پنجره درخواست مجوز کار باز دارنده H1-B کانادا را از دست دادم. گزینه های من چیست؟

در 16 جولای، کانادا مجوز کار باز (OWP) جدیدی را برای دارندگان ویزای H-1B به ،وان بخشی از استراتژی استعدادهای فناوری جدید کانادا معرفی کرد.

OWP به داوطلبان در مشاغل خاص این امکان را می دهد که تقریباً برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنند، تا سه سال اعتبار دارد و دارندگان آن مجازند خانواده های نزدیک خود را با خود به کانادا بیاورند.

ثابت شد که این یک گزینه بسیار محبوب بود و در عرض دو روز محدودیت 10000 درخواست برآورده شد، و برخی را به این فکر انداخت که چه گزینه های دیگری برای دارندگان H-1B برای مهاجرت به کانادا در دسترس است.

هنوز راه های زیادی برای یک دارنده ویزای H-1B برای ورود بالقوه به کانادا وجود دارد که بسیاری از آنها نیازی به ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) ندارند. LMIA سندی است که شرکت ها یا کارفرمایان کانادایی باید ارائه کنند تا ثابت کنند با استخدام اتباع خارجی تأثیر منفی (یا حداقل تأثیر خنثی) بر اقتصاد یا نیروی کار کانادا نخواهند گذاشت.

در اینجا مروری بر برخی از مسیرهای اصلی کارگران موقت به کانادا برای دارندگان ویزای H-1B است.

جریان جه، استعدادها

جریان استعدادهای جه، کانادا (GTS) یک گزینه محبوب برای اتباع خارجی شاغل در بخش فناوری اطلاعات است که آنها را تحت تعریف “شغل تخصصی” برای دارندگان ویزای H-1B واجد شرایط می کند. کارفرمای، که مایل به استخدام با استفاده از این برنامه هستند باید LMIA ارسال کنند.

در این بخش دو دسته وجود دارد.

اولی، رده A، برای توسعه شرکت هایی است که می توانند نیاز به استخدام استعدادهای تخصصی از خارج از کشور را نشان دهند. این شرکت ها باید توسط یک شریک ارجاع مشخص که معمولاً یک انجمن تجاری محلی یا است، است به جریان استعدادهای جه، ارجاع داده شوند.

رده B برای شرکت هایی است که برای هر شغلی که در فهرست مشاغل استعدادهای درخشان جه، قرار دارد، نیاز به استخدام تعدادی کارگر خارجی ماهر دارند. این مشاغل با تقاضای ناکافی نیروی کار داخلی در نظر گرفته می شوند.

داوطلب، که تحت GTS درخواست داده اند، می توانند انتظار داشته باشند که درخواست آنها طی دو هفته مطابق با استاندارد پردازش پناهندگان مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) بررسی شود.

انتقال درون شرکتی

مجوز کار انتقال درون شرکتی (ICT) نوع دیگری از مجوز کار ویژه است که نیازی به دریافت LMIA از سوی کارفرمایان ندارد. این برای شرکت هایی طراحی شده است که در چندین کشور شعبه دارند تا جابجایی کارمندان را تسهیل کنند.

این برای کارفرمایان در دو شرایط کار می کند.

  • شرکت‌های خارج و داخل کانادا که دارای رابطه والدین، شرکت‌های تابعه، شعبه یا وابسته هستند.
  • هر دو شرکت در حال انجام تجارت هستند. ی،ی به صورت مستمر در حال ارائه کالا و خدمات هستند. شرکت باید در کانادا فعال باشد. آنها نمی توانند یک مکان فیزیکی در کانادا داشته باشند.

