گزینه های ویزای بابانوئل برای آمدن به شهر در شب کریسمس – موسسه حقوقی مورتی

22 دسامبر 2023

در حالی که دانشمندان برای بررسی اینکه آیا از نظر فیزیکی امکان سفر بابانوئل به دور دنیا فقط در یک شب وجود دارد یا نه، آنها تمایل دارند پیامدهای قانونی سفر این مرد شاد برای آوردن ،اب بازی و هدایایی برای کودکان در ایالات متحده را نادیده بگیرند. برای این منظور، ما در مؤسسه حقوقی مورتی اکنون معیارهای قانونی بسیاری از گزینه‌های مختلف را برای بابانوئل بررسی می‌کنیم تا بتواند با خیال راحت در 24 دسامبر (ی،ی شب کریسمس) وارد ایالات متحده شود و ،اب‌بازی‌ها و وسایل مورد نیاز را به همه کودکان تحویل دهد. در سراسر کشور.

گزینه برنامه لغو ویزا برای بابانوئل

اینکه بابانوئل در هلند یا آلمان به دنیا آمده است جای سوال دارد. با این حال، بسیاری بر این باورند که او در حال حاضر در دایره قطب شمال در کشور فنلاند ،ن است. در درخواستی در سال 2001 به و، حمل و نقل ایالات متحده برای دریافت گواهینامه پرواز، بابانوئل خود را ،ن قطب شمال و شهروند جهان توصیف کرد. اما این روشن نمی کند که آیا او پاسپورت یک کشور VWP دارد یا خیر. بنابراین، با فرض اینکه بابانوئل پاسپورت معتبر صادر شده توسط هر یک از این سه کشور داشته باشد، می‌تواند از طریق سیستم الکترونیکی مجوز سفر (ESTA) درخواست مجوز کند تا از طریق برنامه لغو روادید (VWP) در ایالات متحده پذیرفته شود. در صورت تایید، او باید ظرف 90 روز کشور را ، کند، اما این مشکلی ندارد، زیرا او کمتر از یک شب فرصت دارد تا ،اب‌بازی‌ها را به پسران و دختران خوب در سراسر جهان تحویل دهد.

یکی از کارهایی که او نمی تواند در زمان حضور در VWP انجام دهد این است که برای هر کاری که در این کشور انجام می دهد دستمزد بپذیرد. ما فکر می‌کنیم که کلوچه‌ها و شیرهایی که بسیاری از کودکان برای نگهداری بابانوئل در حین کار او باقی می‌گذارند، با «هزینه‌های اتفاقی یا دستمزد» مجاز برای بازدیدکنندگان تجاری مطابقت دارد. از آنجایی که بازپرداخت هزینه های جانبی نمی تواند از هزینه های معقول واقعی انجام شده در سفر بیشتر شود، بابانوئل باید خود را فقط به آنچه در طول بازدیدش نیاز دارد محدود کند.

با این حال، حتی اگر بابانوئل پاسپورت یک کشور واجد شرایط را داشته باشد، به نظر می‌رسد که برای استفاده از VWP به معافیت نیاز دارد. این به این دلیل است که او هر سال به همه کشورها سفر می کند، از جمله کشورهایی که در لیست “شیطان” ایالات متحده قرار دارند. طبق قانون بهبود برنامه لغو روادید و پیشگیری از سفر تروریستی در سال 2015، هر ،ی که در تاریخ 1 مارس 2011 یا پس از آن به عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی، سومالی یا یمن سفر کرده باشد، از استفاده از VWP منع شده است، مگر اینکه معافیت داشته باشد. توسط و، امنیت داخلی ایالات متحده (DHS) اعطا می شود.

تصور اینکه DHS معافیت بابانوئل را رد کند دشوار است. اما، فقط در صورتی که او پاسپورت یک کشور VWP را نداشته باشد یا نتواند معافیت خود را به موقع برای پرواز شب کریسمس دریافت کند، بیایید سایر گزینه های بالقوه مهاجرت او را بررسی کنیم.

یک گزینه ویزا برای بابانوئل

اگرچه بسیاری بابانوئل را یک دیپلمات حسن نیت می دانند، اما مشخص نیست که آیا او واجد شرایط ویزای A (دیپلمات) خواهد بود یا خیر. با این حال، استفاده از ویزای A توضیح می‌دهد که چگونه در آهنگ ک،یک کریسمس مدرن، «مادر بزرگ توسط ،ن شمالی زیر گرفته شد»، بابانوئل با مشکلات قانونی مواجه نشد. مصونیت دیپلماتیک، از مزایای ویزای A، بابانوئل را از اتهامات جنایی و شکایت مدنی نجات می داد.

