قانون تأیید الکترونیکی فلوریدا | پوزو گلدشتاین، LLP

اقتصاد فلوریدا به کار انجام شده توسط کارگران مهاجر و سایر مهاجران، از جمله ،، که فاقد مدرک هستند، بستگی دارد. اخیرا، فرماندار ران دیسانتیس قانون جدیدی را امضا کرده است که بسیاری از کارفرمایان را م،م به استفاده از سیستم E-Verify می کند. این سیستم تأیید می کند که آیا فردی دارای مجوز استخدام است و آیا اسنادی که ارائه می دهد واقعی یا تقلبی هستند. مهاجر، که به دنبال کار هستند باید قانون فلوریدا E-Verify را درک کنند و برای جلوگیری از مشکلات با یک وکیل مهاجرت میامی همکاری کنند.

قانون تأیید الکترونیکی فلوریدا چیست؟

فرماندار ران دیسانتیس در 10 مه 2023 قانون فلوریدا SB 1718 را امضا کرد. این قانون در 1 ژوئیه 2023 لازم الاجرا شد و همه کارفرمایان خصوصی با 25 کارمند یا بیشتر را م،م می کند از سیستم E-Verify استفاده کنند. پیش از این، مشارکت بسیاری از کارفرمایان خصوصی داوطلبانه بود. فقط ،، که قراردادهای محلی، ایالتی یا فدرال داشتند م،م به استفاده از E-Verify بودند.

بسیاری از کارفرمایان ترجیح دادند به جای آن فقط از فرم I-9 استفاده کنند، یک سیستم جداگانه که برای تأیید صلاحیت کارمند تازه استخدام شده برای کار در ایالات متحده استفاده می شود. از توانایی قانونی خود برای کار در ایالات متحده کارفرمایان باید کپی هایی از فرم I-9 و مدارک واجد شرایط بودن کارمندان خود را حفظ کرده و در صورت درخواست مقامات مهاجرت، آنها را ارائه دهند.

قانون جدید E-Verify § 448.09، Fla. Stat تغییر کرد. (2023) با افزودن چند زبان جدید. بر اساس این قانون اصلاح شده، کارفرمایان با 25 کارفرما یا بیشتر م،م به استفاده از سیستم E-Verify از تاریخ 1 ژوئیه 2023 بودند. این بدان م،است که کارفرمایان باید اطلاعات استخدام های جدید خود را با سیستم E-Verify بررسی کنند تا واجد شرایط بودن خود را تایید کنند. نه اینکه صرفاً به اسنادی که کارکنانشان برای نشان دادن صلاحیت شغلی قانونی ارائه می دهند، تکیه کنند.

اگر کارفرمایی برای سه روز کاری متوالی تلاش کند به E-Verify دسترسی پیدا کند، اما سیستم از کار افتاده باشد، ا،ام E-Verify او لغو خواهد شد. با این حال، کارفرما باید اسکرین‌شات‌هایی را که نشان می‌دهد سیستم از کار افتاده است بگیرد و نگه دارد تا دلیلی برای عدم تکمیل فرآیند E-Verify باشد. سپس کارفرما باید فرآیند فرم I-9 را تکمیل کند و کپی هایی از اسکرین شات ها، فرم I-9 کارمند و کپی های مدرک هویتی کارمند و مدرک مجوز استخدام را در پرونده پرسنلی کارمند نگه دارد.

از اول ژوئیه 2024، کارفرمای، که قانون را نقض کنند با مجازات های سختی روبرو خواهند شد. در صورت اولین تخلف، و، فرصت های اقتصادی فلوریدا (DOE) اخطاریه عدم انطباق را برای کارفرما ارسال می کند. سپس کارفرما باید ظرف 30 روز تخلف را برطرف کند. اگر یک کارفرما در عرض 24 ماه سه یا بیشتر تخلف کند، ایالت مجوز ،ب و کار او را باطل می کند و تا زم، که مشکل را برطرف کند روزانه 1000 دلار جریمه می کند.

اگر DOE متوجه شود که کارفرما آگاهانه یک مهاجر غیرقانونی را استخدام کرده است، کارفرما می تواند م،م به بازپرداخت هرگونه انگیزه اقتصادی شرکت باشد. سپس به مدت یک سال به صورت آزمایشی قرار می گیرد و باید به بخش گزارش شود تا مطابقت را نشان دهد.

تخلف بعدی ظرف 24 ماه منجر به تعلیق یا لغو مجوز کارفرما بر اساس تعداد کارکنان غیرمجاز به شرح زیر خواهد بود:

  • تا 10 کارمند غیرقانونی – تعلیق 30 روزه مجوز کارفرما
  • 11 تا 50 کارمند غیرمجاز – تعلیق 60 روزه مجوز کارفرما
  • 51+ کارمند غیرقانونی – لغو کلیه مجوزهای کارفرما

سیستم تأیید الکترونیکی چیست؟

سیستم E-Verify یک پایگاه داده است که توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) اداره می شود. کارفرمایان شرکت‌کننده می‌توانند اطلاعاتی را که کارمندان تازه استخدام شده‌شان در اختیارشان قرار داده‌اند، با اطلاعات موجود در سیستم بررسی کنند. پایگاه داده به کارفرمایان می گوید که آیا فرد از نظر قانونی مجاز به کار در ایالات متحده است یا خیر و به کاهش تقلب احتمالی اسناد کمک می کند.

کارمند چگونه تعریف می شود؟

قانون، کارمند را به ،وان هر ،ی که برای پر ، یک شغل دائمی برای یک کارفرما استخدام می‌شود، زم، که کارفرما بر کارهایی که انجام می‌دهند کنترل داشته باشد، تعریف می‌کند. این قانون افرادی را که به ،وان پیمانکار مستقل کار می کنند و همچنین کارگران خانگی که کارهای عادی را در داخل خانه یک فرد انجام می دهند، از جمله خانه دار یا دست ساز، مستثنی می کند.

از یک وکیل مهاجرت میامی کمک بگیرید

اگر شما یک مهاجر هستید و می خواهید در فلوریدا کار کنید، باید قانون E-Verify و تاثیر آن بر شما را بد،د. یک وکیل مهاجرت میامی در شرکت حقوقی پوزو گلدشتاین می‌تواند وضعیت شما را بررسی کند و به شما کمک کند تا گزینه‌هایی را که ممکن است در دسترس شما باشد، درک کنید. برای کمک در مورد خدمات مهاجرت، همین امروز با ما تماس بگیرید (305) 856-0400.

منبع: https://pozogoldstein.com/the-florida-e-verify-law-،w-it-might-affect-immigrant-workers-and-employers/

چگونه درآمد google adsense خود را در وردپرس افزایش دهیم.