پنجره ای به زمینه های بشردوستانه و دلسوزانه نتایج بررسی قضایی 2018 – 2022

همانطور که در این وبلاگ در زیر پست کردیم، مجموعه داده های اخیری را از IRCC دریافت کرده ایم که به نظر می رسد اولین در نوع خود در ردیابی دعوی قضایی در دادگاه فدرال باشد.

“لنز” اولیه برای پیش بینی نتایج JR بر اساس کشور شهروندی

امروز می‌خواهم به طور خاص به برنامه‌های Humanti، and Comp،ionate Grounds و اینکه چگونه نتایج بازبینی قضایی در طول زمان از سال 2018 تغییر کرده است، نگاه کنم.

در سال 2018، تقریباً دو نتیجه عمده وجود داشت – ا،اج در مرخصی و اجازه داده شد که هر دوی این نتایج تقریباً 75٪ از همه موارد را تشکیل می دهند. 14.8 درصد از تمام تصمیمات به توقف یا رضایت در مرخصی ختم شد. نرخ ا،اج مرخصی با 58.82 درصد بالاترین میزان در دوره پنج ساله بود.

در سال 2019، شاهد نتایج مشابهی بودیم که 80 درصد تصمیمات به این نتیجه ختم می‌شد و 20 درصد دیگر به توقف پایان می‌رسید. ا،اج از مرخصی همچنان بالا بود و 52.45 درصد بود.

سال 2020 COVID-19 شاهد یک تغییر آماری عمده بود. در حالی که میزان ا،اج از مرخصی کاهش یافت، نرخ مجاز نیز به شدت کاهش یافت. آیا این نتیجه خستگی شفقت ناشی از خود کووید بود؟ یا آیا این توقف (از جمله رضایت) منجر به رسیدگی ضعیف تر پرونده ها توسط دادگاه شده است. انگیزه رضایت یا درخواست توقف در طول COVID-19 نیز می‌توانست با تلاش برای محدود ، تعداد مواردی که نیاز به شنیدن دارند تحریک شود. سال بسیار جالبی برای تلاش و مطالعه و تجزیه و تحلیل است، به ویژه با توجه به اینکه چگونه یک بیماری همه گیر جه، آینده می تواند بر فرآیندهای دادگاه تأثیر بگذارد.

در سال 2021، نرخ ا،اج مرخصی در حدود 45.96٪ ثابت ماند، اما نرخ مجاز به بالاتر از اعداد قبل از همه گیری افزایش یافت. متوقف شد – میزان برداشت و رضایت نیز به اعداد قبل از همه گیری بازگشت.

سال 2022 زم، است که شروع به جالب شدن می کند. در این سال و برای اولین سال، درصد بیشتری از موارد مجاز نسبت به هر سال دیگری داشته باشیم. اگر به تأثیر همه‌گیری نگاه می‌کنیم، شاید امسال زم، باشد که بسیاری از متقاضی، که در سال 2020-2021 در کانادا اقامت داشته‌اند و درخواست‌های خود را ارائه کرده‌اند، در نهایت تصمیم‌هایشان گرفته شده و در دادگاه به چالش کشیده شده‌اند.

ا،اج در مرخصی در کمترین حد خود در پنج سال گذشته بود و انصراف اندکی افزایش یافت.

بنابراین آنچه در سال 2023 اتفاق افتاد. به اندازه کافی جالب توجه است که نوع دیگری از نتیجه – که در مرخصی کنار گذاشته شده است – شماره یک بوده است (تا ژوئن 2023 سال جاری). آیا اینها به این دلیل است که مردم دیگر علاقه ای به دنبال ، JR ندارند؟ آیا آنها از کانادا خارج می شوند یا حذف می شوند؟ این اعداد حتی بیشتر از سال 2020 در طول همه‌گیری، زم، که محدودیت‌های سفر اعمال شده بود، است. چه تعداد از اینها مربوط به درخواست های بازنگری موفق هستند؟

داده های امسال (تا به امروز) چندین موضوع جالب را مطرح می کند.

به نظر من، این آمارها ناهماهنگی ها و نوسانات را نشان می دهد. این همچنین نشان می‌دهد که از نظر تصمیم‌گیری خودکار مبتنی بر داده‌ها، تصمیمات بشردوستانه و دلسوزانه و بررسی‌های قضایی احتمالاً نباید تا زم، که درک بیشتری از اینکه چرا اعداد سال به سال متفاوت بوده‌اند، اجرا شوند.

نظر شما چیست؟ چه چیزی با توجه به داده ها برای شما برجسته است؟

منبع: https://vancouverimmigrationblog.com/a-window-into-the-hc-judicial-review-outcomes-2018-2022/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با
بایگانی‌های اسباب بازی سگ پت اوکی petok. افزایش رتبه وب سایت و تبلیغات.