بهترین گوشی اقتصادی گوشی ارزان قیمت همه چی آنلاین

با توجه به توضیحات بالا از دیگر عواملی که سبب شده تا این گوشی در لیست بهترین گوشی های سامسونگ قرار گیرد برخورداری از این تراشه می‌باشد. گوشی موبایل S22 Ultra تا حدودی به پرچمدار سری نوت یعنی نوت 20 اولترا شباهت دارد به گونه‌ای که احساس می‌کنیم این گوشی با هدف جلب توجه کاربران علاقه مند به سری نوت عرضه شده‌است. نمایشگر این گوشی توسط گوریلا گلس وکتوس پلاس محافظت می‌شود که اندکی از نوت 20 اولترا هم کوچک‌تر بخش کامل نوشتن را بخوانید است.

  • دوربین ۵۰مگاپیکسلی و فست شارژ ۶۷ واتی گوشی شیائومی ۱۲ از دیگر قابلیت‌های بی‌نظیریست که باعث شده در لیست راهنمای خرید گوشی قرار بگیرد.
  • به همین خاطر اگر کمی بودجه‌ی بیشتری در اختیار داشته باشید می‌توانید محصولی بسیار بهتر را خریداری کرده و از قابلیت‌های نسبتا خوب آن لذت ببرید.
  • همچنین اجرا کردن بازی‌های سنگینی مثل PUBG در این گجت امکان پذیر است و به دلیل وجود صفحه نمایش ۶.۸ اینچی این دستگاه می‌تواند برای کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده جذاب باشد.
  • ما با تولید و ارائه‌ی محتوای کاربردی، سرگرم‌کننده و بی‌طرف، فرایند خرید را آگاهانه‌تر می‌کنیم تا شما تجربه‌ی خوشی از خرید آنلاین کالای دیجیتال داشته باشید.
  • این گوشی از نمایشگر ۶.۲ اینچی LCD و تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۹ بهره می‌برد و در پنل پشتی آن هم یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود و در ضمن حداکثر حافظه رم و حافظه داخلی آن ۴ و ۶۴ گیگابایت است.

بهترین گوشی اقتصادی گوشی ارزان قیمت همه چی آنلاین

این مدل علاوه‌بر لنز اصلی، از یک لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسلی به همراه ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز استفاده کرده است. این گوشی یکی از بهترین گوشی های میان رده برای افرادیست که می‌خواهند با صرف هزینه کمتر، یک مدل نسبتاً اقتصادی‌تر خریداری کنند. ظرفیت باتری این مدل به نسبت سایر میانرده‌ها کمترست، با این حال در استفاده متوسط تا ۱ روز را دوام می‌آورد. ولی اگر بدنبال باتری‌های قدرتمندتر هستید در مدل‌های دیگر لیست آن را جست‌و‌جو کنید. اگر عکس‌های بسیار باکیفیتی از آیفونتان می‌خواهید، این مدل در این محدوده قیمتی بهترین نیست. همچنین، عمر باتری و نمایشگر آن هم معمولیست و سایر مدل‌های این لیست از برندهای دیگر در این آیتم‌ها بهتر کار کرده‌اند.

پردازنده مرکزی با پردازنده گرافیکی Adreno 730 همراه است که کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد و بدون هیچ گونه لگ و اختلالی می‌توانید از لذت کار با این گوشی بهره‌مند شوید. سیستم عامل این گوشی اندروید و نسخه 12 می‌باشد که با رابط کاربری One UI 4.1.1 عرضه شده و امکانات خوبی را در اختیارشان قرار می‌دهد. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Z Flip4 در لیست بهترین گوشی سامسونگ پرچمدار گوشی‌های سامسونگ است که در تاریخ 10 آگوست 2022 معرفی شده و در تاریخ 25 آگوست 2022 به بازار عرضه خواهد شد. این نمونه تاشو کیفیت بسیار خوبی دارد و تاکنون توانسته توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کند. این گوشی هوشمند در بخش عقب مجهز به دوربین دوگانه بوده که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسل و سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق می‌شود. شما برای ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی سلفی باید از سنسور 5 مگاپیکسل استفاده کنید.