گزینه ویزای B-1/B-2 برای بابانوئل

این امکان وجود دارد که بابانوئل بتواند ویزای بازدیدکننده B-1/B-2 را دریافت کند. او قصد دارد در همان شبی که وارد ایالات متحده می‌شود، آنجا را ، کند و همسر، الف‌ها و ،ن‌های شمالی همگی در خارج از کشور زندگی می‌کنند، بنابراین باید شواهد کافی برای نشان دادن اینکه قصد غیرمهاجرتی من،ی دارد، داشته باشد. بابانوئل همچنین در خارج از کشور یک تجارت معتبر ،اب بازی سازی دارد که باید به آن بازگردد. علاوه بر این، از آنجایی که بابانوئل فردی است که می تواند از عهده ساخت و اهدای ،اب بازی به کودکان در سراسر جهان برآید، واضح است که بابانوئل سرمایه کافی برای جلوگیری از تبدیل شدن به یک هزینه عمومی را دارد.

گزینه ویزای E-1/E-2 برای بابانوئل

اگر بابا نوئل از کشوری باشد که دارای یک معاهده تجاری واجد شرایط با ایالات متحده است و مایل به سرمایه گذاری در این کشور برای کارگاه دوم باشد، ممکن است بتواند ویزای معامله گر معاهده یا سرمایه گذار معاهده دریافت کند. بابانوئل به وضوح دارای مهارت های ضروری است که “برای موفقیت شرکت ضروری است.” با این حال، بابانوئل ممکن است بخواهد مقاله MurthyDotCom InfoArticle، بررسی اجمالی: ویزاهای E برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را مرور کند تا از میزان سرمایه‌گذاری و تعهد مورد نیاز برای دریافت ویزای E-1 یا E-2 کاملاً قدرد، کند. برای یک سفر یک بار در سال، او ممکن است با یک گزینه ویزای متفاوت بهتر باشد.

گزینه ویزای H1B برای بابانوئل

هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد برای ساختن ،اب بازی و کار با سورتمه نیاز به مدرک لیسانس یا معادل تجربی آن دارد. جنبه های فنی تولید ،اب بازی و مدیریت بازرگ، همگی در خارج از کشور انجام می شود. بنابراین، مشکل اضافی نیاز به یک کارفرمای حامی H1B در اینجا لازم نیست پرداخته شود.

در نهایت، حتی اگر تمام مشکلات دیگر حل شود، بابانوئل همچنان باید بر مشکلات محدودیت سقف H1B غلبه کند، به این م،ی که کارفرمای احتمالی H1B او باید برای او در قرعه کشی آنلاین در ماه مارس ثبت نام کند. بنابراین، این گزینه با چالش های بسیاری از جمله نیاز به برنامه ریزی قبلی مواجه است.

گزینه ویزای H2B برای بابانوئل

بابانوئل قطعاً کارگر فصلی یا اوج بار است. در اینجا یک سوال وجود دارد که کارفرمای حامی چه ،ی خواهد بود. کارفرمای حامی باید مسکن برای ذینفع فراهم کند و برای کارگران واجد شرایط ایالات متحده تبلیغ کند. یک فروشگاه بزرگ خاص تبلیغ می کند که فقط می تواند بابانوئل واقعی را استخدام کند، بنابراین آن فروشگاه ممکن است کاندیدای خدمت به ،وان درخواست کننده باشد.

طبق قو،ن و مقررات و، کار ایالات متحده، فروشگاه نمی تواند در شیوه های استخدام خود تبعیض قائل شود و ممکن است افرادی در ایالات متحده وجود داشته باشند که به اندازه بابا نوئل در رفتار خوب با کودکان، ساختن ،اب بازی ها و راه اندازی یک سورتمه برای تحویل ،اب بازی. با این وجود، یافتن یک کارگر آمریکایی که در بالا و پایین رفتن از دودکش ها با یک کیسه بزرگ ،اب بازی مهارت داشته باشد، دشوار است. بنابراین، H2B ممکن است گزینه ای برای بابا نوئل فراهم کند.