اگر کارمندی مایل به دریافت مجوز کار ICT باشد، باید:

  • در حال حاضر در یک شرکت چند ملیتی استخدام شده و به دنبال ورود به کانادا برای کار در شرکت مادر، شعبه، شعبه یا وابسته آن شرکت هستم.
  • انتقال به شرکتی که دارای رابطه واجد شرایط با شرکتی است که در حال حاضر در آن مشغول به کار هستند و در یک مؤسسه معتبر و مستمر شرکت در کانادا مشغول به کار خواهند شد.
  • به طور مداوم (از طریق حقوق یا قرارداد) توسط شرکتی که قصد دارد آنها را در یک موقعیت تمام وقت مشابه به کانادا منتقل کند، حداقل به مدت یک سال در دوره سه ساله بلافاصله قبل از تاریخ درخواست اولیه، استخدام شده باشند.
  • فقط برای یک دوره موقت به کانادا می آیند.
  • تمام ا،امات مهاجرت به کانادا برای ورود موقت را رعایت کنید

علاوه بر این، او باید یک مدیر ارشد یا اجرایی، یک مدیر عملکردی یا دارای دانش تخصصی باشد.

cusma

موافقت نامه مکزیک کانادا ایالات متحده آمریکا (CUSMA) یک گزینه برای شهروندان مکزیکی است که کارمندان شرکت های چند ملیتی با شعبه هایی در کانادا هستند. مانند Global Talent Stream و Intra-Company Transfer، این مجوز کار نیازی به LMIA ندارد.

علاوه بر این، شهروندان ایالات متحده و مکزیک برای ورود به کانادا نیازی به ویزای اقامت موقت ندارند، بنابراین درخواست مجوز کار CUSMA را می توان به صورت آنلاین، در بندر ورودی (مانند گذرگاه مرزی یا فرودگاه) یا در ویزا انجام داد. دفتر. یا با کاغذ

شرکت کنندگان CUSMA به چهار دسته کار موقت ت،یم می شوند:

افراد حرفه ای باید در یکی از حدود 60 شغل مورد نظر کار کنند و از پیش تعیین شده در کانادا کار کنند. متخصصان خوداشتغال واجد شرایط نیستند.

CUSMA ICT برای کارمند، صادر می شود که به طور موقت در کانادا هستند تا در شعبه ای از کارفرمای آمریکایی یا مکزیکی خود کار کنند. آنها فقط در صورتی واجد شرایط هستند که حداقل یکی از سه سال گذشته به طور مداوم برای کارفرمای خود در موقعیتی مشابه کاری که در کانادا انجام می دهند کار کرده باشند.

CUSMA Traders یک گزینه برای ،، است که می توانند نشان دهند که قصد دارند 50٪ تجارت کالا یا خدمات خود را بین کانادا و کشور شهروندی خود انجام دهند. می تواند بر اساس حجم یا ارزش معامله باشد.

سرمایه گذاران CUSMA باید نشان دهند که سرمایه گذاری قابل توجهی در یک تجارت جدید یا موجود کانادایی انجام داده اند. آنها باید نشان دهند که به دنبال ورود به کانادا برای توسعه و هدایت یک تجارت کانادایی هستند.

بازدید کننده تجاری

یک تبعه خارجی ممکن است به دلایلی مانند شرکت در جلسات کاری، ،ید کالاهای کانادایی، ارائه خدمات پس از فروش، دریافت آموزش توسط شرکت مادر کانادایی یا آموزش سایر کارمندان، بدون LMIA وارد کانادا شود. .

برای واجد شرایط بودن، بازدیدکنندگان تجاری باید نشان دهند

  • آنها قصد دارند کمتر از شش ماه بمانند،
  • آنها هیچ برنامه ای برای ورود به بازار کار کانادا ندارند،
  • محل اصلی ،ب و کار، منبع درآمد و سود خارج از کانادا است.
  • آنها اسنادی دارند که درخواست آنها را پشتیب، می کند و
  • آنها شرایط اولیه ورود به کانادا را برآورده می کنند

منبع: https://www.worldoverseasimmigration.com/i-missed-the-ca،ian-h1-b-،lder-open-work-permit-application-window-what-are-my-options/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با
خاک ، توالت و وسایل جانبی گربه. چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.