⚖️🗽 TGIF: “خدایا شکرت که جمعه است (پنج مورد مهاجرت در یک روز)” – از پروفسور آستین کوچر @ Substack!

آستین کوچر، Ph.D.
آستین کوچر، Ph.D.
استادیار پژوهشی
TRAC-Syracuse
ع،: سیرا، یو.

https://substack.com/app-link/post?publication_id=80027&post_id=142434213&utm_source=post-email-،le&utm_campaign=email-post-،le&isFreemail=true&r=1se78m&،njoVxRu2001M&،njoVxXc1 QiOjE0MjQzNDIxMywiaWF0IjoxNzA5OTM1MzU1LCJleHAiOjE3MTI1MjczNTUsImlzcyI6InB1Yi04MDAyNyIsInN1YiI6InBvc3QtcmVhY3RmVLqSiF. 2im3l_E6zFUUoLzY

خوش آمدید دوستان برای جشن گرفتن پایان هفته و شروع آ، هفته، لیست شخصی خود را از پنج چیز که ممکن است از دست داده باشید را برای شما ارسال می کنم. برای این موضوع، من از سطلم بسیاری از (بسیاری) چیزهایی را که در طول هفته خواندم یا دیدم بیرون می کشم و با شما به اشتراک می گذارم.

  1. و، دادگستری قضات مهاجرت را ،ت کرد
  2. بایدن از مهاجران به ،وان “غیرقانونی” یاد می کند
  3. پناهندگی در حال حاضر چگونه کار می کند؟
  4. سفر مهاجر اثر آدام ای،سون
  5. صحبت در مورد مهاجرت در سال انتخابات

. . . . .

*****************************

متش، دوست من! 🙏 خلاصه کامل آستین را در لینک بالا بخو،د!

نقل قول مورد علاقه من از جان واشنگتن مقاله، #3 در لیست آستین:

بر اساس داده های گردآوری شده توسط Human Rights First، در سال مالی 2023، 99.5 درصد از همه افرادی که پرونده های پناهندگی آنها توسط قضات مهاجرت تصمیم گیری شده است، برای جلسات رسیدگی به دادگاه حاضر شدند. برخلاف شهروندان، افرادی که به دنبال پناهندگی هستند، حق دریافت وکیل با هزینه ،ت را ندارند. این بدان م،ی است که مردم یا از جیب خود پول می پردازند، یا وکلای مایل برای کمک به آنها به صورت رایگان پیدا می کنند، یا از خود در دادگاه نمایندگی می کنند. بر اساس یک گزارش ژانویه، تنها 30 درصد از افرادی که در مراحل ا،اج هستند – که به این م،ی است که ،ت در تلاش است آنها را ا،اج کند – توسط وکیل م،ع هستند. یک مطالعه در سال 2023 از موسسه سیاست مهاجرت نشان می دهد که داشتن نمایندگی باعث بهبود کارایی، کاهش هزینه های منابع عمومی مصرف شده و برای مهاجران در دادگاه، شانس ا،اج آنها را کاهش می دهد.

(Yael) Schacher (مدیر آمریکا و اروپا برای پناهندگان بین المللی) گفت: «سیستم مهاجرت به مدت 20 سال بسیار ش،ته شده است – عقب مانده و نیاز به اصلاحات دارد.

شاچر گفت، اگرچه تأخیرهای زیادی وجود دارد، اما ا،ریت قریب به اتفاق پناهجویان از این سیستم پیروی می کنند که در حال حاضر کار می کند.

ییل شاچر
ییل شاچر
تاریخ شناس
مدیر آمریکا و اروپا برای پناهندگان بین المللی

این نه تنها افسانه محدودیت‌طلبانه پناهجویان را که با سیستم «بازی» می‌شوند را رد می‌کند، که توسط سیاستمداران هر دو حزب و در عین حال در درجه اول به ،وان نقطه‌ی بحث حزب جمهوری‌خواه مطرح شده است، بلکه اشاره می‌کند که چه چیزی باید هدف واقعی اصلاحات باشد! بدیهی است که آنچه در اینجا واقعاً مورد نیاز است حرفه‌ای‌سازی، کنترل کیفیت، نوآوری، افزایش کارکنان، و شاید مهم‌تر از همه، رهبری پویا، متخصص و متمرکز بر روند قانونی در برنامه‌های قضاوت پناهندگی و اسکان مجدد USG است، با تمرکز بر افزایش چشمگیر نمایندگی و منابع جهت گیری!

در عوض، سیاستمداران و صاحب نظران به جای اصلاح سیستم، بر حذف سیستم تمرکز می کنند! این اساساً یک تلاش بزدلانه برای “از بین بردن شواهد” نادرست و بی کفایتی USG است! در عین حال، قرب،ان ش،ت های سیستمی ،ت ما را به طور ناعادلانه مجازات خواهد کرد.

واکنش سیاسی هر دو حزب کاملاً غیرمسئولانه (بدون ذکر غیراخلاقی) و همچنین غیرقابل اثبات است. با این حال، چهره‌های به اصطلاح «رسانه‌های اصلی» چنان ناآگاه و بی‌علاقه به آسیب‌های انس، و واقعیت‌های پناهندگی، مهاجرت، و مرزها هستند که مز،فات یک طرفه و بومی‌گرایانه‌ای را که هر دو طرف مطرح می‌کنند، به ،وان «مناظره» معرفی می‌کنند. ” این نیست! هیچ یک از طرفین علاقه ای به رفع مشکلات در مرزها ندارند – فقط به انگشت نشان دادن، موضع گیری، و سرزنش ، برای منافع سیاسی ادراک شده!

🇺🇸 زمان مقرر برای همیشه!

PWS

03-09-24

مربوط

منبع: https://immigrationcourtside.com/2024/03/09/%E2%9A%96%EF%B8%8F%F0%9F%97%BD-tgif-thank-goodness-its-five-immigration-things-on-a-friday-from-professor-austin-kocher-substack/

کاربرد هوش مصنوعی در وب سایت معرفی 6 افزونه ai در وردپرس تاکس پرس.