نبود OIS در دوربین اصلی و نداشتن گواهی ضدآب IP67 و نبود ظرفیت ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی ام ۵۲ را یک پله پایین‌تر از گلکسی A52s سامسونگ قرار می‌دهد. همچنین، در نظر بگیرید که بازار دست‌دوم گوشی‌های سری M سامسونگ فعلاً به‌‌خوبی سری S و نوت و حتی سری A نیست. برای آشنایی بیشتر با این گوشی محبوب سامسونگ حتماً «بررسی گلکسی A33 سامسونگ» را مطالعه کنید. یکی دیگر از مدلهای گوشی موبایل اقتصادی که از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از طرفی برندی شناخته شده و معتبر می باشد و در عین حال برای انجام کارهای روزمره می توانید روی آن حساب باز کنید همین گوشی موبایل redmi 9A است. گوشی موبایل شیائومی مدل redmi 9a به نوعی دارای امکانات کاملا معمولی بوده اما از قابلیت، امکانات و نسخه های جدید اپلیکیشن های موجود پشتیبانی می کند و کارهای روزمره را می توانید با آن انجام دهید. این صفحه نمایش در حالت حداکثری به روشنایی 400 نیت دست پیدا می کند که تضمینی برای خوانایی نمایشگر در زیر نور شدید خواهد بود.

راهنمای خرید گوشی سامسونگ A03

تو دانشگاه IT خوندم و از سال ۸۴ در مورد دنیای فناوری به ویژه موبایل و سخت افزار وبلاگ نویسی می کنم. تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر ؛ ما…بهترین پاور بانک های 2022 ؛ مشخصات فنی و…هک یک آژانس آمریکایی توسط هکرهای ایرانیپرواز یک هواپیمای نظامی با روغن آشپزی ؛ …بازیگران سریال زیر یه سقف [بیوگرافی + عک… که اصلانم بد نیست و خیلییی عالییه با اینکه من فن هواوی ام ولی اینو قبول دارم EMUI های سری ۹ به پایین شبیه دمپایی فروشی بودن ولی از سری ۱۰ و ۱۰ به بعد فوق العاده شدن و جز بهترین هاست.

گوشی موبایل شیائومی Redmi 10C ظرفیت 64 گیگابایت – رم 4 گیگابایت

نمایشگر فوق‌العاده، باتری قوی، فست شارژ و دوربین خوب و… یک پکیج حرفه‌ای در این رنج قیمتی در نظر گرفته می‌شود. این مدل جدیدترین ترکیب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را دارد و مثل پرچمداران این برند تا ۴ سال بروزرسانی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند، در واقع تا زمان عرضه اندروید ۱۶ شما یک گوشی کاملاً به روز دارید. چیپست جدید و قوی اگزینوس ۱۲۸۰ نیز به راحتی از عهده اجرای هر اپلیکیشن و بازی برمی‌آید. به طور مثال، در بازی‌هایی نظیر پابجی موبایل حتی با تنظیمات گرافیک و فریم ریت بالا گوشی پایداری خوبی دارد و داغ کردن و افت عملکرد در آن دیده نمی‌شود. این مدل یکی از زیباترین و قوی‌ترین گوشی‌های تاشو محسوب می‌شود که نمایشگر داخلی آن تا ۷.۶ اینچ گسترده می‌شود. یکی دیگر از شاهکارهای پوکو که قیمت نسبتاً گرانی دارد، اما ارزش خرید بالایش باعث شده کاربران از آن استقبال کنند قطعاً همین مدل است.

استفاده از گوشی‌های سامسونگ بسیار راحت بوده و افراد زیادی به رابط کاربری این برند علاقه دارند. به لطف بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده مایع، این گوشی هنگام بازی کردن داغ نمی‌شود و می‌توانید از این ویژگی لذت زیادی ببرید. امروزه، به دلیل پیشرفت علم و فناوری، افراد زیادی به دنبال خرید یک گوشی هوشمند باکیفیت هستند که بتوانند از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوند. پیشرفت فناوری باعث شده که شرکت‌های تولیدکننده گوشی بتوانند علی‌رغم ارائه محصولات باکیفیت، قیمت آن‌ها را نیز تا حدی کاهش دهند. مات بودن رنگ آن باعث می‌شود که اثر انگشت بر روی آن نماند و به راحتی کثیف نشود. یکی از نکات مثبت این گوشی این است که می‌تواند یک کارت حافظه میکرو SD و دو سیم کارت را به صورت همزمان در خود جای دهد.