گزینه ویزای L-1 برای بابانوئل

اگر بابا نوئل تجارتی در ایالات متحده دارد، باید واجد شرایط ویزای L-1 باشد. حداقل، او دارای دانش تخصصی مورد نیاز برای واجد شرایط بودن برای L1B است، و مطمئناً حداقل برای یکی از سه سال گذشته در خارج از کشور کار کرده است. او خالق فهرست اختصاصی شیطون-یا-خوب نیز هست. بابانوئل همچنین ممکن است واجد شرایط ویزای مدیریتی / اجرایی L1A باشد، زیرا او تیمی از جن‌ها و ،ن‌های شمالی را مدیریت می‌کند. و یک دادخواست L-1 را می توان بدون برنامه ریزی از قبل زیاد ثبت کرد، زیرا پردازش برتر در دسترس است، دقیقاً به همان روشی که بسیاری از فروشگاه ها معاملات ویژه را برای ،یداران لحظه آ،ی ارائه می دهند.

گزینه ویزای O-1 برای بابانوئل

بابا نوئل برای واجد شرایط بودن برای ویزای O-1 باید توانایی فوق العاده ای “در علوم، هنر، آموزش، تجارت یا ورزش…” داشته باشد. با این حال، اثبات این امر ممکن است سخت باشد. معمولاً یک نفر با دیگران در این زمینه مقایسه می شود تا مشخص شود که آیا سطح توانایی او فوق العاده است یا خیر. از آنجایی که بابانوئل هیچ همتای واقعی ندارد، نشان دادن توانایی های بیشتری نسبت به سایرین در رشته خود دشوار است. در بهترین حالت، می توان استدلال کرد که او بهتر از فریبکاران جهان است، زیرا او تنها ،ی است که واقعاً می تواند آن را در سراسر جهان بسازد و ،اب بازی ها را فقط در یک شب تحویل دهد.

متأسفانه، وضعیت O-1 توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) در سال های اخیر با تردید بیشتری نگریسته شده است، بنابراین این استدلال ممکن است شانس کمی برای موفقیت داشته باشد. پس دوباره، تصور اینکه یک افسر USCIS آنقدر اسکروج باشد سخت است که انکار کند که بابانوئل دارای توانایی های خارق العاده ای است.

گزینه ویزای P-3 برای بابانوئل

بابانوئل قطعاً برای یک دوره زم، قابل توجه درگیر یک برنامه فرهنگی منحصر به فرد بوده است. درخواست ویزای P-3 به اسناد زیادی از بابانوئل نیاز دارد: اگر P-3 در بیش از یک منطقه جغرافیایی اجرا می‌کند، باید یک برنامه سفر ارائه کند. این بدان م،است که بابانوئل باید لیست پسران و دختران خوب ایالات متحده خود را به USCIS تحویل دهد و تغییرات لحظه آ،ی ممکن است غیرممکن باشد یا باعث شود اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) شروع به ردیابی بابانوئل کند.

گزینه ویزای R برای بابانوئل

گاهی اوقات از بابانوئل به ،وان “سنت نیک،” یا “سنت نیک” یاد می شود و اعمال نیک او به یک جشن مذهبی بزرگ وابسته است. بنابراین، استدلال قوی وجود دارد که بابا نوئل به ،وان یک متخصص مذهبی واجد شرایط است. مشخص نیست که کدام کلیسا می تواند قوی ترین وابستگی را داشته باشد زیرا به نظر می رسد بابانوئل غیر مذهبی است، و این ممکن است مشکلاتی را برای تصویب دادخواست کارگران مذهبی R-1 ایجاد کند.

گزینه گرین کارت برای بابا نوئل

در حالی که ممکن است راه‌های قانونی برای بابانوئل وجود داشته باشد که بتواند گرین کارت را دریافت کند، نگهداری از گرین کارت آن را برای بابانوئل گزینه‌ای بعید می‌سازد. تا زم، که او عملیات خود را در ایالات متحده باز کند، در حال حاضر روابط کافی با آمریکا ندارد، زیرا فقط یک بار در سال به این کشور سفر می کند. در نهایت، بازرسان گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) در بندر ورودی احتمالاً متوجه خواهند شد که گرین کارت وی رها شده است، و دریافت بیشتر ویزاهای غیر مهاجرتی پس از آن مرحله بسیار دشوارتر خواهد بود، زیرا او قبلاً اعلام کرده بود. قصد مهاجرت

