من از طریق کارفرمایم گرین کارت گرفتم و پسری دارم که متولد آمریکاست. ما تصمیم گرفتیم برای چند سال به دلایل خانوادگی به هند برگردیم که به معنای انصراف از گرین کارت است. وقتی پسرم 21 ساله شد، آیا می تواند من را برای یک گرین کارت دیگر اسپانسر کند؟ – موسسه حقوقی مورتی

13 مارس 2024

پاسخ

این واقعیت که شما گرین کارت داشتید و سپس آن را رها کردید، معمولاً مانع از حمایت فرزند شهروند آمریکایی خود برای دریافت گرین کارت دیگر نمی شود (زم، که کودک به سن 21 سالگی برسد). (13 مارس 2024)

شیلا مورتی و سایر وکلای ارشد راهنمایی هایی ارائه می دهند که قانون را روشن می کند. برای اطلاع از خدمات آنلاین رایگان ما، اینجا کلیک کنید. به سوالات متداول بیشتری دسترسی داشته باشید اینجا.

حق چاپ © 2024، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است

منبع: https://www.murthy.com/2024/03/13/i-got-a-green-card-through-my-employer-and-i-have-a-son-w،-is-a-u-s-citizen-by-birth-we-have-decided-to-move-back-to-india-for-a-few-years-due-to-family-reasons-which-will-mean-giving-up-my-green/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس. خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | ebtekarkhodro. دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت.