آیا عقب نشینی دولت از میلیون ها کشور فناوری ما را عقب می اندازد؟

آنها قصد دارند درهای خود را در 31 مارس 2023 ببندند.

توسط دیوید کامرون برای قهرم، در بخش فناوری بریت،ا راه اندازی شد. ملت فناوری یک سازمان نوپا است و از ظهور برخی از بزرگ‌ترین نام‌های فناوری بریت،ا، از جمله Monzo و Deliveroo حمایت کرده است. ملت فناوری از مارس 2020 ویزاها را تحت دسته فناوری دیجیتال مسیر استعدادهای جه، به طور جداگانه مدیریت و تأیید کرده است. کمک مالی ،ت مورد بحث برای حمایت از برنامه ویزا به ،وان راهی برای کمک به کشور برای تبدیل شدن به مرکزی برای استارت آپ های جه، استفاده شد. . Tech Nation بیش از 6000 درخواست ویزای استعدادهای جه، را از زمان شروع خود پردازش کرده و بیش از 3000 درخواست را تأیید کرده است.

روسای فناوری سراسر کشور از تصمیم ،ت انتقاد کرده و هشدار داده اند که بسته شدن کشور فناوری و تهدیدی که برای برنامه ویزا ایجاد می کند، یک ش،ت بزرگ برای بخش فناوری بریت،ا خواهد بود.

این برای ویزای استعدادهای جه، و افرادی که به دنبال تایید هستند چه م،ایی دارد؟

اکنون سوالاتی در مورد آینده این کشور وجود دارد استعداد جه، ویزا Tech Nation توصیه کرده است که تأیید متقاضیان ویزا در این دسته را متوقف خواهد کرد (اگرچه مهلتی داده نشده است) اما در این مدت به پذیرش درخواست های جدید برای تأیید ادامه خواهد داد.
با توقف فعالیت‌ها از 31 مارس 2023، این امر برای افرادی که اخیراً برای تأییدیه‌ها به کشور فناوری درخواست داده‌اند و برای ،، که در حال آماده‌سازی برنامه‌های خود هستند، ابهام زیادی ایجاد می‌کند.

متقاضیان باید در اسرع وقت درخواست های خود را ارسال کنند تا اطمینان حاصل شود که تاییدیه مورد نیاز برای ویزا را دریافت می کنند.

برای ،، که قبلاً تحت این مسیر ویزا دارند، تأییدیه ها احتمالاً پس از انتخاب فروشنده جدید منتقل می شوند. مقامات و، کشور تضمین داده اند که انجام خواهند داد “هر قدمی بردارید تا اطمینان حاصل شود که متقاضی، که قبلاً در مسیر استعدادهای جه، هستند، با بسته شدن آسیب نخواهند دید.

در حال حاضر، هیچ جزئیاتی در مورد فروشنده جدیدی که بتواند عملیات تایید Tech Nation را در آینده به عهده بگیرد، ارائه نشده است.


اگر سوالی دارید یا به کمک مهاجرت نیاز دارید، لطفا با ما تماس بگیرید مهاجرت تیم، یا فرم زیر را تکمیل کنید.




منبع: https://www.vwv.co.uk/news-and-events/blog/immigration-law-update/blog/immigration-law-update/governments-withdrawal-tech

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت – معرفی 6 افزونه ai در وردپرس.