگان مجوز ارائه می دهد:

  • هزینه اضافی بهداشت مهاجرت، سابقه مهاجرت، تاییدیه پذیرش برای تحصیل، و درخواست ویزا و درخواست های مربوط به لغو
  • پشتیب، تلفنی برای مواقع اضطراری مربوط به دانشجویان تحت حمایت
  • سوالات مربوط به خط مشی
  • اصلاحات BRP و eVisa

اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس – از جمله فرمی برای ثبت نام در پورتال مدیریت حساب آنلاین (AMP) که از طریق آن می توان سوالات را ارسال کرد – را می توان یافت. اینجا.

در حالی که این سرویس بسیار مفید به نظر می رسد، اما مدارس گاه به گاه همچنان سوالاتی در مورد مهاجرت یا حمایت مالی دارند که ترجیح می دهند با UKVI مطرح نکنند، یا ممکن است نیاز به مشاوره در مورد آنها داشته باشند. حفاظت، شما قرارداد والدین، یا سایر جنبه های فعالیت مدرسه. البته ما خوشحال می شویم که در این شرایط به شما کمک کنیم.

کارمزد افزایش می یابد

مدارسی که از درخواست‌های ویزای دانش‌آموزان خارج از کشور حمایت می‌کنند، باید از افزایش‌های اخیر و آتی در هزینه‌های مربوط به درخواست‌های ویزای دانشجویی و دانشجویی نیز آگاه باشند. در 4 اکتبر هزینه درخواست برای درخواست ویزای دانشجویی یا کودک از 363 پوند به 490 پوند افزایش یافت. این هزینه برای درخواست های خارج از کشور را با هزینه درخواست های ارسال شده از داخل بریت،ا مطابقت می دهد. علاوه بر این، هزینه پردازش اولویت برای درخواست‌های ویزای خارج از کشور، که هدف آن تصمیم‌گیری در مورد درخواست‌های ویزا در یک هفته یا سه هفته معمول است، از 250 پوند به 500 پوند افزایش یافته است.

علاوه بر این، مقررات افزایش هزینه اضافه بهداشت مهاجرت (IHS) در پارلمان وضع شده است، بنابراین ما اکنون می د،م که افزایش IHS از 16 ژانویه 2024 یا بعد از آن اعمال خواهد شد. برای متقاضیان ویزای دانشجویی و کودک (و همچنین متقاضیان برای جوانان) طرح تحرک و ویزای کودکان وابسته) IHS از 470 پوند در سال به 776 پوند افزایش خواهد یافت. مدارسی که از کارگران نیز حمایت مالی می کنند (مثلاً تحت مسیرهای مهاجرتی S،ed Worker یا Charity Worker) باید بدانند که IHS برای متقاضیان این ویزاها از 624 پوند در سال به 1035 پوند افزایش می یابد.

حمایت حمایت از ویزای دانشجویی کودک از VWV

تیم مهاجرت با تجربه VWV طیف وسیعی از خدمات را برای ارائه مدارس مستقل با پشتیب، محرمانه و بی طرفانه ای که نیاز دارند ارائه می دهد، از جمله:

  • یک خط کمک مهاجرت – ارائه شده به ،وان “پرداخت به ،وان شما” یا ثابت نگهدارنده ماهانه
  • مدیر مهاجرت – ابزار آنلاین توسعه یافته با مشارکت ITQ متیس و برای کمک به مدارس و والدین در مدیریت فرآیند حمایت مالی و درخواست ویزا طراحی شده است
  • خط مشی و سوالات حق مطالعه ما
  • مشاوره و پشتیب، در رابطه با حمایت مالی از کارگران و درخواست ویزای آنها
  • ممیزی سیستم ها، فرآیندها و سوابق حمایت مالی
  • آموزش – هم سفارشی و هم به ،وان بخشی از برنامه منظم ما رویدادهای آموزشی برای مدارس

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد این تحولات، و یا هر گونه مسائل دیگر مهاجرت، لطفا تماس بگیرید تام برت یانگ در ما تیم مهاجرت بر 0121 227 3759 یا فرم زیر را تکمیل کنید.


منبع: https://www.vwv.co.uk/news-and-events/blog/sc،ol-law-brief/blog/sc،ol-law-brief/immigration-roundup-sc،ols-،ld-student-visa-sponsor