مسائل بندر ورودی برای بابانوئل

در سال‌های گذشته، بابانوئل هنگام مواجهه با افسران CBP در بندر ورودی با تاخیر مواجه شد. او نه تنها چکمه می پوشد و با حیوانات هم سفر می کند، هدایایی که حمل می کند با کاغذهای انعکاسی رنگارنگ و جشن بسته بندی شده است. با تمام این لباس‌ها، چمدان‌ها و موجودات چهار پا در حال پرواز، به نظر می‌رسد که بابانوئل همیشه هنگام پذیرش در ایالات متحده مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

خوشبختانه، CBP فعالانه اقداماتی را برای کمک به بابانوئل انجام داد تا از این مشکلات احتمالی در بندر ورودی جلوگیری کند. این با ثبت نام بابانوئل در برنامه ورود جه، انجام شد!

بابانوئل باید یادآوری شود که او امسال نیز یک رکورد الکترونیکی پذیرش I-94 را دریافت خواهد کرد، همانطور که در MurthyDotCom NewsBrief، یادآوری فصل سفر توضیح داده شده است: تاریخ انقضای کارت I-94 خود را بررسی کنید (22.Jun.2022). با وجود اینکه او کاملاً شلوغ است، بابانوئل باید چند لحظه وقت بگذارد تا اطلاعات موجود در پرونده الکترونیکی را تأیید کند.

مسائل مربوط به نام بابا نوئل

همانطور که در مقاله MurthyDotCom InfoArticle، نام خانوادگی اول: شوخی مهم نیست (به روز شده در 06.09.2021) بحث شد، متقاضی مزایای مهاجرت به ایالات متحده باید مطمئن باشد که از نام کامل قانونی خود در همه اسناد استفاده کرده و از سازگاری بین مقامات رسمی اطمینان حاصل کند. مدارک و فرم های درخواست مهاجرت بابا نوئل چندین بار نام خود را تغییر داده است، از هلندی اصلی “Sinter Klaas” و آلم، “Christkindl” به “St. (یا سنت) نیک،» به «ژولوپوککی» فعلی فنلاندی و البته «بابا نوئل» آمریکایی‌شده.

در حالی که قابل درک است که بابانوئل فقط می خواست نام خود را برای همه آسان کند، اما برای مقاصد مهاجرتی بسیار بهتر بود که نام اصلی خود، سینتر کلااس را حفظ می کرد. شناسنامه او احتمالاً به نام سینتر کلااس است، در حالی که گواهی ازدواج او ممکن است تحت سنت نیک،، گواهینامه رانندگی سورتمه او سنت نیک،، و پاسپورت او جولوپوکی باشد. این نام‌های زیاد مطمئناً CBP و USCIS را متحیر می‌کنند و باعث ایجاد مشکلاتی در بندر ورودی می‌شوند.

استفاده از بیومتریک ممکن است مشکلات هویتی را حل کند. با این حال، توصیه می شود که بابانوئل یک نسخه از نام خود را انتخاب کند و تا آنجا که ممکن است اسناد رسمی خود را به آن نام تغییر دهد. علاوه بر این، او باید اطمینان حاصل کند که تمام درخواست های مهاجرت در آینده به همین نام است. در صورت باقی ماندن هرگونه ناهماهنگی، باید سوگندنامه هایی را ارائه کند و دلایل نام های مختلف را توضیح دهد.

نتیجه

اگرچه بابانوئل ممکن است واجد شرایط هر نوع ویزا نباشد، به نظر می رسد که او باید گزینه های کافی برای ورود قانونی به ایالات متحده در سال جاری داشته باشد. بیایید امیدوار باشیم که سیستم مهاجرتی ما هرگز مرزها را آنقدر بالا نبرد که این بازدیدکننده عزیز در مبادی ورودی دور شود و میلیون ها کودکی را که منتظر هدایای خود و روح فصل هستند ناامید کند.

این NewsBrief مورد علاقه جامعه قانون مهاجرت است. ما به صورت دوره ای محتوای قانونی را به روز می کنیم و برای لذت بردن شما در این زمان از سال مجدداً آن را اجرا می کنیم. تعطیلات مبارک از موسسه حقوقی Murthy و MurthyDotCom!

حق چاپ © 2014-2023، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است

منبع: https://www.murthy.com/2014/12/24/santas-visa-options-for-coming-to-town-on-christmas-eve/